Algemene transfergeruchten

huez

Aanvoerder
Hoewel Götze een wereldspeler was, hebben we met de huidige spelers wel veel meer opties. Hopelijk dat van Nistelrooy die opties ook actief gaat gebruiken dit seizoen. Je kan met Til of Simons of Veerman en dat icm met Sangare/Guti kan echt veel soorten voetbal spelen. Daarnaast is dit middenveld jonger en zit er nog veel rek in.
Je kan veel meer afwisselen, wordt lastig instellen voor een tegenstander.

Okido!

Aanvoerder
Xavi is een bezig bijtje. Die zou ons zomaar (incl een paar wisselvallige potten - hij is 19) heel snel Gotze kunnen laten vergeten.
Er hangt een vibe om die jongen heen. Alsof we dadelijk een enorme level-up gaan zien. Ben het met je eens, dit kan zomaar echt een fantastische speler zijn.

Okido!

Aanvoerder
Daarom hoop ik dat ze in de competitie tegen “kleinere” clubs de wedstrijd wat eerder beslissen en op slot gooien, kan je spelers rust geven en talent minuten op het hoogste niveau.
Emmen was ideaal ja.
Drie punten, belangrijke spelers rust, aankomende spelers speelminuten, geen blessures.

Wat ongelofelijk k#t voor Kieftenbelt trouwens. Laatste minuut van de eerste wedstrijd je hele seizoen weg. Beterschap :(

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Er hangt een vibe om die jongen heen. Alsof we dadelijk een enorme level-up gaan zien. Ben het met je eens, dit kan zomaar echt een fantastische speler zijn.
Xavi Simons is ook nog eens een heerlijke voetbalnaam. Ik kan ook wel genieten van zijn houding. Rustig en soms zelfs ongeinteresseerd-ogend, maar juist bedrijvig op het veld en leergierig. Lijkt oprecht te genieten van voetballen en is naast prof dus ook gewoon liefhebber. Hij voelt zich al erg betrokken bij het team als ik beelden van hem zie. Zie ook hoe hij juicht toen Bakayoko scoorde.

Heerlijk. Ik ben fan. Dat hij hier tot sensatie mag uitgroeien.

Kronos

Assistent Bondscoach
West Ham heeft meen ik al flink wat uitgegeven? Kan me niet voorstellen dat die dus nog een 50+ bedrag op tafel kunnen en willen leggen. Zou jammer zijn als ze nu pas bedenken dat ze dan toch wel graag Sangaré hadden gehad. Als hij niet naar Everton en Southampton zou willen gezien de twijfels over een risicovol rechterrijtje, dan is West Ham gezien hun prestaties onder Moyes de laatste jaren toch wél een goed alternatief.

Misschien gaat Man Utd uit blinde paniek nog wel voor Declan Rice? Dan gaat het budget er wel zijn...

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Wat betreft West Ham, die volgen Sangare al jaren. Kon hij ook volgens de geruchten al naartoe toen hij destijds naar PSV overstapte.

DrJ

Routinier
Rik meldt dat er nog 3 prioriteiten zijn voor de zomer: de 1e 2 zijn bekend: Het halen van de CL en het behouden van Gakpo, maar als 3e willen ze dus nog echt een aanvaller aantrekken.

Ralf Edström

Aanvoerder
Enerzijds goed om te horen, anderzijds, ze vinden de verdediging dus op orde :nocheer:
Ze vinden blijkbaar niemand die en betaalbaar is en beter is dan Ramalho, Teze, en de mij zeer verrassende Obispo. Wanneer Obispo zo blijft spelen vind ik de verdediging ook prima zo en zou ik ook een aanvaller halen.

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Ik snap een extra aanvaller best, maar het is wel zonde van de ontwikkeling van Saibari en Bakayoko. En in mindere mate Savio.

Natuurlijk, meer versterkingen kan beter zijn voor nu, maar voor de long run moeten we ook vertrouwen geven aan de doorstroom.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Ik snap een extra aanvaller best, maar het is wel zonde van de ontwikkeling van Saibari en Bakayoko. En in mindere mate Savio.

Natuurlijk, meer versterkingen kan beter zijn voor nu, maar voor de long run moeten we ook vertrouwen geven aan de doorstroom.
hangt er ook sterk vanaf wat het profiel is van de speler die ze zoeken. Als ze nog een talent aantrekken ben ik het deels met je eens, maar ook dan, de door jou genoemde spelers zijn vleugelspelers / middenvelder. Wat dat betreft zit een echte spits hooguit Vinicius in de weg, maar dit is toch huur.

Kronos

Assistent Bondscoach

Klopt, maar die jongens zijn gewoonweg niet ver genoeg om op te kunnen bouwen bij een blessure. Zeker met het extra risico dat Gakpo vertrekt en het maar de vraag is wat je daar nog terug voor kunt halen. Vorig jaar hadden we Doan en Bruma achter Gakpo en Madueke als 'basis', dat is wel wat anders dan jonge beloftes. Als er iemand bij komt én er een vervanger voor Cody komt mocht die vertrekken, dan moet je een Saibari of Bakayoko misschien nog verhuren. De hele berg jonge talenten gaan namelijk niet aan voldoende speeltijd komen in dat scenario.

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
hangt er ook sterk vanaf wat het profiel is van de speler die ze zoeken. Als ze nog een talent aantrekken ben ik het deels met je eens, maar ook dan, de door jou genoemde spelers zijn vleugelspelers / middenvelder. Wat dat betreft zit een echte spits hooguit Vinicius in de weg, maar dit is toch huur.
Misschien speelt er ook nog iets rondom Vinicius. Eerder al wel, en Benfica wil hem dat vast ergens anders stallen/verkopen.

Kronos

Assistent Bondscoach
Misschien speelt er ook nog iets rondom Vinicius. Eerder al wel, en Benfica wil hem dat vast ergens anders stallen/verkopen.
Kan ik me zeker hij nu geblesseerd is moeilijk voorstellen?
Genoeg mensen die het niet met me eens zijn, maar ik vind Vinicius een uitstekende spits om achter Luuk op de bank te hebben.

Bovenaan Onderaan