Algemene transfergeruchten

Voorlopig kunnen we nog niet eens El Ghazi binnen halen financieel. Ik ga er maar vast aan wennen dat dit het is; het gaat qua kwaliteit niet veel beter worden dan nu. En dan wordt het wederom een lang seizoen met europa league potjes en een 2e plek race tot ronde 30.

Het zal een stuk leuker worden om naar te kijken met een aantal interessante talenten. Maar op de momenten dat het echt moet hebben we te weinig kwaliteit, met name voorin. Hoewel ik wel geloof dat we nu sterker zijn dan vorig jaar. Maar dat is niet genoeg.

Jammer na een spetterend begin bleken we niet genoeg te hebben om serieus te investeren in een aanval op ajax.

Paar uitstekende transfers in het begin met Benitez, De Jong en Simons maar daarna kakte ze helaas in.
 
Laatst bewerkt:
Positieve aan het halen van El Gazhi is dat je hiermee een 2e ervaren speler in de voorste linie krijgt, een linie die verder gekenmerkt wordt door spelers die amper baardgroei hebben.
Ja helemaal eens. Bakayoko en Noni stralen in alles jonge veulens uit die verwelkomd door de lentezon wankelend op zoek zijn naar de uiers van hun moeder. Met El Ghazi, Luuk en Gakpo heb je wel echt 3 mannen rondlopen voorin. Al geeft de scoutingafdeling van psv wederom geen visitekaartje af maar dat zijn we inmiddels gewend. In dat licht en het feit dat er geen budget is kan ik prima leven met deze optie
 
Ja helemaal eens. Bakayoko en Noni stralen in alles jonge veulens uit die verwelkomd door de lentezon wankelend op zoek zijn naar de uiers van hun moeder. Met El Ghazi, Luuk en Gakpo heb je wel echt 3 mannen rondlopen voorin. Al geeft de scoutingafdeling van psv wederom geen visitekaartje af maar dat zijn we inmiddels gewend. In dat licht en het feit dat er geen budget is kan ik prima leven met deze optie
Dit soort liederlijke taal hebben we hier toch net te weinig, dank voor deze :love:
 
Voorlopig kunnen we nog niet eens El Ghazi binnen halen financieel. Ik ga er maar vast aan wennen dat dit het is; het gaat qua kwaliteit niet veel beter worden dan nu. En dan wordt het wederom een lang seizoen met europa league potjes en een 2e plek race tot ronde 30.

Het zal een stuk leuker worden om naar te kijken met een aantal interessante talenten. Maar op de momenten dat het echt moet hebben we te weinig kwaliteit, met name voorin. Hoewel ik wel geloof dat we nu sterker zijn dan vorig jaar. Maar dat is niet genoeg.

Jammer na een spetterend begin bleken we niet genoeg te hebben om serieus te investeren in een aanval op ajax.

Paar uitstekende transfers in het begin met Benitez, De Jong en Simons maar daarna kakte ze helaas in.
Voordeel is wel dat eerste seizoenshelft betrekkelijk kort is. Ik heb dan nog wel de hoop dat er na de winter wel een volle selectie staat met terugkerende spelers.
 
Ik krijg een beetje het gevoel dat de last minute aankoop voor in de spits Sydney van Hooijdonk gaat zijn.
Dat zou ik zeker toejuichen: Sidney van Hooijdonk is een goede stand-in voor Luuk en een groot talent met veel potentie. Als hij voor 5-6 miljoen euro op te halen is in Heerenveen, dan zou ik dat zeker doen.
 
Ja, ik zie gewoon weer een nieuwe Carlos Vinicius maar dan op rechts. Oud, geen restwaarde, geen uitblinker, kost waarschijnlijk ook weer een bult om te mogen huren en aan salaris. Ik zou nog liever zien dat we geen aankoop doen dan dat we Anwar el Ghazi nu nog binnenhalen. Verspild geld, ben ik bang.
De gozer is 27. Misschien verdienen we er zelfs nog op als hij het goed doet. 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan