Algemene transfergeruchten

Sowieso is die knie zo onderhand wel klaar met de topsport denk ik. Misschien dat ie nog in Italië meekan, daar lijken zelfs Hiljemark en andere matige eredivisiespelers ineens heel goed, en kan zelfs de eveneens kapotte Strootman nog het verschil maken.

Terwijl dat toch een competitie is die fysiek een stuk zwaarder lijkt
 
Terwijl dat toch een competitie is die fysiek een stuk zwaarder lijkt

Toch doen ze daar iets anders; want je ziet vaak dat spelers die hier niet uitblinken daar ineens toppers lijken te zijn. Zou natuurlijk kunnen dat ze stuk voor stuk een waanzinnige ontwikkeling doormaken daar, maar het lijkt me sterk.
 
Toch doen ze daar iets anders; want je ziet vaak dat spelers die hier niet uitblinken daar ineens toppers lijken te zijn. Zou natuurlijk kunnen dat ze stuk voor stuk een waanzinnige ontwikkeling doormaken daar, maar het lijkt me sterk.
Of er wordt gewoonweg iets heel anders van deze spelers gevraagd. Deze spelers hebben bepaalde kwaliteiten die er niet uitkomen in het systeem/manier van spelen die je in de eredivisie ziet.
 
Wat Zanka en Marcelo bijvoorbeeld ook hebben, bij PSV lukt het totaal niet, maar nu zijn ze belangrijk in de Premier League en Ligue 1.
 
Volgens Soccernews (die refereert aan "El Siglo") Zou PSV al een bod hebben uitgebracht op Murillo

(geen idee of het betrouwbaar is daar ze ook beweren dat PSV interesse zou hebben in Giovanni Troupee)
 
Volgens Soccernews (die refereert aan "El Siglo") Zou PSV al een bod hebben uitgebracht op Murillo

(geen idee of het betrouwbaar is daar ze ook beweren dat PSV interesse zou hebben in Giovanni Troupee)
Vind ik wel interessante 'dark horse' hoor. Kost 1-2 mln en zou zomaar goed uit kunnen pakken. Eerder opgemerkt in topic over Honda, geldt ook voor Murillo: gokje, maar wel met vrij hoge winkans.
 
Vind ik wel interessante 'dark horse' hoor. Kost 1-2 mln en zou zomaar goed uit kunnen pakken. Eerder opgemerkt in topic over Honda, geldt ook voor Murillo: gokje, maar wel met vrij hoge winkans.

Ik mis de link tussen een 22 jarige MLS speler en een oudgediende vedette zoals Honda? Dacht even dat je wellicht de oud Inter-Milan CV bedoelde maar ook die is (nog maar) 26 lentes jong.
 
Ik mis de link tussen een 22 jarige MLS speler en een oudgediende vedette zoals Honda? Dacht even dat je wellicht de oud Inter-Milan CV bedoelde maar ook die is (nog maar) 26 lentes jong.
PSV kon Honda voor een prikkie ophalen bij VVV op aanraden van Vergoossen. Zelfs als ze niet overtuigd waren, dan was het de gok waard, omdat de winstkans hoog was.
Datzelfde gevoel heb ik ook bij Murillo. Viel mij i.i.g. positief op dit WK en zelfs als PSV niet overtuigd is, dan is het een gokje waard, omdat de winstkans hoog is.
Winstkans: kans dat investering goed uit pakt, lage kosten als het gokje niet goed uit pakt.

Winstkans Luckassen en Dumfries is bijvoorbeeld stuk kleiner. Kans dat het goed uitpakt is misschien net zo groot, maar als het niet goed uitpakt, zijn de kosten van de gok daar vrij hoog.
 
Arias en Isimat maken nog wel een transfer. Van Arias verwacht ik dat sowieso, van Isimat schat ik dat op 80 procent. Met dat geld bij elkaar, Gutierrez ophalen en een ervaren linkerverdediger ofzo. Dan is je selectie zo wel beetje rond.

Het is wel opvallend stil rond Zoet. Lijkt wel alsof er totaal geen interesse is in die jongen. Ik klaag niet, voor ons een meer dan prima keeper en hopelijk verlengd die zijn contract tot 2020.

Zoet

Dumfries - Schwaab - LCV - Angelino
Gutierrez - Pereiro - Hendrix
Lozano - De Jong - Bergwijn

En dan heb je op de bank onder andere Ramselaar, Luckassen, Romero, Viergever, Malen etc.
 
Ik denk juist dat Isimat blijft. Hij heeft het lekker hier, speelt niet onder zijn niveau en heeft een Eindhovense vriendin. Die man blijft lekker ballen hier.
 
Van Ginkel kun je nu gewoon vergeten: 8 maanden uitgeschakeld. Triest voor die jongen.
Ach, gewoon stoppen en rustig tot je 80ste je geld uitgeven. Ik zie het probleem niet. Ambities heeft hij nooit getoond, dus zelf zal hij er ook niet zo lang van wakker liggen.
 
Er is geen update betreffende Arzani en zijn contract was vorige maand bij Melbourne City ten einde....Weird.
 
We begonnen lekker voortvarend met viergever, Angelino en Dumfries... maar de broodnodige versterking van middenveld duurt helaas wat langer. Ik hoop dat ze zsm een waardige vervanger halen voor van Ginkel.

Daarvan wisten ze allang dat hij niet zou terugkeren dus waarom moet dit zo lang duren, we moeten echt die CL halen dus zo snel mogelijk selectie rond hebben.
 
We begonnen lekker voortvarend met viergever, Angelino en Dumfries... maar de broodnodige versterking van middenveld duurt helaas wat langer. Ik hoop dat ze zsm een waardige vervanger halen voor van Ginkel.

Daarvan wisten ze allang dat hij niet zou terugkeren dus waarom moet dit zo lang duren, we moeten echt die CL halen dus zo snel mogelijk selectie rond hebben.
Dit is precies wat ik bedoel met treuzelen om Gutierrez te halen. Over 2-3 weken moet PSV klaar staan om aan de competitie te kunnen beginnen en voorronde CL.....en verdediging en voorhoede zijn kwalitatief goed, maar het middenveld is matig en in mijn ogen moet er niet 1, maar 2 middenvelders gehaald worden: 1 aanvallende/ verdedigende middenvelder en 1 creatieve middenvelder die passes over grotere afstand kan geven. Vooral die laatste is broodnodig. Een type Modric, Ericsen, Coutinho, die zich altijd vrijspelen, aanspeelbaar zijn, afgemeten passes versturen, onvermoeibaar zijn en creatieve oplossingen hebben indien het stroef gaat.....zo een type middenvelder heeft PSV dringend nodig....
 
Dit is precies wat ik bedoel met treuzelen om Gutierrez te halen. Over 2-3 weken moet PSV klaar staan om aan de competitie te kunnen beginnen en voorronde CL.....en verdediging en voorhoede zijn kwalitatief goed, maar het middenveld is matig en in mijn ogen moet er niet 1, maar 2 middenvelders gehaald worden: 1 aanvallende/ verdedigende middenvelder en 1 creatieve middenvelder die passes over grotere afstand kan geven. Vooral die laatste is broodnodig. Een type Modric, Ericsen, Coutinho, die zich altijd vrijspelen, aanspeelbaar zijn, afgemeten passes versturen, onvermoeibaar zijn en creatieve oplossingen hebben indien het stroef gaat.....zo een type middenvelder heeft PSV dringend nodig....
En dat het dan langzaam gaat ligt per definitie aan PSV?
 
En dat het dan langzaam gaat ligt per definitie aan PSV?
Deels wel toch?? PSV is gewoon wat dat betreft op dit moment wat stuurloos: Arnesen is op dat gebied al jaren niet meer actief geweest, Brands en Cocu zijn weg en John de Jong is een groentje in dat wereldje en heeft geen nog geen enkel netwerk opgebouwd dus wordt ook nergens serieus genomen. Zulke jongens moeten eerst beginnen bij een AZ of Utrecht en pas later zo een belangrijke functie krijgen bij een topclub. Zo is ook Brands bij PSV gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan