Algemene transfergeruchten

Zou dat nodig zijn? Er is toch niet voor elke positie een aparte trainer?

Gezien de resultaten van de verdediging zou het misschien geen overbodige luxe zijn om daar in ieder geval extra coaching in te krijgen? Zeker op het vlak van analyseren van looplijnen en positie keuzes, wat dat betreft lopen onze verdedigers er af en toe net bij als middenvelders waarbij balverlies minder urgent is
 
Gezien de resultaten van de verdediging zou het misschien geen overbodige luxe zijn om daar in ieder geval extra coaching in te krijgen? Zeker op het vlak van analyseren van looplijnen en positie keuzes, wat dat betreft lopen onze verdedigers er af en toe net bij als middenvelders waarbij balverlies minder urgent is
Ik hoop echter dat een hoofdtrainer dat gewoon doet?
 
Ja tegen Zürich… Heel PSV leek in die twee wedstrijden wel Man City. Laten we kijken hoe onze verdedigers hebben gespeeld toen ze onder druk kwamen te staan of toen ze gedwongen werden om op te bouwen en ruimtes achter zich te laten. Ramalho, Obispo, Max en zelfs Teze moeten je reserve spelers zijn, wil je spreken over een topclub.
Obispo of Ramalho in de basis naast een sterke CV die tevens zijn mede CV kan coachen is wat mij betreft te billeken. We kunnen geen 11 topspelers betalen, laat staan toppers achter de hand hebben.
 
Mits de andere spelers van een hoger niveau zijn. Ook in '88 waren het geen 11 topspelers. De mix moet goed zijn, maar de balans slaat nu door teveel middelmaat.
Toch zou ik een verdediging met Mwene-bikkelhardeArgentijn-Boscagli-MauroJr. geen verkeerde verediding vinden. Op de plek van Boscagli zou ook Teze,Ramalho of Obispo kunnen.
 
Wordt gezegd tegen Zürich stond het goed, maar tegen dat team van melkboeren en bakkers kregen we er ook gewoon 1 tegen. En Benitez staat bij vele in de top 3 beste speler, die hadden we de hele wedstrijd niet moeten zien.
 
Wordt gezegd tegen Zürich stond het goed, maar tegen dat team van melkboeren en bakkers kregen we er ook gewoon 1 tegen. En Benitez staat bij vele in de top 3 beste speler, die hadden we de hele wedstrijd niet moeten zien.
In de 2e wedstrijd hielden we de nul. Dat we Benitez zagen in de wedstrijd is eerder reden om de verdediging geen punten te geven dan Benitez. Eerder andersom, we hadden m niet moeten zien, maar toen het nodig was stond hij er met gewoon 2 puike reddingen.
 
In de 2e wedstrijd hielden we de nul. Dat we Benitez zagen in de wedstrijd is eerder reden om de verdediging geen punten te geven dan Benitez. Eerder andersom, we hadden m niet moeten zien, maar toen het nodig was stond hij er met gewoon 2 puike reddingen.
Tsjah, is ook n beetje inherent aan t aanvallend blijven spelen na n voorsprong denk ik.
 
In de 2e wedstrijd hielden we de nul. Dat we Benitez zagen in de wedstrijd is eerder reden om de verdediging geen punten te geven dan Benitez. Eerder andersom, we hadden m niet moeten zien, maar toen het nodig was stond hij er met gewoon 2 puike reddingen.
Ik bedoel er ook mee dat de verdediging niet goed genoeg is. Daardoor kon Benitez punten krijgen. Ik vind juist dat tegen zo’n team dat we de keeper nagenoeg niet moeten zien.
 
Ik bedoel er ook mee dat de verdediging niet goed genoeg is. Daardoor kon Benitez punten krijgen. Ik vind juist dat tegen zo’n team dat we de keeper nagenoeg niet moeten zien.
Eens. Maar ben wel blij dat Benitez dan juist wel punten scoort en niet een Drommeltje doet.
 
Die Gustav Isaksen, die bij Midtjeland speelt. speelde donderdag tegen Feyenoord, is een dynamische interessante speler. Zou een mooie aanvulling voor de 10 zijn
 
Dus even resumeren.
RvN bedekt voor de media de verdediging met de mantel der liefde en praat liever over 83 minuten, twee goals vóór ipv 7 minuten, drie goals tégen.
Om een paar dagen daarna indirect met een statement te komen dat de 9 verdedigers eigenlijk niet goed genoeg zijn en dat er vanaf 12 november gezocht wordt naar een versterking.

Waarschijnlijk van hogerhand opgelegd.
Vd Wallen, kom maar weer op met een verrassende Götze-constructie, zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan