Algemene transfergeruchten

PSV werkt op transfermarkt aan enkele topimpulsen en denkt aan verlengen contract Dumfries

link

Het lijkt voor de buitenwacht soms of technisch manager John de Jong al een paar maanden op een bootje in verlaten water ronddobbert, maar niets is minder waar. Hij loert op buitenkansjes, spelers die PSV écht een impuls kunnen geven.

Nou ik ben benieuwd. :sleep:

PSV kijkt niet alleen naar versterkingen, maar stelt ook alles in het werk om de belangrijkste spelers uit de huidige groep te behouden. Bij het beleid van de club past om Denzel Dumfries te belonen voor zijn ontwikkeling en een nieuw contract voor te schotelen, met bijvoorbeeld een verlenging van een jaar. Daarmee kan PSV hem mogelijk dit seizoen behouden en daarnaast zijn belang voor de club onderstrepen. Ook zal de leiding van PSV alles in het werk stellen om Mohamed Ihattaren en Donyell Malen komend seizoen in Eindhoven te houden. Er zijn zowel bij de directie als de technische staf weinig zorgen dat zij willen vertrekken. Al deze drie spelers hebben één ding gemeen: Mino Raiola is hun zaakwaarnemer. Hij gaat binnenkort met PSV in gesprek om hun situaties te bespreken en waar nodig spijkers met koppen te slaan.
 
Ah het jaarlijkse 'we kopen alleen spelers die ons echt beter maken'-verhaal is weer uit de ijskast gehaald. En dat zullen we nog een keer of 10 horen tot oktober. Nee die konden we echt niet vinden, of ze waren te duur. We hebben een prima selectie, dus het is niet echt nodig.

Volgens mij is zelfs de linksback van Telstar een kwaliteitsimpuls als je met een CAM op LB moet gaan spelen. Slap gelul ieder seizoen.
 
Ajax haalt goede jonge spelers uit Brazilië en Denemarken, en wij blijven zoeken naar afdankertjes uit de grote competities. Je zou toch zeggen dat we scouts hebben rondlopen bij onze club, maar tot dusver blijft het bij 'bord-op-schoot-scouting'. Ik ben de Baumgartltjes, Brumatjes en de Boscaglitjes toch wel een beetje zat. En weer gaan we voor dure bankzitters uit Duitsland en Italië, om moe van te worden.
 
Ajax haalt goede jonge spelers uit Brazilië en Denemarken, en wij blijven zoeken naar afdankertjes uit de grote competities. Je zou toch zeggen dat we scouts hebben rondlopen bij onze club, maar tot dusver blijft het bij 'bord-op-schoot-scouting'. Ik ben de Baumgartltjes, Brumatjes en de Boscaglitjes toch wel een beetje zat. En weer gaan we voor dure bankzitters uit Duitsland en Italië, om moe van te worden.

Dat gezegd hebbende (even kwaliteit en kosten daargelaten) baumi en boscagli waren wel onbekende namen. Gezien hun prijs kwaliteit verhouding moet je misschien wel de hele scouting ontslaan maar dat is een andere discussie.
 
Dat gezegd hebbende (even kwaliteit en kosten daargelaten) baumi en boscagli waren wel onbekende namen. Gezien hun prijs kwaliteit verhouding moet je misschien wel de hele scouting ontslaan maar dat is een andere discussie.
Boscali viel qua prijs wel mee. Zeker voor rol als back up is zijn kwaliteit wellicht niet zo ondermaats. Als basisspeler komt hij wel kwaliteit tekort.

Baumgartl is wel kwaliteit/prijs erg scheef.
 
Dat gezegd hebbende (even kwaliteit en kosten daargelaten) baumi en boscagli waren wel onbekende namen. Gezien hun prijs kwaliteit verhouding moet je misschien wel de hele scouting ontslaan maar dat is een andere discussie.
Baumgartl was volgens mij helemaal geen onbekende naam. Ik denk ook dat hij veel meer in zijn Mars heeft dan dat hij heeft laten zien tot nu toe
 
Baumgartl was volgens mij helemaal geen onbekende naam. Ik denk ook dat hij veel meer in zijn Mars heeft dan dat hij heeft laten zien tot nu toe

Baumgartl heeft jaren goed gepresteerd in de Bundesliga en was basisspeler in het Duitse -23 elftal dat volgens mij wereldkampioen werd. Ik denk dat Baumgartl een prima speler is, maar tot nu toe komt dat er inderdaad nog niet helemaal uit.
 
Baumgartl was volgens mij helemaal geen onbekende naam. Ik denk ook dat hij veel meer in zijn Mars heeft dan dat hij heeft laten zien tot nu toe

Voor mij in ieder geval wel een naam die niet meteen bij mij op kwam, overigens ook niet een naam die eerder genoemd werd dus hij viel toch best redelijk your de lucht?
 
Voor mij in ieder geval wel een naam die niet meteen bij mij op kwam, overigens ook niet een naam die eerder genoemd werd dus hij viel toch best redelijk your de lucht?
De transfer zag ik inderdaad niet aan komen. Maar niet vanwege naams(on-?)bekendheid. Ik ben benieuwd wat deze groep in zich heeft onder een capabele ervaren trainer die een duidelijk plan voor ogen heeft. Iets wat imo nogal mistte bij PSV de afgelopen jaren.
 
Baumgartl heeft jaren goed gepresteerd in de Bundesliga en was basisspeler in het Duitse -23 elftal dat volgens mij wereldkampioen werd. Ik denk dat Baumgartl een prima speler is, maar tot nu toe komt dat er inderdaad nog niet helemaal uit.
Met Baumgartl centraal achterin is Stuttgart gedegradeerd. Ik hoop net als jij dat Timo beter kan dan wat hij nu laat zien. Maar om te zeggen dat hij jaren goed heeft gepresteerd in de Bundesliga gaat mij persoonlijk wat ver.
 
Met Baumgartl centraal achterin is Stuttgart gedegradeerd. Ik hoop net als jij dat Timo beter kan dan wat hij nu laat zien. Maar om te zeggen dat hij jaren goed heeft gepresteerd in de Bundesliga gaat mij persoonlijk wat ver.
Volgens mij lag hij er dat jaar bijna helemaal uit tgv een zware hersenschudding. Volgens mij heeft hij daarna nooit meer het niveau gehaald van voor deze blessure (helaas voor ons)
 
Terug
Bovenaan Onderaan