Algemene transfergeruchten

4. Een controlerende spelmaker op het middenveld (Van Ginkel, Veerman en transfervrije Markus Henriksen zijn genoemd)

Ik zou Veerman echt geweldig vinden, Jochie is een enorme lefgozer mischien nog wel meer dan Ziyech of Frenkie. Maakt fouten en is nog te egoistish. Maar speelt wel alle ballen naar voren, ik denk dat hij de andere CM en onze laffe verdediging erg kan ontlasten. Daarnaast pakt hij ook gewoon zijn doelpuntjes mee dus geef hem de Van Ginkel rol maar. Een speler die wel in het vol gas systeem past!
 
Ik zou Veerman echt geweldig vinden, Jochie is een enorme lefgozer mischien nog wel meer dan Ziyech of Frenkie. Maakt fouten en is nog te egoistish. Maar speelt wel alle ballen naar voren, ik denk dat hij de andere CM en onze laffe verdediging erg kan ontlasten. Daarnaast pakt hij ook gewoon zijn doelpuntjes mee dus geef hem de Van Ginkel rol maar. Een speler die wel in het vol gas systeem past!
Ik zou Veerman ook toejuichen! Prima speler met behoorlijk wat potentieel
 
Ik zou Veerman echt geweldig vinden, Jochie is een enorme lefgozer mischien nog wel meer dan Ziyech of Frenkie. Maakt fouten en is nog te egoistish. Maar speelt wel alle ballen naar voren, ik denk dat hij de andere CM en onze laffe verdediging erg kan ontlasten. Daarnaast pakt hij ook gewoon zijn doelpuntjes mee dus geef hem de Van Ginkel rol maar. Een speler die wel in het vol gas systeem past!

Hoe doe je dat? Vraag het voor mijn vrienden Pablo en Jorrit.
 
Tagliafico schijnt zelfs aangeboden te zijn bij PSV. Dus kun je nagaan. De scouting kan zelden een knappe verdediger vinden. Laat staan een linksback. Zelfs niet als ze worden aangeboden 😜
Dat is dus tijdens de periode Brands geweest.
4 miljoen voor een back is natuurlijk waanzin. Die Haal je uit de categorie “gratis af te halen”.
 
Oké maar met alle recente informatie kunnen we er nu toch wel vanuit gaan dat Van Ginkel gaat komen. PSV is geinteresseerd, Van Ginkel duidelijk ook. Ik vind het oprecht geen slechte zet. Van Ginkel is niet duur, kunnen we het kleinere budget door corona investeren in twee kwaliteits verdedigers. Als Van Ginkel komt denk ik dat de aanval en het middenveld komend seizoen staan (verwachtende dat er geen basisspelers als Mo en Malen vertrekken).
 
Oké maar met alle recente informatie kunnen we er nu toch wel vanuit gaan dat Van Ginkel gaat komen. PSV is geinteresseerd, Van Ginkel duidelijk ook. Ik vind het oprecht geen slechte zet. Van Ginkel is niet duur, kunnen we het kleinere budget door corona investeren in twee kwaliteits verdedigers. Als Van Ginkel komt denk ik dat de aanval en het middenveld komend seizoen staan (verwachtende dat er geen basisspelers als Mo en Malen vertrekken).
Ja. Er circuleren ook al foto’s van een fout vandaag in de PSV Fanshop. Dat er vanmorgen al een nieuw Puma shirt met van Ginkel er op in de fanshop hing.
 
Ik zou Veerman echt geweldig vinden, Jochie is een enorme lefgozer mischien nog wel meer dan Ziyech of Frenkie. Maakt fouten en is nog te egoistish. Maar speelt wel alle ballen naar voren, ik denk dat hij de andere CM en onze laffe verdediging erg kan ontlasten. Daarnaast pakt hij ook gewoon zijn doelpuntjes mee dus geef hem de Van Ginkel rol maar. Een speler die wel in het vol gas systeem past!

Ik geniet enorm van de speelstijl van die jongen. Nog genoeg aan te verbeteren, maar dat mag ook als je net van Volendam komt en een jaar Eredivisie speelt. Veel potentieel, scorend/assisterend vermogen (9 directe doelpuntcontributies in 22 wedstrijden) en een goede pass naar voren. Ik zie deze speler graag komen.
 
Het collectieve geheugen van de internetfans van Ajax rijkt meestal niet verder dan een half jaar. En zeker nu niet, want dan komen ze in een periode waarin Ajax een hele hoop wedstrijden verloor en dat wordt zo snel mogelijk uit het geheugen gewist.
Hoe kun je dit nou zeggen? Wij teren maar al te graag op het verleden als het nodig is!
 
Rosario ben ik met je eens, maar Jorrit wordt al jaren zwaar onderschat. Voor PSV gewoon een hele goede middenvelder die nu wordt afgerekend op "creativiteit" terwijl dat niet eens zijn taak hoort te zijn. Jorrit zou met andere middenvelders naast zich gewoon een puike middenvelder zijn, maar dan moet je hem wel gebruiken in z'n kracht. Noem eens 1 betere middenvelder die we momenteel onder contract hebben staan? Is er niet.

Dan lees ik weer dat ze Van Ginkel opnieuw willen huren, lachwekkend gewoon. Hoeveel wedstrijden heeft dat joch de afgelopen jaren gespeeld? 3? En huren ben ik sowieso geen fan van.

Een betere optie voor het middenveld lijkt me dan Jens Toornstra. Zit momenteel vaak op de bank bij Feyenoord dus moet niet onmogelijk zijn. Heeft ook een goede leeftijd die wat ervaring aan de groep kan toevoegen. Daarnaast een lekker schot in de poten en een goede mentaliteit. Ik zou een poging proberen te wagen als PSV zijnde.. maar ze zullen vast wel weer aankomen met de van Ginkeltjes van deze wereld:sad:
Dus je denk dat een bankspeler van Feyenoord voor PSV basis materiaal kan zijn? Dan zie ik liever "dat joch" van Ginkel.
 
Toornstra is gewoon Pereiro maar dan met met Veel Veel minder techniek. Toornstra was voor Feyenoord iemand die een goal kon maken want zulke spelers hadden ze gewoon niet, Toornstra heeft ook vaak genoeg verrast maar Feyenoord stelde hun spel daar natuurlijk ook op af, Aangezien Toornstra Goals kon leveren, Hier hebben we geen speciale rol voor Toornstra, Ik denk dat het beste er al af is, En hij past ook niet in ons Vol-Gas-Voetbal.
 
Pereiro is de beste middenvelder die we de laatste paar jaar hebben gehad, maar goed.

Ik ben ook fan van Pereiro en zijn Techniek/balgevoel maakten hem die geweldige speler die hij is. Maar dat hij de beste was zegt ook wat over ons middenveld, Net zoals het wat over Feyenoord zegt dat Toornstra de goals moest maken.
 
Je noemt hem eerst "een geweldige speler" om vervolgens aan te geven dat dat wat zegt over ons middenveld. Dat strookt niet echt met elkaar.

klopt, mischien had ik wat 'maar en' moeten toevoegen, Maar !!! jij weet ook met wie Perreiro heeft samen gespeeld in ons 433 systeem, ik dacht je vult het zelf wel in, Als ik je avatar zo zie kan je er inderdaad heel anders in staan. :p
 
Pereiro speelde hier vorig seizoen nog en toen hadden we vrijwel hetzelfde middenveld als nu. Je slaat de plank (wederom) volledig mis.

Dikke prima, Op Ihattaren na word ik niet zo heel blij van ons middenveld, En Toornstra is gewoon een dikzak die goaltjes maakte in zijn prime in een competitie genaamt Eredivisie..
 
En in welke competitie spelen wij? Probeer je een keer niet dom te doen ben je het alsnog..

Joh laat dat op de man spelen lekker weg zeg..

Ik kan best begrijpen wat Zuipwolde hiermee zegt. Beter gaat Toornstra niet worden (prime voorbij) en basis is ie zelfs bij feyenoord al niet meer.

Als je forumleden die niks in jouw suggestie voor Toornstra zien allemaal op persoonlijke noot wilt beledigen dan krijg je t druk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan