Algemene transfergeruchten

Dé vraag... komt er nog versterking binnen de komende 25 uur..?? Er is geen statement geweest dat er niks meer bij komt dis ik koester (valse) hoop!
 
Dé vraag... komt er nog versterking binnen de komende 25 uur..?? Er is geen statement geweest dat er niks meer bij komt dis ik koester (valse) hoop!
Uiteraard komt er vandaag niets meer bij voor PSV....we zijn op alle fronten afgetroefd, likken de komende tijd onze wonden en gaan rond juni-juli weer bouwen aan de selectie voor volgend seizoen. Ik verwacht in de maand april de naam van onze nieuwe trainer/coach te mogen vernemen uit monde van Toon en JDJ en daarna is het zijn taak om gerichte versterkingen te laten halen door de TD.
 
Uiteraard komt er vandaag niets meer bij voor PSV....we zijn op alle fronten afgetroefd, likken de komende tijd onze wonden en gaan rond juni-juli weer bouwen aan de selectie voor volgend seizoen. Ik verwacht in de maand april de naam van onze nieuwe trainer/coach te mogen vernemen uit monde van Toon en JDJ en daarna is het zijn taak om gerichte versterkingen te laten halen door de TD.
Verwacht ik ook hoor. Maar in een rampseizoen met nu een 5e plek en uitgespeeld voor alles je twee meest creatieve spelers verkopen in de winter. Terwijl je al zoveel creativiteit mist, om vervolgens alleen maar een back te huren voor 5 mnd.. kan er allemaal nog wel bij 🤪
 
Het hoge woord is eruit. Geen inkomende transfers meer vandaag.
nou kan ik m’n vrouw inlichten dat we toch een leuke avond kunnen hebben.
 
Om deze reden:
Volgens verschillende Engelse en Duitse media kan Leipzig ook gebruik maken van de optie tot koop. Angelino zou voor 30 miljoen euro definitief ingelijfd kunnen worden. :rolleyes:
Handelshuis City.. Mag hopen dat de Brexit zand strooit in deze machine ;)
 
Ondertussen zijn we alleen maar kwaliteit verloren en kijken we hoe onze club verder ten onder gaat. Hopelijk kunnen we nu financieel overleven zodat een nieuwe directie en technische staf verder kan.
 
Om deze reden:
Volgens verschillende Engelse en Duitse media kan Leipzig ook gebruik maken van de optie tot koop. Angelino zou voor 30 miljoen euro definitief ingelijfd kunnen worden. :rolleyes:
30 miljoen is veel geld, maar als ze het geld van lozano hadden gebruikt om angelino te kopen had PSV er nu veel beter voorgestaan.
 
30 miljoen is veel geld, maar als ze het geld van lozano hadden gebruikt om angelino te kopen had PSV er nu veel beter voorgestaan.

Ja het geld van Bruma Doan Lato Boscagli, Rodriguez en Mitroglu dan had je die 30 mil wel gehad, dan had je tenminste 1 fatsoenlijke speler ipv alleen maar middelmaat. Dan het geld van Bergwijn gewoon investeren in het middenveld en aanval (2/3 spelers) en het kan zowaar wat worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan