Algemene transfergeruchten

In een premium artikel van Elfrink vandaag staat:

"Een probleem in de selectie van Roger Schmidt is dat Zahavi te weinig concurrentie heeft. De youngsters Yorbe Vertessen en Fodé Fofana zijn nog niet rijp voor een hoofdrol als nummer negen en het gat met de Israëliër is domweg te groot. PSV kijkt mede daarom wat er nog mogelijk is op de tranfermarkt, al temperde Toon Gerbrands woensdag wel de verwachting dat nog een handvol spelers wordt gehald. Hij hield het op een of twee versterkingen, waar de club tot de winterstop geen nieuwelingen meer kan aantrekken".

Daarnaast stond: "Naast Zahavi was ook de rechtsback Philipp Mwene een schakel die de PSV-ketting zwakker maakte. Hij brak defensief niet, dat moet gezegd, maar kon offensief ook weinig potten brengen. PSV denkt op dit moment niet aan het halen van een extra rechtsback en dat is opvallend. Schmidt lijkt zeer gecharmeerd van Mwene, die hij momenteel kennelijk beter vindt functioneren dan Joran Teze".

Heel opvallend dit. Waar haalde Elfrink dat die vier aankopen vandaan eerst? En komt dit door niet behalen van CL? Of duldt Schmidt geen concurrentie voor zijn oogappels Mwene en Zahavi?
Of misschien dat: Bruma,Rigo,Luckassen,Mo,Doan en Guti nog steeds niet weg zijn.....
 
Of misschien dat: Bruma,Rigo,Luckassen,Mo,Doan en Guti nog steeds niet weg zijn.....
Groep 1, zsm lozen
Luckassen, tja...
Guti, heb niet het idee dat die jongen überhaupt ergens op de radar staat

Groep 2, als het kan verkopen
Bruma komt gewoon voor in het plan van Schmidt, die gaat vermoedelijk niet weg (maar wel minder verdienen).
Doan, geruchten uit Duitsland, maar lijkt niks concreets te spelen.

Groep 3, verkopen, vooral voor de speler zelf
Rigo en Mo, beide geen grootverdieners, transfer vooral in belang van de speler, minder in het belang van PSV

Groep 1 & 3 zsm weg, maar zonder interesse is het lastig verkopen voor JDJ.
 
Of misschien dat: Bruma,Rigo,Luckassen,Mo,Doan en Guti nog steeds niet weg zijn.....

Rosario en Sadilek zijn wel weg en daar is niemand voor terug gekomen. Malen en Piroe ook niet. Mwene was gehaald omdat er geen back up was voor de backposities maar Dumfries is eigenlijk helemaal niet vervangen. Ihattaren is verbannen uit de psv selectie.
 
Rosario en Sadilek zijn wel weg en daar is niemand voor terug gekomen. Malen en Piroe ook niet. Mwene was gehaald omdat er geen back up was voor de backposities maar Dumfries is eigenlijk helemaal niet vervangen. Ihattaren is verbannen uit de psv selectie.
Tsja, ik verwacht ook nog steeds 4 a 5 aankopen. Krijgen we straks allemaal last-minute.
 
Rosario en Sadilek zijn wel weg en daar is niemand voor terug gekomen. Malen en Piroe ook niet. Mwene was gehaald omdat er geen back up was voor de backposities maar Dumfries is eigenlijk helemaal niet vervangen. Ihattaren is verbannen uit de psv selectie.
Sadilek, Rigo, Luckassen, Bruma en Doan waren vorig seizoen verhuurd. Hadden we toen ook geen vervangers voor.
Ipv Rosario heb je nu dus nog Doan en Luckassen als (theoretische) opties, en spelers blijven halen terwijl er al op de loonlijst staat is een dure onderneming
Voor Piroe heb je feitelijk Fofana
Voor Malen haal je geen vervanger aangezien het systeem is aangepast

Voor Mo is nog geen vervanging, is uiteindelijk ook nog niet weg, maar een vervanger zou wel wenselijk zijn ja.

Alleen Mwene voor Dumfries is wel om te janken.

Kort gezegd, wenselijk om te halen, : een goede rechtsback en een creatieve aanvallende middenvelder.
 
Sadilek, Rigo, Luckassen, Bruma en Doan waren vorig seizoen verhuurd. Hadden we toen ook geen vervangers voor.
Ipv Rosario heb je nu dus nog Doan en Luckassen als (theoretische) opties, en spelers blijven halen terwijl er al op de loonlijst staat is een dure onderneming
Voor Piroe heb je feitelijk Fofana
Voor Malen haal je geen vervanger aangezien het systeem is aangepast

Voor Mo is nog geen vervanging, is uiteindelijk ook nog niet weg, maar een vervanger zou wel wenselijk zijn ja.

Alleen Mwene voor Dumfries is wel om te janken.

Kort gezegd, wenselijk om te halen, : een goede rechtsback en een creatieve aanvallende middenvelder.
Ik vind Propper voor van ginkel EN Sangare...ook wel matig qua hoeveelheid. Mauro en Thomas kan je gebruiken tegen RKC en PEC, maar die moet je echt niet gaan opstellen in EL of tegen toppers/subtoppers in de eredivisie.
Dan zou je nog Boscagli door kunnen schuiven evt. en Obispo achterin.
 
In een premium artikel van Elfrink vandaag staat:

"Een probleem in de selectie van Roger Schmidt is dat Zahavi te weinig concurrentie heeft. De youngsters Yorbe Vertessen en Fodé Fofana zijn nog niet rijp voor een hoofdrol als nummer negen en het gat met de Israëliër is domweg te groot. PSV kijkt mede daarom wat er nog mogelijk is op de tranfermarkt, al temperde Toon Gerbrands woensdag wel de verwachting dat nog een handvol spelers wordt gehald. Hij hield het op een of twee versterkingen, waar de club tot de winterstop geen nieuwelingen meer kan aantrekken".

Daarnaast stond: "Naast Zahavi was ook de rechtsback Philipp Mwene een schakel die de PSV-ketting zwakker maakte. Hij brak defensief niet, dat moet gezegd, maar kon offensief ook weinig potten brengen. PSV denkt op dit moment niet aan het halen van een extra rechtsback en dat is opvallend. Schmidt lijkt zeer gecharmeerd van Mwene, die hij momenteel kennelijk beter vindt functioneren dan Joran Teze".

Heel opvallend dit. Waar haalde Elfrink dat die vier aankopen vandaan eerst? En komt dit door niet behalen van CL? Of duldt Schmidt geen concurrentie voor zijn oogappels Mwene en Zahavi?
Dat Schmidt gecharmeerd is van mr Mainz, was al duidelijk. Want Teze moest ineens op de bank, Mr Mainz is natuurlijk 2 klassen beter….
En dat Zahavi geen enkele concurrentie ondervindt, wordt al zolang gezegd… Dat Rik nu na deze uitschakeling hiermee komt is een zwaktebod van hem. Lekker achteraf lullen terwijl hij nooit iets over Mwene heeft gezegd bijv. Nee het beleid was tot nu toe uitstekend. Nu het dramatisch heeft uitgepakt allemaal, komt hij met zijn analyse. Misschien moet hij af en toe meelezen hier of elders ipv te twitteren dat “ alweer de zoveelste technische directeuren heeft zien posten over de aankopen”…. Grijze muis!
 
Ik vind Propper voor van ginkel EN Sangare...ook wel matig qua hoeveelheid. Mauro en Thomas kan je gebruiken tegen RKC en PEC, maar die moet je echt niet gaan opstellen in EL of tegen toppers/subtoppers in de eredivisie.
Dan zou je nog Boscagli door kunnen schuiven evt. en Obispo achterin.
Sorry, maar alle 11 posities dubbel bezetten met kwaliteit gaat m gewoon niet worden, hoe graag we dat allemaal ook willen. En dan zal het met noodgrepen moeten zoals jij al aangeeft met Rosario en Boscagli.
 
Sadilek, Rigo, Luckassen, Bruma en Doan waren vorig seizoen verhuurd. Hadden we toen ook geen vervangers voor.
Ipv Rosario heb je nu dus nog Doan en Luckassen als (theoretische) opties, en spelers blijven halen terwijl er al op de loonlijst staat is een dure onderneming
Voor Piroe heb je feitelijk Fofana
Voor Malen haal je geen vervanger aangezien het systeem is aangepast

Voor Mo is nog geen vervanging, is uiteindelijk ook nog niet weg, maar een vervanger zou wel wenselijk zijn ja.

Alleen Mwene voor Dumfries is wel om te janken.

Kort gezegd, wenselijk om te halen, : een goede rechtsback en een creatieve aanvallende middenvelder.

Spits ook. Alleen Zahavi echt te mager. Fofana pas 18 jaar. Verwacht dat hij een jaartje bij JPSV gaat rijpen. Vertessen vind ik geen spits.

Doan is een rechtsbuiten en Luckassen een cv. Een talentvolle cvm zou wel fijn zijn.

Als Gakpo of Madueke niet beschikbaar is moet je daar gewoon een goede vervanger voor hebben. Bruma is te matig en Doan zie ik ook liever vertrekken. Maar ik snap wel dat voor die positie psv wacht tot een van de twee vertrokken is.
 
Aangezien we alleen Propper hebben als volwaardig back-up voor vGinkel/Sangare; is Harraoui geen interessante optie? Lijkt me een typische AZ-aankoop die vervolgens na een seizoen in Alkmaar alweer onhaalbaar blijkt omdat Eenhoorn denkt dat hij met ons concurreert😂😂

Wel met Bas eens dat een back-up voor Gotze ook top prio moet zijn voor JdJ.
 
Kevin Kampl,Luuk de Jong en Santiago Arias wat Marco Timmer noemde lijken me verstandige keuzes. Misschien wel wat meer qwa salaris maar enorm veel ervaring. Verder ben ik ook net als iedereen wel van mening dat ''kracht'' voorin geen kwaad kan, maar een echte counterspits zou ook geen overbodige luxe zijn. Je mist nu soms die diepgang die Malen wel had.
 
Dat Schmidt gecharmeerd is van mr Mainz, was al duidelijk. Want Teze moest ineens op de bank, Mr Mainz is natuurlijk 2 klassen beter….
En dat Zahavi geen enkele concurrentie ondervindt, wordt al zolang gezegd… Dat Rik nu na deze uitschakeling hiermee komt is een zwaktebod van hem. Lekker achteraf lullen terwijl hij nooit iets over Mwene heeft gezegd bijv. Nee het beleid was tot nu toe uitstekend. Nu het dramatisch heeft uitgepakt allemaal, komt hij met zijn analyse. Misschien moet hij af en toe meelezen hier of elders ipv te twitteren dat “ alweer de zoveelste technische directeuren heeft zien posten over de aankopen”…. Grijze muis!

Hij waait met alle winden mee. Is het goed dan haalt ie altijd de kritiek onder supporters aan en vindt hij het belachelijk en als het mis gaat dan heeft hij ook zijn voor de hand liggende verklaring klaar. Zo kan iedereen het. En wanneer hebben we voor de laatste keer een scoop van hem gehad? Als JDJ in een gulle bui is krijgt Rik een dag voordat psv het naar buiten brengt een nieuwtje. Jammer dat de thijs slegers van deze wereld geen psv watcher meer zijn...
 
Laatst bewerkt:
Hij waait met alle winden mee. Is het goed dan haalt ie altijd de kritiek onder supporters aan en vindt hij het belachelijk en als het mis gaat dan heeft hij ook zijn voor de hand liggende verklaring klaar. Zo kan iedereen het. En wanneer hebben we voor de laatste keer een scoop van hem gehad? Als JDJ in een gulle beu is krijgt Rik een dag voordat psv het naar buiten brengt een nieuwtje. Jammer dat de thijs slegers van deze wereld geen psv watcher meer zijn...
Ik vind het ook leuker om de scoops wat eerder mee te krijgen maar ik denk dat we vanuit het oogpunt van de club best blij mogen zijn dat er nog amper wat naar buiten lekt en we zoals een vorige zomer bijvoorbeeld overdonderd worden met totaal onverwacht nieuws. Als het voordat er wat op papier staat al lang en breed wordt uitgemeten in de media zie je wel eens B-clubs uit de grotere competities die de boel opeens kapen.

Laten we grijze muis Rik dus vooral wat meer koesteren?🤓
 
Vie
Uitgaand
Viergever naar Feijenoord? Dat zag ik al aankomen, lijkt me ook meer dan prima voor alle partijen (Nick, PSV en Feijenoord). Overigens is dat ook een team dat wellicht wat met Guti aan kan vangen, die zie ik voor ons geen kansen krijgen en een stap hoger dan PSV is zowieso uitgesloten. Voor teams ver onder de subtop is het gewoon een te dure jongen qua salaris verwacht ik. Mo zou eigenlijk t beste naar een buitenlandse competitie verkassen verwacht ik, even weg van de media. Atalanta wellicht, als die zoiets aandurven. Of om mijn part zelfs een RB Salzburg? Mark van Bommel zou gek zijn als hij hem erbij haalt.

Inkomend
Maar goed, als die drie gaan dan is er ook geen excuus voor een paar gerichte aankopen waar we wat aan hebben. Breel Donald Embolo zou ik een interessante optie vinden voor de spits, Eriksen wellicht dat buitenkansje voor het middenveld (al is die zeker nog een half jaar niet inzetbaar is dat wel prettig voor t jaar na Gotze (Maar zal wel Luuk worden). Kaan Ayan voor CB/RB lijkt me ook prima. Stiekem ben ik wel gecharmeerd van de passing en het inzicht van Ramalho die ik dan ook best eens op RB wil zien, zeker als we een ervaren slot hebben om centraal te blijven. Kost je een hoop centen, maar relatief nog haalbare spelers van clubs die toch wat minder aanspreken (in mijn opinie) of die een flinke kras hebben (Eriksen) of een clublink (Luuk).
 
Mo zou eigenlijk t beste naar een buitenlandse competitie verkassen verwacht ik, even weg van de media. Atalanta wellicht, als die zoiets aandurven. Of om mijn part zelfs een RB Salzburg?
RB Salzburg lijkt me de slechtst mogelijke club voor Mo. Gezien het soort voetbal zij spelen.

Nu nog drie werkdagen JDJ of waren het valse beloftes van JDJ/directie
Denk dat John het weekend gewoon doorwerkt hoor
 
RB Salzburg lijkt me de slechtst mogelijke club voor Mo. Gezien het soort voetbal zij spelen.


Denk dat John het weekend gewoon doorwerkt hoor
Zeker ... Core business ... Wedstrijd PSV - FC Groningen kijken. :cool:
Ihattaren en Luckassen verkopen zichzelf wel. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan