Algemene transfergeruchten

veel marokkanen verkopen drugs maar deze gebruikt het zelf blijkbaar :lmao::lmao::lmao:

07c81f6ec59b7aaff346c8c71411f925.png

Sowieso 12 miljoen voor een 37 jarige huilebalk, mag toch hopen dat de raad v commissarissen daarvoor zou gaan liggen. Verder natuurlijk gewoon een onzin bericht.
 
Ik zat er vandaag nog aan te denken. Prima hoor, speelt de hele Eredivisie aan gort. En denk eens even aan de bak aandacht die PSV hierdoor ineens zou gaan krijgen. Kan het een jankerd zijn, die man kan ons wel ineens een hele grote imago boost geven.

Maar geloof er natuurlijk niks van.
Aan de andere kant. Götze geloofde ook niemand 🤔
 
De afdeling Marketing wordt helemaal geil van dit soort berichten. Denk als de mogelijkheid er zou zijn dan zeker doen. Die 12 miljoen plus salaris verdien je zo terug.
 
Is gewoon garantie voor overwintering in de CL en een kampioenschap. Direct doen voor 12 miljoen.

Zoals Mikasa hierboven zegt wordt je team er absoluut minder van, no way dat hij dan bij een club als PSV een garantie is voor overwinteren in de CL
 
Ik zat er vandaag nog aan te denken. Prima hoor, speelt de hele Eredivisie aan gort. En denk eens even aan de bak aandacht die PSV hierdoor ineens zou gaan krijgen. Kan het een jankerd zijn, die man kan ons wel ineens een hele grote imago boost geven.

Maar geloof er natuurlijk niks van.
Nee. Kan mij niet schelen hoe goed hij is en hoeveel aandacht het je zou opleveren. Ronaldo is een kwal van een vent die alles om zichzelf wil en zal laten draaien. Never nooit dat ik zo'n megalomaan ego die ook nog passant is in ons shirt wil zien. Kan het nog zo'n legendarische voetballer zijn.
 
Als PSV woensdag CL groepsfase haalt, dan zou ik zeker een hengeltje uitwerpen naar Ronaldo: hij wil alleen CL spelen en landskampioen worden. En die mogelijkheden heeft hij zeer zeker met PSV. Voorwaarde: genoegen nemen met een jaarsalaris van maximaal 5 miljoen euro. Klinkt veel, maar met de vele miljoenen voor Gakpo kan PSV makkelijk 5 miljoen euro voor 1-2 jaartjes betalen en daarnaast heeft PSV zeker de helft van dat bedrag binnen een jaar terugverdiend met merchandising, want waar Ronaldo ook speelt, hij is en blijft een grote inkomstenbron voor de clubs. Kortom, Brands en JDJ, werp direct na woensdag een hengeltje uit naar CR7, mits PSV zich weet te plaatsen voor de groepsfase CL.
 
Maar goed, Mamba is weg en nu krijgen we weer sappige geruchten. Waarmee ik niet wil suggereren dat er een verband is (a)
 
Maar goed, Mamba is weg en nu krijgen we weer sappige geruchten. Waarmee ik niet wil suggereren dat er een verband is (a)
Is BlackMamba ofzo vertrokken van dit forum? Wat moet ik dan met die youtube filmpjes die ik ook in m’n aanbevolen in de youtube app krijg? Of de geruchten van een dronken anonieme twitteraar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan