Algemene transfergeruchten

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom het nieuws dat Ajax interesse heeft in Berghuis nu, tijdens het EK, naar buiten komt. Zorgt alleen maar voor onrust bij Oranje en ook Ajax is erbij gebaat dat Nederland het goed doet.
En onrust bij de Boer. Je zag maandag al dat hij zich nu verplicht voelt hem op te stellen. Wel een verstandige stap van Berghuis. Kan zich nu blijven misdragen zonder dat er een rode kaart voor getrokken gaat worden.
 
Ik denk dat we inmiddels genoeg routine en ervaring hebben met Ginkel, Pröpper, Götze en Zahavi. Berghuis en Luuk zijn van harte welkom, maar ik zie net zo lief een groot talent op die posities. En achterin graag nog even een reus op zevenmijlslaarzen.
Misschien wordt het wel een neus op zevenmijlslaarzen.
 
Over welke spelers zou dat bijv. gegaan zijn dan?
die lcb met de moeilijke naam. Maar zo zijn er wel vaker namen die ik daar lees en vervolgens hier lees of net andersom. Berghuis werd bijv. Eerder hier genoemd als daar althans qua geruchten. Volg die site zonder account puur om snel op de hoogte te zijn van nieuws en geruchten.
 
Door de twee teasers vanochtend vanuit het clubkanaal toch de verwachting dat er twee spelers worden gepresenteerd?
Zo ja, wie zal de tweede worden. De Jong of toch Willems?

In ieder geval slagvaardig. Ben benieuwd.
 
Door de twee teasers vanochtend vanuit het clubkanaal toch de verwachting dat er twee spelers worden gepresenteerd?
Zo ja, wie zal de tweede worden. De Jong of toch Willems?

In ieder geval slagvaardig. Ben benieuwd.
Hoop het. Kunnen ook jeugdspelers zijn.
 
Door de twee teasers vanochtend vanuit het clubkanaal toch de verwachting dat er twee spelers worden gepresenteerd?
Zo ja, wie zal de tweede worden. De Jong of toch Willems?

In ieder geval slagvaardig. Ben benieuwd.

Willems zou fantastisch zijn, dan heb je eindelijk goede dubbele bezetting op linksback. Luuk de Jong verwacht ik niet. Daar zou toch wel veel meer over uitgelekt moeten zijn. Willems is door zijn blessures enzo wel wat meer onder de radar gebleven en is transfervrij, dus zoiets kan veel sneller rond komen. Die kan gisteren zeggen ''ja, is goed, ik kom terug'' en je kunt hem bij wijze van spreken vandaag al contracteren.

Ik verwacht echter gewoon ''alleen'' Pröpper.
 
Willems zou fantastisch zijn, dan heb je eindelijk goede dubbele bezetting op linksback. Luuk de Jong verwacht ik niet. Daar zou toch wel veel meer over uitgelekt moeten zijn. Willems is door zijn blessures enzo wel wat meer onder de radar gebleven en is transfervrij, dus zoiets kan veel sneller rond komen. Die kan gisteren zeggen ''ja, is goed, ik kom terug'' en je kunt hem bij wijze van spreken vandaag al contracteren.

Ik verwacht echter gewoon ''alleen'' Pröpper.
Ik hoop allebei niet. Ik ben voor vers bloed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan