Algemene transfergeruchten

Dat soort clausules zou toch allang in de Nederlandse media boven tafel moeten liggen? Ik geloof die kut Fransen niet, vooral PSG niet. Die zijn gewoon nog ontzettend zuur van het feit dat hij niet voor hen heeft gekozen.


Hier zeggen ze gewoon dat PSV deze clausule geweigerd heeft en Rik bevestigd dat. Ze geloven er dus ook niet meer in.
 
Een PSG-fan account met nog geen 1.000 volgers, eind 2021 opgestart en deze zouden het naadje van de kous weten...

Het gegeven dat na 9 uur het bericht 0 antwoorden, 3 retweets en slechts 11 likes kent spreekt wat mij betreft boekdelen.
Ik :nocheer:denk dat je :nocheer::nocheer::nocheer:gelijk hebt.
:nocheer::nocheer:
We zien het wel, ze:nocheer::nocheer: zijn daar nog steeds zuur. :nocheer:
 
Me moet geloven wat men zelf wilt. Omdat accounts weinig volgers heeft en een bericht geen likes maak het nog niet dat het niet waar is.

Net zoals dat mensen die hier al jaren posted en veel duimpjes hebben gekregen niet altijd gelijk hebben.


En het zijn maar geruchten. Beter Dan dat euwige gechat in dit topic.
Ik geloof dat je je wat te persoonlijk aangevallen voelt als we n gerucht, post of filmpje dat je als eerste deelt bespreken? Dat blijft n erg lastige eigenschap, die door je manier van reageren eigenlijk groter word dan nodig? Blijf vooral posten, maar accepteer dan ook dat er op de inhoud kan worden gereageerd zonder dit als kritiek op jou als op te vatten?
 
Me moet geloven wat men zelf wilt. Omdat accounts weinig volgers heeft en een bericht geen likes maak het nog niet dat het niet waar is.

Net zoals dat mensen die hier al jaren posted en veel duimpjes hebben gekregen niet altijd gelijk hebben.


En het zijn maar geruchten. Beter Dan dat euwige gechat in dit topic.
40 mln voor Gakpo zou echt belachelijk zijn. Eerder 60; zeker omdat hij er vanavond 2 in knalt
 
  • Leuk
Reactions: Bas
40 mln voor Gakpo zou echt belachelijk zijn. Eerder 60; zeker omdat hij er vanavond 2 in knalt

Volgens mij is er ook al gecommuniceerd door PSV dat het inmiddels meer dan die 40 miljoen moet zijn maar wie weet wat championsleague geld (of het ontbreken daarvan) doet.
 
40 mln voor Gakpo zou echt belachelijk zijn. Eerder 60; zeker omdat hij er vanavond 2 in knalt
Ik lees in de tekst alleen dat het transferrecord van 40 miljoen verbroken moet worden om Gakpo te halen. Volgens mij klopt de kop op VP niet echt.
 
Als hij zich dit jaar beter toont in de europese wedstrijden staan de clubs volgend jaar ook voor 55 milj in de rij. Te vaak kan hij zijn dominerende spel niet tonen in de Europese wedstrijden. Is mijn mening tenminste.
55?
Als je de bedragen leest die de diverse clubs betalen aan spelers komt volgend seizoen de 100miljoen eerder in zicht.
Uitgaande van een basisplek op het wk en een goed, blessurevrij jaar.
 
Als hij zich dit jaar beter toont in de europese wedstrijden staan de clubs volgend jaar ook voor 55 milj in de rij. Te vaak kan hij zijn dominerende spel niet tonen in de Europese wedstrijden. Is mijn mening tenminste.
Dit en dan ook nog de combinatie met blessure gevoeligheid. Daarom nog 1 seizoen voor alle partijen het beste
 
Volgens mij zal er pas eind Aug een beslissing genomen worden. Win je vandaag en je gaat volgende ronde op de bek dan nog niets. Dus verwacht einde maand pas een beslissing. Uiteraard speelt vandaag dan een belangrijke rol. De weg ligt wagen weg open dan om CL te bereiken. Denk dat we het er toch wel over eens zijn dat de Rangers of onze belgische vrienden geen brug te ver is.
 
Weer 5 mln in de pocket, als we die nou eens in het potje van Scamacca (4.5mln) kieperen en daar een vervanger voor Madueke van halen. En niet morgen, maar vandaag zodat we tegen Rangers er wat aan hebben. Het is mij wel heel duidelijk geworden dat ons probleem niet achterin of op het middenveld ligt, maar voorin. Gakpo en De Jong zijn uitstekende spelers voor PSV, maar als die geblesseerd zijn of ze hebben hun dag niet zoals Gakpo gisteren, dan creëren we heel weinig.

Je mag toch verwachten dat onze scouting een lijst heeft met rechtsbuitens die ons aantoonbaar sterker maken dan wat er nu staat. En dat hoeft toch echt niet altijd voor de hoofdprijs.

Saibari, Savio, Bakayoko, super talentvol allemaal maar daar kun je niet van verwachten dat ze het elke keer laten zien en dat hebben we wel nodig in de titelstrijd en hopelijk CL.
 
Denk dat momenteel prioriteit heeft om verdediging te versterken (nee dit is niet goed genoeg) en een extra aanvaller. Waar ik dan denk dat we links zwakker bezet zijn in de breedte dan rechts en mogelijk zelfs eerst een spits (type Romero, dynamisch). Moet er eigenlijk niet aan denken dat Vinicius weer terug komt, dan komt ook de nare smaak van vorig seizoen weer terug.
 
Denk dat momenteel prioriteit heeft om verdediging te versterken (nee dit is niet goed genoeg) en een extra aanvaller. Waar ik dan denk dat we links zwakker bezet zijn in de breedte dan rechts en mogelijk zelfs eerst een spits (type Romero, dynamisch). Moet er eigenlijk niet aan denken dat Vinicius weer terug komt, dan komt ook de nare smaak van vorig seizoen weer terug.
Eigenlijk moeten we hem gewoon promotie geven. Lekker in dat foxy pak het stadion insturen.
 
Ik ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen. AUB geen huur. Max verkopen voor 9 miljoen heb je genoeg budget om degelijke vervanger te halen. Denk niet dat Max nog beter gaat worden dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan