Almere City FC - PSV | Zaterdag 23 september | eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoewel het spel niet altijd even goed was ben ik zeer tevreden. Na een CL uitwedstrijd waarin we zijn afgedroogd een klinkende uit overwinning in de Eredivisie. Volgens mij hadden we vorig jaar hier nog over gedroomd.
 
De cijfertjes dan maar…

Benitez. 7
Dest 4
Ramalho 6
Boscagli 5
V Aanholt 5
Schouten 5
Veerman 7
Til 7
Lozano 6
Lang 8
De Jong 7

Toch even vermelden
Sambo weer verdedigend geen fout…
Boscagli deed toch niet veel verkeerd. 5 vind ik niet echt terecht.
 
Vitesse, Nec, Arsenal, Sturm Graz, wn nu City allemaal 4 doelpunten.
Rangers uit 2-2 is 4 doelpunten
5-1 tegen Rangers thuis is 4 doelpunten in de plus.

Woensdag weer met 4 doelpunten verschil winnen? ;P
 
Prima overwinning. Alleen tweede helft was echt zwaar op wandeltempo. Wat was er ook aan de hand met het veld? Er gleden telkens zoveel spelers uit. Maar goed, 0-4 en door. Die goal van Pepi straalt toch weer klasse uit. Zie hem graag spelen vanaf de aftrap tegen de Eagles. Ook omdat we nu 3 wedstrijden in een week spelen, kan je Luuk wel ff rust geven.

Eagles thuis
Volendam thuis
Sparta uit
Fortuna thuis

Hier moet je gewoon 12 punten pakken en werken aan het doelsaldo. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar met zo programma kan het wel, voordat onze vrienden uit Amsterdam op bezoek komen.
 
Mag Ajax morgen winnen staan we toch 4 punten los op Feyenoord met een wedstrijd minder en nog steeds 7 op Ajax.

Bij een gelijkspel 3 om 9. Bij winst Feyenoord sta je even 10 punten voor op Ajax en nog steeds voldoende afstand van Feyenoord (mits inhaal wordt gewonnen).

Zijn wel eens slechter gestart in de competitie😃
 
Streng maar rechtvaardig hoop ik. Geen idee of het lostaand incident is en of hij ook die maatregel zou treffen als het om bijv Noa gaat. Maar discipline in de selectie lijkt me niet verkeerd. Hopelijk pakt Tilman het op en laat eens zien waarom we hem zo graag wilde.
Bij Bosz weet ik het wel zeker. Als je 1x Noa matst kun je daarna Tillman niet meer straffen, of je laat gewoon zien dat je je spelers niet gelijk behandelt als mens. Dan is het snel klaar met je geloofwaardigheid en support bij de groep. Bosz zou Noa ook gewoon straffen. Wedstrijdje toekijken en dan er weer bij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan