Algemene transfergeruchten

Misschien loop ik gewoon niet met de meute mee en heb ik een eigen mening..
T gaat niet om de mening maar hoe die gebracht wordt. Daarbij, iemand kan met een eigen mening ook gewoon aansluiten bij de meute. Alsof mensen in de meute geen eigen mening zouden hebben

Btw, Weghorst, wat mij betreft een jankbal die alleen kan uitdelen maar niet kan incasseren, niet mijn type speler.
 
Met de meute meegaan betekend meeloop-gedrag, dat is dus verre van een eigen mening hebben.

Jij ziet dus liever een type Lammers? Lekker modaal zonder passie en felheid.. Lachwekkend.
Dat "uitdelen en niet kunnen incasseren" is juist slimmigheid, iets wat geen van onze aanvallers heeft helaas. Een Luukinho had dit wel, had je ook zo'n hekel aan hem? Of hield je toen je kaken stijf op elkaar?
Dus in alle zaken geldt dat diegene die aan de kant van de discussie de meerderheid vormen geen eigen mening hebben. Interessant, of beter gezegd niet. Houdoe en zoek t maar met de anderen uit hier, ik kom hier voor mijn plezier en ga dat niet laten lopen vergallen door een newby die niet snapt hoe je een normaal gesprek voert.
 
Hoezo een vervelende kerel? Is juist een jongen met veel inzet die weet wat bikkelen is, zie hem een stuk liever dan zo'n slapjanus als Sam Lammers.



Misschien loop ik gewoon niet met de meute mee en heb ik een eigen mening..



Je neemt het me kwalijk wanneer ik iemand dom noem, maar vervolgens noem je mij wel fel en grievend. Pot verwijt de ketel dit.
fel en grievend is een kwalificatie van je reactie. En is nooit beledigend maar geeft aan wat de manier was van een bepaalde reactie. Iemand dom noemen is toch echt iets anders.
 
fel en grievend is een kwalificatie van je reactie. En is nooit beledigend maar geeft aan wat de manier was van een bepaalde reactie. Iemand dom noemen is toch echt iets anders.
iets met uitdelen en incasseren zogezegd :maniac:
 
Nee maar ik merk hier al wel dat als je er een tegendraadse mening op na houdt het niet gewaardeerd wordt. Er zullen hier vast mensen zijn die zeker een eigen mening hebben, maar de meerderheid, laten we zeggen 80 procent, loopt hier maar een beetje hielen te likken.

En nu maar snel het hazenpad kiezen omdat je de discussie niet kunt winnen, slim, maar ook erg laf.
En "newby".. really? Hoe oud ben je? Ik schat niet ouder dan 15.

Ik zie hier bijzonder weinig hielen gelik en behoorlijk veel eigen meningen, maar dan wat fijner verwoord.
En ik vind het prima dat jij Toornstra een goede aanvulling vindt voor PSV. En dat vindt iedereen hier op zich prima. Alleen zijn het er maar weinig mee eens.
Ik zie het probleem niet?
 
Nee maar ik merk hier al wel dat als je er een tegendraadse mening op na houdt het niet gewaardeerd wordt. Er zullen hier vast mensen zijn die zeker een eigen mening hebben, maar de meerderheid, laten we zeggen 80 procent, loopt hier maar een beetje hielen te likken.

En nu maar snel het hazenpad kiezen omdat je de discussie niet kunt winnen, slim, maar ook erg laf.
En "newby".. really? Hoe oud ben je? Ik schat niet ouder dan 15.
Hé wat interessant dat je na nog geen hele dag al 80% van het forum kent! Ben je toevallig het voorstel-topic tegen gekomen?
Tegendraadse mening mag gewoon en wordt gewaardeerd. Maar om in je eerste paar posts iedereen dom, hielenlikker of lachwekkend te noemen die het niet met je eens is, waardeer ik persoonlijk minder.

Ik ben het verder met je eens dat Jorrit ondergewaardeerd is. Echter hoop ik niet op Toornstra. Bord-op-schootscouting en het toont weinig ambitie.
 
Nee maar ik merk hier al wel dat als je er een tegendraadse mening op na houdt het niet gewaardeerd wordt. Er zullen hier vast mensen zijn die zeker een eigen mening hebben, maar de meerderheid, laten we zeggen 80 procent, loopt hier maar een beetje hielen te likken.

En nu maar snel het hazenpad kiezen omdat je de discussie niet kunt winnen, slim, maar ook erg laf.
En "newby".. really? Hoe oud ben je? Ik schat niet ouder dan 15.
Pfff gast houd je in man! Je maakt meer problemen dan dat je wijsheid brengt! Geef je menig, dat waardeert iedereen. Echter je eigen waarheid door willen drukken is irritant!
Off topic; een tijdje uit het forum geweest vanwege de voetbal luwte maar Na al het nieuws Kriebelt het weer en ga ik ook weer mee discussiëren
 
Pfff gast houd je in man! Je maakt meer problemen dan dat je wijsheid brengt! Geef je menig, dat waardeert iedereen. Echter je eigen waarheid door willen drukken is irritant!
Off topic; een tijdje uit het forum geweest vanwege de voetbal luwte maar Na al het nieuws Kriebelt het weer en ga ik ook weer mee discussiëren
Welkom terug. Hoop dat de 2e uitbraak uitblijft en de bal echt weer kan rollen.
 
Met de meute meegaan betekend meeloop-gedrag, dat is dus verre van een eigen mening hebben.

Jij ziet dus liever een type Lammers? Lekker modaal zonder passie en felheid.. Lachwekkend.
Dat "uitdelen en niet kunnen incasseren" is juist slimmigheid, iets wat geen van onze aanvallers heeft helaas. Een Luukinho had dit wel, had je ook zo'n hekel aan hem? Of hield je toen je kaken stijf op elkaar?
Dit vetgedrukte is een mening, hartstikke goed, kan je het mee eens zijn maar hoeft niet, ben je geen meeloper of iets anders. Jammer van die laatste zin, maakt je hele post weer kapot. Dan kom je in mijn ogen heel gefrustreerd over, ik zeg niet dat het zo is maar dat is mijn mening en zullen mensen met hele goede argumenten moeten komen om mij er van te overtuigen dat het niet zo is.
 
Nee maar ik merk hier al wel dat als je er een tegendraadse mening op na houdt het niet gewaardeerd wordt. Er zullen hier vast mensen zijn die zeker een eigen mening hebben, maar de meerderheid, laten we zeggen 80 procent, loopt hier maar een beetje hielen te likken.

En nu maar snel het hazenpad kiezen omdat je de discussie niet kunt winnen, slim, maar ook erg laf.
En "newby".. really? Hoe oud ben je? Ik schat niet ouder dan 15.

Volgens mij heeft 80% hier júist een tegendraadse mening. En ik denk dat er genoeg zijn die vinden dat Hendrix ondergewaardeerd is of hem zelfs gewoon een goede middenvelder vinden, ik ben daar een van.

De weerstand die je ondervindt heeft helemaal niets te maken met je mening over Hendrix. Het is vooral vervelend dat je iemand die een kwinkslag maakt over je profielfoto meteen schoffeert. Dan kun je wel aangeven "ja maar hij begon" (met op de man spelen) maar een grapje over je foto, vergezeld van knipoog, is toch van een ander niveau dan iemand uitmaken voor dom? Zelfs áls iemand inderdaad een domme redenering ophangt met volkomen foute onderbouwingen is zo'n kwalificatie niet nodig.

Het is vast niet zo bedoeld en er zijn ook wel ergere dingen op de wereld. Maar ik denk dat het in dit geval gewoon goed is om even te slikken, toe te geven dat de opmerking misschien niet zo handig was, en weer verder te gaan over waar het over ging. Dan is het ook snel genoeg weer vergeven en vergeten, beide kanten op hoop ik.

Het heeft in ieder geval geen zin om deze discussie verder op het spits te drijven, en daarmee richt ik me op iedereen. Jullie hebben natuurlijk genoeg ervaring met mensen die zich registreerden enkel met als doel om ruzie te maken, maar dan nog is het niet constructief om boven op nieuwe leden te duiken die ergens over de schreef gaan. Er zullen er namelijk genoeg zijn waarbij het niet bedoeld is, en dan is zoiets niet echt een hartelijk welkom.

Dus ik zou zeggen: ff dimmen, zand erover en laten we het weer over transfers hebben.
 
Ik noem niet iedereen dom of een hielenlikker die het niet met me eens is wanneer dat goed onderbouwd wordt. Helaas was dat niet het geval in deze en werd ik meer persoonlijk aangevallen dan dat er goede beargumentatie was. Ik ging juist de discussie aan, maar vervolgens wilden bepaalde personen het op de man spelen, tja, dan kan je het krijgen ook.
Om daarna lekker verontwaardigd te doen als je een koekje van eigen deeg krijgt vind ik maar laf en zwakzinnig. Vervolgens neemt het meerendeel het ook nog voor elkaar op, dat noem ik inderdaad hielenlikkers gedrag.

Ik vind een Toornstra kopen in ieder geval meer ambitie tonen dan alwéér Van Ginkel huren, dát toont pas weinig weinig ambitie en creativiteit.



Ik wil m'n eigen waarheid niet doordrukken, maar ik erger me wel als er niet op wordt ingegaan om vervolgens wel over me profielfoto lopen te kakelen. En dan moet ik mij inhouden volgens jou.. vrij hypocriet als je zelf met zo'n gefrustreerde reactie aankomt zetten.



Hoezo maakt die laatste zin mijn post kapot? Was gewoon een vraag en ik was benieuwd naar z'n antwoord aangezien hij Weghorst een beetje de grond loopt in te trappen terwijl Luuk precies hetzelfde gedrag vertoonde. Toen stond hij ook te juichen en zingen voor hem als hij scoorde neem ik aan? Of is dat anders omdat hij toen bij ons onder contract stond? Meten met twee maten noemen we zoiets.
Het is de toon die de muziek maakt!!!!!
 
Ik noem niet iedereen dom of een hielenlikker die het niet met me eens is wanneer dat goed onderbouwd wordt. Helaas was dat niet het geval in deze en werd ik meer persoonlijk aangevallen dan dat er goede beargumentatie was. Ik ging juist de discussie aan, maar vervolgens wilden bepaalde personen het op de man spelen, tja, dan kan je het krijgen ook.
Om daarna lekker verontwaardigd te doen als je een koekje van eigen deeg krijgt vind ik maar laf en zwakzinnig. Vervolgens neemt het meerendeel het ook nog voor elkaar op, dat noem ik inderdaad hielenlikkers gedrag.

Ik vind een Toornstra kopen in ieder geval meer ambitie tonen dan alwéér Van Ginkel huren, dát toont pas weinig weinig ambitie en creativiteit.



Ik wil m'n eigen waarheid niet doordrukken, maar ik erger me wel als er niet op wordt ingegaan om vervolgens wel over me profielfoto lopen te kakelen. En dan moet ik mij inhouden volgens jou.. vrij hypocriet als je zelf met zo'n gefrustreerde reactie aankomt zetten.



Hoezo maakt die laatste zin mijn post kapot? Was gewoon een vraag en ik was benieuwd naar z'n antwoord aangezien hij Weghorst een beetje de grond loopt in te trappen terwijl Luuk precies hetzelfde gedrag vertoonde. Toen stond hij ook te juichen en zingen voor hem als hij scoorde neem ik aan? Of is dat anders omdat hij toen bij ons onder contract stond? Meten met twee maten noemen we zoiets.

Graag on topic....en de rest kan per PB.
 
Pfff gast houd je in man! Je maakt meer problemen dan dat je wijsheid brengt! Geef je menig, dat waardeert iedereen. Echter je eigen waarheid door willen drukken is irritant!
Off topic; een tijdje uit het forum geweest vanwege de voetbal luwte maar Na al het nieuws Kriebelt het weer en ga ik ook weer mee discussiëren
Welkom terug Roy!
 
Welkom terug Roy!
Dank u!! Ik heb weer zin in voetbal! Mezelf gek getraind op de fiets in de Corona lock down. Nu ben ik op hoog niveau. Maar goed... ik zie dat dat mannetje van excelsior weer een goal heeft gemaakt bij atalanta, hebben we daar niet de plank misgeslagen? Staat altijd in de basis, scoort en geeft assist. En atalanta is momenteel de net niet top van Italië
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan