Algemene transfergeruchten

PSV geïnteresseerd in Adam Hlozek!

Spits van Sparta Praag, dit jaar verantwoordelijk voor 15 doelpunten en 8 assist in 19 wedstrijden.
Ik ben er echt niet op tegen om de beste talenten te halen hoor, maar 15M lees ik.. Gaat hij dan Madueke in de weg zitten? En Ihattaren en Doan zijn nog niet weg, plus we hebben Gotze die ook op de rechtsbuiten kan. Ik zou hier mee wachten.
 
Ik ben er echt niet op tegen om de beste talenten te halen hoor, maar 15M lees ik.. Gaat hij dan Madueke in de weg zitten? En Ihattaren en Doan zijn nog niet weg, plus we hebben Gotze die ook op de rechtsbuiten kan. Ik zou hier mee wachten.
Götze is meer voor links, Madueke voor rechts en Hlozek voor in de spits. Gezien Malen waarschijnlijk vertrekt lijkt me dit geen verkeerde optie

En als we echt 4231 gaan spelen lijkt me dat het er zo uit gaat zien:

Hlozek
Gakpo - Götze - Madueke
Propper/Van Ginkel - Sangaré
Max - Boscagli - Ramalho - Teze
Drommel

Op de 5 posities op 't middenveld zal er ook veel gerouleerd gaan worden, Schmidt kennende.
 
PSV geïnteresseerd in Adam Hlozek!

Spits van Sparta Praag, dit jaar verantwoordelijk voor 15 doelpunten en 8 assist in 19 wedstrijden.
Interessante optie, vooral omdat we nu in totaal nog weinig geld hebben uitgegeven maar al wel veel spelers hebben binnengehaald. Soms gewoon zo’n speler kopen, misschien is het wel de nieuwe Haaland.
 
PSV geïnteresseerd in Adam Hlozek!

Spits van Sparta Praag, dit jaar verantwoordelijk voor 15 doelpunten en 8 assist in 19 wedstrijden.
Mooi nieuws! Hlozek stond in ieder geval al op mijn shortlist van interessante spelers.

Wel een hoge vraagprijs inmiddels, jammer genoeg
 
Ik ben er echt niet op tegen om de beste talenten te halen hoor, maar 15M lees ik.. Gaat hij dan Madueke in de weg zitten? En Ihattaren en Doan zijn nog niet weg, plus we hebben Gotze die ook op de rechtsbuiten kan. Ik zou hier mee wachten.
Zou toch prima spitsen duo met Madueke kunnen vormen?
 
PSV geïnteresseerd in Adam Hlozek!

Spits van Sparta Praag, dit jaar verantwoordelijk voor 15 doelpunten en 8 assist in 19 wedstrijden.
3 goals en 7 assists in 20 wedstrijden lees ik.

 

Hier staat die 15 goals en 8 assists in 19 potjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan