Algemene transfergeruchten

Als deze pagina met f5 betaald krijgen doen ze goede zaken. Ik blijf maar die knop indrukken maar der verandert niet zoveel.

Als deze pagina met f5 betaald krijgen doen ze goede zaken. Ik blijf maar die knop indrukken maar der verandert niet zoveel.
Ik ben eigenlijk wel blij te lezen dat er stevige gesprekken zijn. Dat geeft me het idee dat ze grondig en diep op de inhoud gaan. Fingers crossed.

Garanties heb je nooit. Maar één 'als''-argument is in ieder geval beantwoord: we weten in ieder geval dat-ie kán scoren. Ik zie 12 uit 28 bij Groningen. Dat zijn gewoon goeie stats bij een gedegradeerd team.
Wat gaat-ie dan doen bij een nationale topclub? Afgaande op de beelden zie ik in ieder geval een afmaker. D'r van uitgaande dat er om hem heen - in tegenstelling tot bij Groningen - voldoende beweging is, denk ik dat er een goede kans is dat hij tot 20 plus komt.

Overigens moet-ie natuurlijk ook de strijd met Luuk nog winnen. Neem aan dat Bosz niet met twee spitsen gaan spelen. Hoewel ze elkaar aardig zouden kunnen aanvullen.
Harry van der Laan heeft het antwoord al eens gegeven. Maar kan best wat worden maar wanneer niet dan is 10+ miljoen gewoon veel te veel geld.

Het Summerville gerucht zwelt weer aan (of wordt herhaald). Ik ben blij dat we op de vleugels naar versterkingen zoeken, maar ben benieuwd wat hij kan brengen en of het uberhaupt haalbaar is. Dortmund heeft ook interesse, en nog veel meer clubs.

• Leuk
Reactions: Bas
Harry van der Laan heeft het antwoord al eens gegeven. Maar kan best wat worden maar wanneer niet dan is 10+ miljoen gewoon veel te veel geld.

Tja, maar ja, wat is 10plus miljoen eigenlijk in het hedendaagse voetbal, voor een spits. Het stelt niks voor. Absurd, maar het is wel zo.

Ik denk dat PSV gewoon doelpunten in huis wil halen, maar een spits die er min of meer gegarandeerd 20plus inlegt, kan je sowieso nooit betalen. Ajax telde ook 22 miljoen neer voor NB Haller - en haalde meer dan 30 op. Daar zal de penningmeester niet rouwig om zijn geweest.

De prijs vind ik ook te hoog, maar de speler zelf zie ik het best in zitten. Wel erg makkelijk om een speler af te serveren op basis van de club waar hij speelt.

Suarez speelde bijvoorbeeld ook bij Groningen. Is ook niets van terecht gekomen uiteindelijk

Ja En RVN bij Den Bosch je mist volledig het punt dat Pepi niet gewild is en Augsburg het niet ziet zitten Jawel Augsburg geen Barca ofzo. Mislukte speler voor 10 miljoen + is waanzinnig niet geleerd van de fouten van JDJ.

Tja, maar ja, wat is 10plus miljoen eigenlijk in het hedendaagse voetbal, voor een spits. Het stelt niks voor. Absurd, maar het is wel zo.

Ik denk dat PSV gewoon doelpunten in huis wil halen, maar een spits die er min of meer gegarandeerd 20plus inlegt, kan je sowieso nooit betalen. Ajax telde ook 22 miljoen neer voor NB Haller - en haalde meer dan 30 op. Daar zal de penningmeester niet rouwig om zijn geweest.
Ja maar als je al niet veel hebt is 10 miljoen een hoop geld. Bij Ajax kon het lijden.

Voor wat het waard is, PSV schijnt volgens Twitter bronnen dichtbij de komst van Mebude te zijn van Man City:

En volgens dezelfde bron presenteren we binnen enkele weken een Argentijnse speler die we al enkele maanden volgen.

Voor wat het waard is, PSV schijnt volgens Twitter bronnen dichtbij de komst van Mebude te zijn van Man City:

Dat schijnt een heel groot talent te zijn. Voor wat dat waard is.

Terug
Bovenaan Onderaan