Algemene transfergeruchten

Het staat dat hij ook in het centrum kan spelen. Ik denk dat van Bommel niet echt tevreden is met Viergever naast Schwaab en dat hij Obispo nog te jong vindt voor de basis.
Het continent Oceanië krijgt zo een beetje de overhand in de selectie. Jammer, dat is niet des PSV’s. We staan nog altijd bekend om onze Zuid/Midden Amerikanen.

De Zuid/Midden Amerikanen zijn al niet meer te betalen blijkbaar. We glijden verder af. :sad:
 
Het staat dat hij ook in het centrum kan spelen. Ik denk dat van Bommel niet echt tevreden is met Viergever naast Schwaab en dat hij Obispo nog te jong vindt voor de basis.
Het continent Oceanië krijgt zo een beetje de overhand in de selectie. Jammer, dat is niet des PSV’s. We staan nog altijd bekend om onze Zuid/Midden Amerikanen.
Wij stonden ook ooit bekend als Nederland. Even aanpassen Payam ?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het staat dat hij ook in het centrum kan spelen. Ik denk dat van Bommel niet echt tevreden is met Viergever naast Schwaab en dat hij Obispo nog te jong vindt voor de basis.
Het continent Oceanië krijgt zo een beetje de overhand in de selectie. Jammer, dat is niet des PSV’s. We staan nog altijd bekend om onze Zuid/Midden Amerikanen.

Ik zou het wel een bijzonder fout signaal richting Obispo vinden van de coach die nu volgens de media zoveel ruimte geeft aan de jeugd. Een back-up voor Angelino kan ik me ergens nog voorstellen, maar dan niet voor 4 miljoen. En het profiel van een speler die ook centraal uit de voeten kan is dan sowieso onbegrijpelijk, dat zal dan niet een type opstomende back zijn waar Van Bommel graag mee wil spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik begrijp deze aankoop alleen als hij als linker centrale verdediger gehaald is, met als optie invallen op LB in het geval van een blessure bij Angeliño.
 
Ik begrijp deze aankoop alleen als hij als linker centrale verdediger gehaald is, met als optie invallen op LB in het geval van een blessure bij Angeliño.
Dan is MvB dus niet blij met Viergever. Maar wat zeg je dan tegen Obispo die dan de 3e keus wordt terwijl hij overgeheveld is naar het Eerste?
 
Dan is MvB dus niet blij met Viergever. Maar wat zeg je dan tegen Obispo die dan de 3e keus wordt terwijl hij overgeheveld is naar het Eerste?

"Hey Armando, goed je best blijven doen. Het feit dat er een extra LCV komt betekend niet automatisch dat je kansen afnemen. Het is juist een duidelijk signaal dat ik nog niet tevreden ben met hoe die positie tot nu toe ingevuld word. Ik wil graag een linksbenige man op die plek, maar Viergever is niet op het niveau dat hij een onbetwiste basisspeler is. Als je het voldoende laat zien op de trainingen is de kans groot dat ook jij je kans krijgt voor deze positie. Aangezien de transfers na 1 september niet mogen willen we voor de tijd nog een extra optie voor die plek aantrekken. "

Zoiets?!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vind ik een lastige.
Ook al verrast Rosario in positieve zin, hij en Jorrit hebben te weinig voetballend vermogen en creativiteit. Tegen tegenstanders die de bekende bus parkeren gaat ons dat punten kosten ben ik bang.

Extra creativiteit naast Jorrit is dus nodig. De vraag is denk ik of Dante Rigo nu al klaar is om dit te brengen.

Ik denk sowieso op Europees niveau dat dit te vroeg voor hem komt en dat we dus een meer ervaren kracht moeten aantrekken komende tijd.

Voor de juiste prijs Guti, zo niet, dan laat ik me graag verrassen door ons scoutingsapparaat.
 
On topic: Als Pachuca niet beweegt, gaat Gutiérrez niet komen. Als dat wel zo is, is er misschien een kans(je). #PSV verkent de komende dagen andere markten en is nog op zoek naar een middenvelder. Zeer waarschijnlijk via een huurconstructie.

Zoals verwacht een huurconstructie. Als noodoplossing niets mis mee wat mij betreft, wie weet wat voor pareltjes er rondlopen die graag een seizoen CL en strijd om het kampioenschap bij de warmste en mooiste club van Nederland wil door brengen! :D
 
Zoals verwacht een huurconstructie. Als noodoplossing niets mis mee wat mij betreft, wie weet wat voor pareltjes er rondlopen die graag een seizoen CL en strijd om het kampioenschap bij de warmste en mooiste club van Nederland wil door brengen! :D

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heeeel misschien...kunnen we Guardado wellicht nog een jaartje huren?


Waarom?
Nog 1 jaar contract bij Betis. Kan ie na het jaar huren transfervrij kiezen voor zijn favoriete mexicaanse club.
Betis heeft met Carvalho (22mio van Porto) en Canales (27 jaar) twee goede aankopen voor het middenveld gedaan deze zomer.
Basisplaats bij Betis daarom wellicht minder zeker voor Andres?
Zou een geweldige link zijn voor ons middenveld
Zou Lozano ook veel kunnen begeleiden
Heeft wenselijke ervaring met CL/europees spelen
Kent de club, houd van de prvincie
Zijn Kindjes kunnen hier goed onderwijs krijgen (kleuterschool nu denk ik?)
Zijn vrouw had het hier goed naar de zin
Kan de aanvoedersband van Luuk overnemen.

Al lijkt de kans me klein dat Betis hem zou laten gaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan