Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dat is al een meevaller.Van de andere kant spreken de statistieken er ook niet tegen ons.
Wel fijn: ze hebben een gewone grasmat begreep ik.
Goh, dat weet ik nog. Even naar Almere tuffen voor een bekerwedstrijdje. Toen nog de Harde Kern van 10 man die heel hard aan het zingen waren. Ok, wij zongen iets harder
Ook nog nooit verloren dus zal wel een gelijk spel worden.Daar hebben we nog nooit een competitieduel gewonnen, kans op onderschatting is daarmee klein.
Zure regen uit Engeland wegspoelen met een 0-4 overwinning.
Minstens 5 goals maken om die 4 tegengoals wat lekkerder weg te spoelen![]()
Zolang ie niet tekend zou ik lekker met Lozano beginnen. Mooie wedstrijd voor hem om in vorm te komen.Lang rust geven, Babadi eens op linksbuiten proberen. Pepi en Sambo ook eens een volle wedstrijd gunnen.
wat is 'tekend'?Zolang ie niet tekend zou ik lekker met Lozano beginnen. Mooie wedstrijd voor hem om in vorm te komen.
Zoland Babadi z'n handtekening niet onder het nieuwe contract zet.wat is 'tekend'?
Denk dat hij d/t bedoeldeZoland Babadi z'n handtekening niet onder het nieuwe contract zet.
Dat vermoeden had ik ook. Twijfelde ook nog over een bewuste d/t fout in mijn reactieDenk dat hij d/t bedoelde![]()