Algemene transfergeruchten

Het zal ook zeker niet meevallen, zeker met het oog op het WK niet om snel te handelen. Maar met al het geld wat vorig seizoen is binnengehaald met transfers zou het mij bijzonder tegenvallen als we nu moeten wachten op opbrengsten Arias om iets te ondernemen voor het middenveld. Voorlopig is het nog veel te dun bezet, zeker met oog op al het Europees voetbal wat we gaan spelen.

Vorig jaar hebben we qua middenvelders waanzinnig veel geluk gehad dat we bijna geen blessures hadden, toen was het al krap.
 
Deels wel toch?? PSV is gewoon wat dat betreft op dit moment wat stuurloos: Arnesen is op dat gebied al jaren niet meer actief geweest, Brands en Cocu zijn weg en John de Jong is een groentje in dat wereldje en heeft geen nog geen enkel netwerk opgebouwd dus wordt ook nergens serieus genomen. Zulke jongens moeten eerst beginnen bij een AZ of Utrecht en pas later zo een belangrijke functie krijgen bij een topclub. Zo is ook Brands bij PSV gekomen.
Wij zijn niet bij de onderhandelingen, in die landen kunnen ze, als je denkt een overeenkomst te hebben, zomaar een andere voorwaarde stellen. Als we overal direct de hoofdprijs voor betalen en alle voorwaarde slikken is het ook niet goed.
 
Dit is precies wat ik bedoel met treuzelen om Gutierrez te halen. Over 2-3 weken moet PSV klaar staan om aan de competitie te kunnen beginnen en voorronde CL.....en verdediging en voorhoede zijn kwalitatief goed, maar het middenveld is matig en in mijn ogen moet er niet 1, maar 2 middenvelders gehaald worden: 1 aanvallende/ verdedigende middenvelder en 1 creatieve middenvelder die passes over grotere afstand kan geven. Vooral die laatste is broodnodig. Een type Modric, Ericsen, Coutinho, die zich altijd vrijspelen, aanspeelbaar zijn, afgemeten passes versturen, onvermoeibaar zijn en creatieve oplossingen hebben indien het stroef gaat.....zo een type middenvelder heeft PSV dringend nodig....

Om in PSV-termen te spreken: Een type Guardado zeg maar.
 
Als ik af ga op de deskundigheid van Westerhof, die Gutierrez een erg groot talent vindt voor op het middenveld en ook vindt dat hij erg goed zou passen bij PSV, en ook het feit dat deze Gutierrez al geruime tijd op de radar van PSV staat, dan vind ik dat PSV die gok moet wagen en het gevraagde bedrag van ca. 10 miljoen euro zou moeten betalen voor Gutierrez. Per slot van rekening hebben we iemand met veel talent nodig en als hij niet goed genoeg zou zijn, dan was hij never nooit bij de selectie van het WK in Rusland geweest... en daarom vind ik dat PSV te lang treuzelt en dat Gutierrez straks voor ons neus weggekaapt wordt..en geld heeft PSV in kas, desnoods de voorschot van deelname aan CL of EL....
 
Als ik af ga op de deskundigheid van Westerhof, die Gutierrez een erg groot talent vindt voor op het middenveld en ook vindt dat hij erg goed zou passen bij PSV, en ook het feit dat deze Gutierrez al geruime tijd op de radar van PSV staat, dan vind ik dat PSV die gok moet wagen en het gevraagde bedrag van ca. 10 miljoen euro zou moeten betalen voor Gutierrez. Per slot van rekening hebben we iemand met veel talent nodig en als hij niet goed genoeg zou zijn, dan was hij never nooit bij de selectie van het WK in Rusland geweest... en daarom vind ik dat PSV te lang treuzelt en dat Gutierrez straks voor ons neus weggekaapt wordt..en geld heeft PSV in kas, desnoods de voorschot van deelname aan CL of EL....


Toch fascinerend hoe ik mijzelf iedere keer blijf verbazen over jouw talent in creatief boekhouden :p
 
Cursus financieel management bij Fc Twente gevolgd.
Als ik af ga op de deskundigheid van Westerhof, die Gutierrez een erg groot talent vindt voor op het middenveld en ook vindt dat hij erg goed zou passen bij PSV, en ook het feit dat deze Gutierrez al geruime tijd op de radar van PSV staat, dan vind ik dat PSV die gok moet wagen en het gevraagde bedrag van ca. 10 miljoen euro zou moeten betalen voor Gutierrez. Per slot van rekening hebben we iemand met veel talent nodig en als hij niet goed genoeg zou zijn, dan was hij never nooit bij de selectie van het WK in Rusland geweest... en daarom vind ik dat PSV te lang treuzelt en dat Gutierrez straks voor ons neus weggekaapt wordt..en geld heeft PSV in kas, desnoods de voorschot van deelname aan CL of EL....
Goed gesproken mijnheer Munsterman.
 
PSV wil kortere transferperiode: 'Britse maatregel verdient navolging'

"Trainer Mark van Bommel vindt, net als vele andere functionarissen in de voetballerij, de transferperiode in de voetballerij veel te lang. In de Premier League is de einddatum dit jaar verkort van 31 augustus naar 9 augustus (voor het eerste competitieduel, red.) en Van Bommel vindt dat dit in Nederland navolging moet krijgen."

link

Het is inderdaad belachelijk dat de transferperiode nog doorloopt als de competities als bezig zijn. Dat het niet internationaal geregeld kan worden is absurd. Clubs moeten hun selecties op orde hebben voor de competitie begint. Ik heb al vaker aangegeven dat de transferperiode moet lopen van 1 juni t/m 31 juli. Clubs en spelers hebben dan tijd genoeg om te onderhandelen en contracten af te sluiten en dan krijg je ook niet de extra competitievervalsing als spelers nog verkassen als ze al 3 competitiewedstrijden gespeeld hebben. Laat staan hoe de voorbereiding van de clubs op het nieuwe seizoen verloopt als de selectie nog niet compleet is.
 
Gerbrands geeft in gesprek met de fans aan dat er een extra middenvelder komt door het vertrek van Van Ginkel.
VZ
 
Mason Mount gaat naar Derby County en komt dus zeker niet naar PSV. Hij wordt door Chelsea verhuurd aan Derby County.

DiTKSouX4AAJqgS.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan