Op zich is voorin wel de linie waarin we de minste breedte hebben, als je Pepi, Mebude en Summerville haalt dan in dat in ieder geval opgelost. Ik denk ook niet dat we hier heel tevreden zouden zijn als we het seizoen in gaan met Luuk, El Ghazi, Bakayoko en Xavi, waarbij ik ook nog verwacht dat Bosz Xavi liever op het middenveld opstelt. Dan heb je wel ècht een aanval van niveau FC Twente met El Ghazi - Luuk - Bakayoko. Ook niet zo gek dat de Madueke miljoenen eerst eens ingezet gaan worden om daadwerkelijk vervangers van Gakpo en Madueke te halen. Verdedigend hebben we veel middelmaat, maar we hebben in principe wel genoeg spelers die daar kunnen spelen. Als Sangaré wordt verkocht zou Spierings zijn directe vervanger kunnen zijn waarna we een goede centrale verdediger en wellicht rechtsback kunnen halen. Op zich is de volgende 11 helemaal niet gek voor volgend seizoen:
Benitez
Van Ewijk - Teze - ??? - Van Aanholt
Spierings
Veerman - Xaxi
Summerville - Pepi - Mebude
Al betwijfel ik of Veerman en Spierings goed in het spelletje van Bosz passen, dus ik kan me ook voorstellen dat de komst van Bosz exit Veerman gaat betekenen.