Algemene transfergeruchten

Thomas krijgt van mij net als iedere aanwinst de kans om zich te bewijzen. Verder eens, er is echt een grondige schoonmaak nodig in de selectie. Kunnen we Overmars geen Porsche onder zijn reet schuiven en aan hem de verkoop overlaten?
Uitgebreid interview met Thomas in de NRC, die gaat denk ikniet meer terugkomen. Dat is mijn gevoel, het artikel is heel positief, maar er is toch wel veel kapot en een kwart met deze blessure krijgt hem terug.
 
Uitgebreid interview met Thomas in de NRC, die gaat denk ikniet meer terugkomen. Dat is mijn gevoel, het artikel is heel positief, maar er is toch wel veel kapot en een kwart met deze blessure krijgt hem terug.

Had ik ook gelezen. Volgens mij staat hij op het punt om zijn rentree te maken toch?
 
Uitgebreid interview met Thomas in de NRC, die gaat denk ikniet meer terugkomen. Dat is mijn gevoel, het artikel is heel positief, maar er is toch wel veel kapot en een kwart met deze blessure krijgt hem terug.
Geen linkje?
 
Naast Doan zou Lens op de nominatie staan om aangetrokken te worden. Gelukkig hebben we een echte voetbalman als voorzitter die kan doorzien dat datgene wat JDJ heeft weinig van doen heeft met scouting ?
 
Zou een enorme vreemde keus zijn om bij Lens uit te komen. Met Bergwijn, Bruma en Malen heb je eigenlijk al drie dezelfde type spelers. Een ander type spits zou welkom zijn, de keuze voor Lens echter zo voor mij onbegrijpelijk zijn.
 
Naast Doan zou Lens op de nominatie staan om aangetrokken te worden. Gelukkig hebben we een echte voetbalman als voorzitter die kan doorzien dat datgene wat JDJ heeft weinig van doen heeft met scouting ?

Huh, Lens? Als spits of wa? Dat moet maar niet lijkt me.
 
Naast Doan zou Lens op de nominatie staan om aangetrokken te worden. Gelukkig hebben we een echte voetbalman als voorzitter die kan doorzien dat datgene wat JDJ heeft weinig van doen heeft met scouting ?

Lens op een lijstje van PSV; man, man, armoe troef. Snap sowieso niet waarom ze zich nog steeds op vleugelspelers aan het richten zijn. Met Gakpo, Malen, Bergwijn en Aboukhlal heb je al genoeg vleugelspelers. Op het middenveld moet juist iets gebeuren.
 
"Bij PSV wil men volgens Elshoff echter niet bevestigen dat Lens inderdaad een serieuze optie is. "Ik heb het aan trainer Mark van Bommel gevraagd en hij moest een beetje lachen. Hij zei: ‘Lens staat in ieder geval niet bovenaan dat lijstje’." De 31-jarige Lens speelde tussen 2010 en 2013 ook al voor PSV. De vleugelaanvaller speelt tegenwoordig voor Besiktas, waar zijn verbintenis nog drie seizoenen doorloopt."
 
Lens, die verdwaalde voetballer die in Turkije speelt. Lens, die een beetje zielig in de tunnel van Feyenooit ging wachten op Mathijsen. Die bedoelen jullie?

Kom op man. Als we een aanvaller gaan halen, dan zal het sowieso een balvaste / afmaker spits moeten zijn a la Luuk.
 
Lens, die verdwaalde voetballer die in Turkije speelt. Lens, die een beetje zielig in de tunnel van Feyenooit ging wachten op Mathijsen. Die bedoelen jullie?

Kom op man. Als we een aanvaller gaan halen, dan zal het sowieso een balvaste / afmaker spits moeten zijn a la Luuk.
Lens moest t hebben van explosiviteit en snelheid, zulke spelers hebben doorgaans een kortere carrière dan bijvoorbeeld keepers..
Daarbij, ervaring zie ik liever op t middenveld verschijnen... Maar misschien zet Mark Lens op 10, dan 'kan' het alsnog.
 
Lens op een lijstje van PSV; man, man, armoe troef. Snap sowieso niet waarom ze zich nog steeds op vleugelspelers aan het richten zijn. Met Gakpo, Malen, Bergwijn en Aboukhlal heb je al genoeg vleugelspelers. Op het middenveld moet juist iets gebeuren.

Hoe sterker de vleugels, des te beter we vliegen
 
Wanneer je niks kan, op en versleten bent, niemand je wilt, je hoort te stoppen maar toch wilt voetballen, dan is de PSV armoede vereniging er altijd om je een kans te bieden
 
Maar, waarom als spits niet Piroe gewoon bij het 1e halen? Scoort veel bij JPSV, laat hem maar ervaring opdoen in het 1e. Denk dat hij wel ns kan verrassen.

Bedoeling is dat er wat ervaring komt. PSV speelde met een van de jongste elftallen van de laatste jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan