Algemene transfergeruchten

Is de achterste linie al dubbel bezet? Of zouden ze nog uitgaan van een vertrek (van bijv. Isimat)?
Hangt ervan af of je kan doorschuiven. Met Isimat, Luckassen, Trainsbury en Obispo hebben we nog 4 CV's, en Teze als backup voor RB. Als Viergever ook backup linksback is, is het dubbel bezet. Obispo schijnt in de trainingen linksback te spelen, en Sadilek deed dat natuurlijk in de voorbereiding.
 
Ramselaar komt niet meer voor in de plannen van Mark en mag volgens soccernews vertrekken. Vraagprijs is wel 7,5 miljoen euro, terwijl PSV hem een paar jaar geleden zelf voor 5 miljoen euro gekocht heeft. Merkwaardig, maar als je een overbodige speler graag kwijt wil, dan ga je toch iets lager zitten met de vraagprijs ipv 7,5 miljoen euro? Als PSV er nu 5-6 miljoen euro van maakt, dan heb je meer kans dat een transfer voor 1 september tot de mogelijkheden behoort...met een vraagprijs van 7,5 raak je hem zelfs in de winterstop niet kwijt denk ik...
 
Ramselaar komt niet meer voor in de plannen van Mark en mag volgens soccernews vertrekken. Vraagprijs is wel 7,5 miljoen euro, terwijl PSV hem een paar jaar geleden zelf voor 5 miljoen euro gekocht heeft. Merkwaardig, maar als je een overbodige speler graag kwijt wil, dan ga je toch iets lager zitten met de vraagprijs ipv 7,5 miljoen euro? Als PSV er nu 5-6 miljoen euro van maakt, dan heb je meer kans dat een transfer voor 1 september tot de mogelijkheden behoort...met een vraagprijs van 7,5 raak je hem zelfs in de winterstop niet kwijt denk ik...

Maar dan heb je veel minder onderhandelingsruimte. Ze zullen het verlies willen beperken als ie echt mag gaan.
 
Maar dan heb je veel minder onderhandelingsruimte. Ze zullen het verlies willen beperken als ie echt mag gaan.
Maar, wil je hem dan nog een seizoen binnen de PSV selectie hebben en nog zijn salaris doorbetalen, of wil je hem liever zo snel mogelijk kwijt voor een aanvaardbaar bedrag, zodat hij zijn geluk ergens anders kan beproeven ? Maar goed, ik ben een leek op managementgebied en heb geen kaas gegeten mbt onderhandelen, dus ik ga ervan uit dat de leiding weet wat ze doen...zolang PSV Ramselaar voor 1 september kwijt is voor een acceptabel bedrag ....
 
Ramselaar komt niet meer voor in de plannen van Mark en mag volgens soccernews vertrekken. Vraagprijs is wel 7,5 miljoen euro, terwijl PSV hem een paar jaar geleden zelf voor 5 miljoen euro gekocht heeft. Merkwaardig, maar als je een overbodige speler graag kwijt wil, dan ga je toch iets lager zitten met de vraagprijs ipv 7,5 miljoen euro? Als PSV er nu 5-6 miljoen euro van maakt, dan heb je meer kans dat een transfer voor 1 september tot de mogelijkheden behoort...met een vraagprijs van 7,5 raak je hem zelfs in de winterstop niet kwijt denk ik...
Ja en als je er 2 miljoen voor vraagt ben je hem nog eerder kwijt. Jij wil bij aankopen telkens meer bieden en nu met verkopen ook nog minder gaan vragen, het is maar te hopen dat PSV dit seizoen 70000000 shirtjes gaan verkopen anders eindigen we over 2 jaar onder Twente.
 
Ja en als je er 2 miljoen voor vraagt ben je hem nog eerder kwijt. Jij wil bij aankopen telkens meer bieden en nu met verkopen ook nog minder gaan vragen, het is maar te hopen dat PSV dit seizoen 70000000 shirtjes gaan verkopen anders eindigen we over 2 jaar onder Twente.
Dan kan jij maar beter gaan voor de 10 miljoen euro of meer....wie weet is er wel een gek die minimaal 10 miljoen euro overheeft voor een bankzitter als Ramselaar...:sneaky:
 
Er waait duidelijk een andere wind. Andere type spelers, andere onderhandeling, en spelers die verlengen. Van Bommel zal zo z'n wensen hebben en voorkeuren en/maar ik ben ook benieuwd wat de rol van John de Jong hierin is. Heeft hij minder geduld met zo'n Gutierrez deal of is hij juist besluitvaardiger om door te schakelen? En idem met Ramselaar: minder geduld of besluitvaardiger. En wie duwt hier hard: Van Bommel of John de Jong, of Van Bommel én John de Jong? Benieuwd wat het gaat brengen. Door voortekenen bevallen met vooralsnog wel.
 
Er waait duidelijk een andere wind. Andere type spelers, andere onderhandeling, en spelers die verlengen. Van Bommel zal zo z'n wensen hebben en voorkeuren en/maar ik ben ook benieuwd wat de rol van John de Jong hierin is. Heeft hij minder geduld met zo'n Gutierrez deal of is hij juist besluitvaardiger om door te schakelen? En idem met Ramselaar: minder geduld of besluitvaardiger. En wie duwt hier hard: Van Bommel of John de Jong, of Van Bommel én John de Jong? Benieuwd wat het gaat brengen. Door voortekenen bevallen met vooralsnog wel.
Wie weet werken we nu volgens het principe van de film 'moneyball' allemaal net niet spelers die juist complementair zijn waardoor er een wereldelftal ontstaat ;)
 
Is de achterste linie al dubbel bezet? Of zouden ze nog uitgaan van een vertrek (van bijv. Isimat)?
Wat mij meer zorgen baart is dat we na de AZ enclave van Brands we nu gaan vissen in de Australische vijver omdat Bommel daar even heeft gezeten. Gelukkig dat hij geen assistent bondscoach van Marokko was.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat mij meer zorgen baart is dat we na de AZ enclave van Brands we nu gaan vissen in de Australische vijver omdat Bommel daar even heeft gezeten. Gelukkig dat hij geen assistent bondscoach van Marokko was.

We hebben inderdaad 1 hele australier transfervrij gehaald.
 
Ik geloof niet dat we 4 miljoen gaan uitgeven voor een reserve-linksback. Zeker aangezien inderdaad Viergever daar ook kan spelen, en meen dat Obispo daar ook werd uitgeprobeerd in de voorbereiding. Spelstijl is nu natuurlijk wel erg gebaseerd op aanvallende backs, en dat kunnen voor beide kanten eigenlijk alleen onze huidige basisspelers. Maar zelfs dan lijkt het me van de zotte om zoveel voor een back-up te betalen.
 
Het staat dat hij ook in het centrum kan spelen. Ik denk dat van Bommel niet echt tevreden is met Viergever naast Schwaab en dat hij Obispo nog te jong vindt voor de basis.
Het continent Oceanië krijgt zo een beetje de overhand in de selectie. Jammer, dat is niet des PSV’s. We staan nog altijd bekend om onze Zuid/Midden Amerikanen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan