Algemene transfergeruchten

De vraag is echter of dat een bewuste keuze is, of omdat er simpelweg geen geld is.

Ja dat vond ik ook een mooie opmerking, er is geen geld om uit te geven na de financieel barslechte afgelopen vier jaar. (ik zie een samenhang waar ik verder niet op doorga)

Gakpo eruit en CL geeft ruimte voor grotere investeringen. Ik denk dat minimaal 20 miljoen hiervan nodig is om financiële rust in de tent te krijgen en de balans op orde te krijgen. Wat er overblijft kan iets mee worden gedaan.

Daarna is het nadeel dat de kaarten dan al wel grotendeels geschud zijn en je extra af mag gaan tikken voor spelers of dat ze al zijn weggekaapt. Dat vergroot weer het risico op onzorgvuldig gebras a la Baumgartl, Max, Bruma, Drommel, Behich en dan denk ik dat je misschien beter je investeringen kan uitstellen naar de winter of richting het volgende seizoen. Hoewel ik altijd de voorkeur geef aan de sterkste selectie in het heden heeft PSV niet de luxe om nog een keer een dergelijke reeks slechte en onzorgvuldige aankopen te doen.

Ruud benoemt dat hij op korte termijn een nieuwe versterking hoopt te verwelkomen. Ben benieuwd wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden!
Mooi. Als Ruud het ook aangeeft zal JDJ er vaart achter moeten zetten. Was al bang dat Ruud misschien volledig vertrouwen zou uitspreken in de groep en een versterking dan niet meer nodig achtte.

Mooi. Als Ruud het ook aangeeft zal JDJ er vaart achter moeten zetten. Was al bang dat Ruud misschien volledig vertrouwen zou uitspreken in de groep en een versterking dan niet meer nodig achtte.

Als Ruud het woordje voorhoede al roept gaat er op het kantoor van Brands een alarm af. Die staat dan binnen 5 seconden bij John op de drempel om te roepen dat er nieuwe aanvallers gehaald moeten worden.

Zou dat meestal niet gewoon in gezamenlijk overleg gaan? Veelal achter de schermen?
Tuurlijk. Maar Ruud zal en publiek waarschijnlijk roepen wat ie ook aangeeft bij de technische staf. Als Ruud het niet nodig vindt gaat JDJ geen nieuwe aanwinst halen. Gelukkig ziet Ruud in dat, hoe leuk de jonkies het ook doen op de rechterflank, je daar niet een heel (druk) seizoen op kan teren.

Dat idee heb ik ook, andere kant is het wel raar dat hij voor zo “weinig” geld niet opgepikt wordt door clubs die makkelijk een gokje kunnen wagen.

Je zou inderdaad zeggen dat met name Italiaanse clubs dit zo aftikken voor een Italiaans talent.

Berghuis op de bank bij Ajax. Dat zal vaker gebeuren denk ik; niet gunstig voor zn wk. Die kan de vacature op rechts mooi invullen.

Zal niet gaan gebeuren. Maar qua profiel en ervaring wel zo'n soort speler graag erbij. Ietsje jonger

Terug
Bovenaan Onderaan