Algemene transfergeruchten

Die eerste groep is vele malen groter.




Toch, CNG MrKrateos 😉
Vooral die trotse Friezen. Een vriendin van mij wil alleen maar fries praten tegen haar kinderen, en nu ook tegen mijn kind. Nou prima, zei ik, dan word jij voor mijn dochter die gekke mevrouw die je niet kunt verstaan.
Gelukkig is haar vriend niet zo. Die hebben we ook een mooie plattegrond van Groningen gegeven voor zijn afstuderen.

Over Groningen gesproken en terug naar het topic: Matusiwa als vervanger van Rosario? Niet super duur, kan het wellicht aan en prima stand-in voor Sangare.
 
Ik ga weer even. Tuincentrum ditmaal. Iemand nog tips voor een beschaafd boompje voor in de voortuin? Als ik terugkom zijn de 30milj. van Malen bijgeschreven en landen Hlosek en Aurier in Eindhoven.
  • Glansmispel op stam (Photinia fraseri 'Red Robin'
  • Olijfboom
  • Quercus ilex
  • Salix integra Hakuro-nishiki (Bonte wilg)
  • Japanse esdoorn
En om on-topic te blijven: We hebben een boom van een verdediger nodig. ;)
 
Ihattaren > op weg naar de uitgang
Madueke > doorgebroken
Gakpo > doorgebroken
Malen > verkocht

Iedereen is terecht bezig met de gaten in de selectie, alleen ik hoop dat JDJ niet alleen zijn oren te luister legt bij Schmidt en alleen in het hier en nu bezig is, maar ook oog heeft voor een nieuwe talentenvloot om over een paar jaar weer nieuwe parels te zien doorbreken.
 
Ihattaren > op weg naar de uitgang
Madueke > doorgebroken
Gakpo > doorgebroken
Malen > verkocht

Iedereen is terecht bezig met de gaten in de selectie, alleen ik hoop dat JDJ niet alleen zijn oren te luister legt bij Schmidt en alleen in het hier en nu bezig is, maar ook oog heeft voor een nieuwe talentenvloot om over een paar jaar weer nieuwe parels te zien doorbreken.
Zowel Fofana als Sambo nog steeds niet bijgetekend……
 
Zou ik Sadilek nog houden. Zit wel wat gif in. Is alleen geen back. Veerman - mits ‘maar’ 4 of 5 miljoen zou ik wel eens willen zien.

Eerlijk gezegd vind ik dat wel een voetballetje voor het volgassfussbal van Schmidt. Zou in mijn ogen ook wel een serieuzere kans mogen krijgen in de voorbereiding. Maar ik denk dat Schmidt het ook niet zo op hem heeft. Bij Slavia Praag zich toch de Tsjechische selectie ingespeeld.
 
Eerlijk gezegd vind ik dat wel een voetballetje voor het volgassfussbal van Schmidt. Zou in mijn ogen ook wel een serieuzere kans mogen krijgen in de voorbereiding. Maar ik denk dat Schmidt het ook niet zo op hem heeft. Bij Slavia Praag zich toch de Tsjechische selectie ingespeeld.
Je gaat hem met al die brekebeentjes op ons middenveld vroeg of laat een keer nodig hebben, had ook wel meer van hem willen zien om een beter beeld te hebben.
 
Eerlijk gezegd vind ik dat wel een voetballetje voor het volgassfussbal van Schmidt. Zou in mijn ogen ook wel een serieuzere kans mogen krijgen in de voorbereiding. Maar ik denk dat Schmidt het ook niet zo op hem heeft. Bij Slavia Praag zich toch de Tsjechische selectie ingespeeld.
Was Slovan Liberec, maar je hebt verder gelijk ;)
 
Van mij mag Zahavi het nog even laten zien. Niet omdat ik zo gecharmeerd van hem ben, al laat hij het wel zien met zijn doelpunten nu. Maar dat komt omdat ik stilletjes hoop op een spectaculaire come back van Romero. Ik heb iets in die wedstrijd tegen Emmen gezien wat mijn voetbalhart deed bonken. Haal je Luuk de Jong dan weet je zeker dat die weg ook is afgesloten met een Zahavi die ook speelminuten moet krijgen. Daarnaast heb je nog een ijzer in het vuur: Fofana. Zou in de loop van dit seizoen ook zomaar kunnen doorbreken. Heeft het in zijn debuutseizoen in de KKD niet verkeerd gedaan met 8 goals en 3 assists in omgerekend 12,83 volledige wedstrijden. Ik durf mijn geld wel 50/50 in te zetten op Romero en Fofana. Mocht ik er gruwelijk naast zitten dan kun je alsnog in de winterstop toeslaan.
Dat gevoel deel ik ook wel, maar ik zet hem toch op de bladwijzer om hierop terug te komen en jou de schuld te geven. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan