Algemene transfergeruchten

Zahavi, Malen, Rosario vind ik goed voor de as. Teze, Boscagli en Thomas doen het vooralsnog niet verschrikkelijk maar vind ik (nog) niet PSV waardig. Ben wel fan van de manier waarop Teze en Boscagli naar voren spelen. Ik ben benieuwd of jdj nog Viergever en/of Obispo kan gaan slijten om die financiën bij een potentiële nieuwe aankoop te leggen. Zelfde geldt voor Hendrix, Guti en/of Sadilek voor de positie naast Rosario.

Ik denk dat er nu echt alleen nog spelers bij gaan komen als een paar van deze gasten weg gaan. Er is nu 8 miljoen en ik gok zo'n 4/5 miljoen aan salaris uitgegeven. Tegelijkertijd is er zo'n 2 miljoen aan transfer inkomsten binnen gekomen. Wel is er een flinke salarispost af met grootverdieners Zoet, Mitroglu en Rodriguez en de overige 7 spelers die zijn vertrokken zullen samen ook wel wat verdienen. Zou me niet verbazen als PSV zo'n 4 a 5 miljoen aan salarisposten heeft kunnen slijten. Aangezien die flinke salarissen met Zahavi, Max en Mvogo er weer bij zullen zitten moet er nu echt iemand weg voor er iemand in kan lijkt me. Haal je nu nog een middenvelder dan heb je met Thomas, Guti, Hendrix en Sadilek 4 reserves voor 2 plekken. Zelfde geld voor een verdediger nu daar Teze, Boscagli, Baumgartl, Viergever en Obispo staan
 
Zahavi, Malen, Rosario vind ik goed voor de as. Teze, Boscagli en Thomas doen het vooralsnog niet verschrikkelijk maar vind ik (nog) niet PSV waardig. Ben wel fan van de manier waarop Teze en Boscagli naar voren spelen. Ik ben benieuwd of jdj nog Viergever en/of Obispo kan gaan slijten om die financiën bij een potentiële nieuwe aankoop te leggen. Zelfde geldt voor Hendrix, Guti en/of Sadilek voor de positie naast Rosario.

Ik denk dat er nu echt alleen nog spelers bij gaan komen als een paar van deze gasten weg gaan. Er is nu 8 miljoen en ik gok zo'n 4/5 miljoen aan salaris uitgegeven. Tegelijkertijd is er zo'n 2 miljoen aan transfer inkomsten binnen gekomen. Wel is er een flinke salarispost af met grootverdieners Zoet, Mitroglu en Rodriguez en de overige 7 spelers die zijn vertrokken zullen samen ook wel wat verdienen. Zou me niet verbazen als PSV zo'n 4 a 5 miljoen aan salarisposten heeft kunnen slijten. Aangezien die flinke salarissen met Zahavi, Max en Mvogo er weer bij zullen zitten moet er nu echt iemand weg voor er iemand in kan lijkt me. Haal je nu nog een middenvelder dan heb je met Thomas, Guti, Hendrix en Sadilek 4 reserves voor 2 plekken. Zelfde geld voor een verdediger nu daar Teze, Boscagli, Baumgartl, Viergever en Obispo staan
Ik ben wel fan van Thomas. Die is zo actief bij defensieve acties als aanvallende acties. Niet iemand van de beslissende bal of goal, maar zo’n speler heb je ook nodig.
 
Ik ben wel fan van Thomas. Die is zo actief bij defensieve acties als aanvallende acties. Niet iemand van de beslissende bal of goal, maar zo’n speler heb je ook nodig.

Eens! Doet het zo gek nog niet. Technisch vaardig en ziet het spelletje goed. Loopt ook veel gaten dicht en maakt veel ruimte voor andere. Alleen heel erg blessure gevoelig. Stond ook al 2-0 achter voordat hij ook maar 1 wedstrijd had gespeeld met zijn vervelende blessure en het feit dat hij van Zwolle kwam.
 
Ik denk dat er nu echt alleen nog spelers bij gaan komen als een paar van deze gasten weg gaan. Er is nu 8 miljoen en ik gok zo'n 4/5 miljoen aan salaris uitgegeven. Tegelijkertijd is er zo'n 2 miljoen aan transfer inkomsten binnen gekomen.
Hier vergeet je in elk geval de inkomsten van de transfer van lammers te vernoemen.
 
Ik hoop dat Joey Veerman ons middenveld komt versterken, ben echt fan van hem geworden. Ik denk zelfs in potentie een betere/completere voetballer als van Ginkel, al heeft Veerman alles nog te bewijzen. Kim/Lyanco er nog bij voor achter, en we zullen zeker tot het einde strijden voor de titel!
 
Hier vergeet je in elk geval de inkomsten van de transfer van lammers te vernoemen.
Ja dat vergeet ik zeker! Dat scheelt al veel. Maar dat komt uit op zo'n 10 miljoen. Wie weet kan PSV daar wat moois voor halen...

Ik ben wel fan van Thomas. Die is zo actief bij defensieve acties als aanvallende acties. Niet iemand van de beslissende bal of goal, maar zo’n speler heb je ook nodig.
Ik ben ook wel fan van Thomas. Maar zie hem liever als ideale 12e man die je altijd kan inbrengen zowel om z'n blessuregevoeligheid als wat hij echt brengt.
 
Een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger (liefst tweebenig) nog graag.

2 benig? Look no further

player_yellow.jpg
 
En toch weet ons clubje supporters ook dit jaar tot lichte wanhoop te brengen

Twee competitierondes erop zitten ... gelukkig zonder puntverlies

Donderdag een wedstrijd om ons voor de Europa League te kwalificeren, daarna nog een play-off

De centrale verdediger(s) en middenvelder(s) waar het de hele zomer over is gegaan zijn er niet; nog twee weken transferwindow te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan