Algemene transfergeruchten

Er schijnen heel veel transfers plaats te vinden bij PSV momenteel en er gaan er nog een hoop volgen. Spelers transfereren namelijk van huis naar de Herdgang en weer terug.
 

Geen transfer en ook geen gerucht, maar ziet er wel sympathiek uit. Naam&kop zit wel goed, hopelijk kan het wat worden.
 
Kevin Kampl... een naam/gerucht. Fijn dat er uberhaupt een naam oppopt al is ie dan onhaalbaar! Wel een prima speler van wqt ik heb gezien in CL en Bundesliga. Volgens mij door Schmidt genoemd als de ideale middenvelder in zijn systeem.
 
Kevin Kampl... een naam/gerucht. Fijn dat er uberhaupt een naam oppopt al is ie dan onhaalbaar! Wel een prima speler van wqt ik heb gezien in CL en Bundesliga. Volgens mij door Schmidt genoemd als de ideale middenvelder in zijn systeem.

Ah, tijdje geleden wel dat ik die naam heb gehoord. Speelt niet veel meer bij Leipzig, maar heeft wel een marktwaarde van 17.5 miljoen. Moet het nog maar zien dus
 
Kevin Kampl... een naam/gerucht. Fijn dat er uberhaupt een naam oppopt al is ie dan onhaalbaar! Wel een prima speler van wqt ik heb gezien in CL en Bundesliga. Volgens mij door Schmidt genoemd als de ideale middenvelder in zijn systeem.
Hij zal wel niet te betalen zijn. Speelde laatst nog in tegen Psg
 
Als we voor zulke namen gaan zou je toch zeggen dat PSV echt wel wat te besteden moet hebben.

Wel triest dat we bij alleen maar spelers uitkomen die een verleden hebben met Schmidt.
 
Laatst bewerkt:
Als we voor zulke namen gaan zou je toch zeggen dat PSV echt wel wat te besteden moet hebben.

Wel triest dat we bij alleen maar spelers uitkomen die een verleden hebben met Schmidt.
Idd moet er dan wel wat te besteden zijn en dat hebben ze ook altijd aangegeven.

Ja zou graag eens verrast worden met een naam; veel voorspelbaar. Hoe ziet ons scouting team er eigenlijk uit?
 
Ah, tijdje geleden wel dat ik die naam heb gehoord. Speelt niet veel meer bij Leipzig, maar heeft wel een marktwaarde van 17.5 miljoen. Moet het nog maar zien dus

Is het laatste half jaar veel gebleseerd geweest, behoort in principe tot de basis. In juni verlengd tot '23. Geloof er niks van.
 
...
Wel triest dat we bij alleen maar spelers uitkomen die een verleden hebben met Schmidt.

Goede speler - en van de zo gewenste categorie ‘directe versterking’ ipv breedte-aankoop.

Ik denk dat de Schmidt-connectie weleens de enige reden zou kunnen zijn waarom een dergelijke speler dit PSV zou willen overwegen.

Het lijkt me heel belangrijk enkele van dit kaliber spelers te halen, zodat we aantrekkelijker worden voor andere potentiële versterkingen en voor talenten om langer te blijven.

Hoe? Zonder geld op de bank en met een onaantrekkelijk sportief perspectief, dan maar de ‘Clubliefde-‘ of ‘Schmidt-kaart’ spelen waar het kan...
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat PSV Kampl zou kunnen kopen, dus hooguit een jaartje huur. Ik vraag me af of we überhaupt iemand voor het eerste gaan kopen. Het zullen wel wat huurdeals worden, is het probleem weer een jaartje opgeschoven...
 
Ik geloof niet dat PSV Kampl zou kunnen kopen, dus hooguit een jaartje huur. Ik vraag me af of we überhaupt iemand voor het eerste gaan kopen. Het zullen wel wat huurdeals worden, is het probleem weer een jaartje opgeschoven...
Wéér, inderdaad. Is het niet de rechterkant dan is het wel de linkerkant van de verdediging die wordt genegeerd. Maar het is hoe dan ook al meer dan tien jaar kudt achterin bij PSV. Daar word je toch niet goed van...
 
Ik geloof niet dat PSV Kampl zou kunnen kopen, dus hooguit een jaartje huur. Ik vraag me af of we überhaupt iemand voor het eerste gaan kopen. Het zullen wel wat huurdeals worden, is het probleem weer een jaartje opgeschoven...

Waarom zou RB een van hun 29 jarige gewaardeerde leiderstypes (in een verder vrij jong team) en tevens beoogd basisspeler - die ze net tot zijn 33 hebben verlengt + die sterk speelde na zijn terugkeer willen verhuren? Ik geloof niks van Kampl. Al was het maar omdat zijn salaris niet in een realistische schaal zit.
 
Waarom zou RB een van hun 29 jarige gewaardeerde leiderstypes (in een verder vrij jong team) en tevens beoogd basisspeler - die ze net tot zijn 33 hebben verlengt + die sterk speelde na zijn terugkeer willen verhuren? Ik geloof niks van Kampl. Al was het maar omdat zijn salaris niet in een realistische schaal zit.

En zo gaan we nog wel weken door. Gelinkt aan te dure of anderzijds onrealistische transfers. Op Mvogo na heb ik nog geen realistisch gerucht gezien. Ben benieuwd met wat voor verhaal JDJ komt als we 12 september geen speler bij is gekomen. Of we hebben dan Mvogo voor een jaartje gehuurd en de vlag kan uit...
 
Mario Götze (28) is nu nog clubloos, Jeff Hendrick (ex Burnley) ook. Blijft dat elke laagvlieger in de PL meer salaris kan bieden.
 
En zo gaan we nog wel weken door. Gelinkt aan te dure of anderzijds onrealistische transfers. Op Mvogo na heb ik nog geen realistisch gerucht gezien. Ben benieuwd met wat voor verhaal JDJ komt als we 12 september geen speler bij is gekomen. Of we hebben dan Mvogo voor een jaartje gehuurd en de vlag kan uit...

Tsjah, het is niet zo dat de geruchten vanuit psv of de Twitter van de Jong komen natuurlijk. Ik vindt de geruchten over uitgaande transfers belangrijker, maar voorasnog blijft ook dat akelig still (Hendrix/Rosario/Doan/Bruma/Zoet. Dat ze nog niet verkocht zijn snap ik, de europese carousel draait nog niet, maar je hoort wel graag al wat geruchten over intresse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan