Algemene transfergeruchten

Dat spelers ook afhankelijk zijn van de trainer en omgeving klopt. Zelfde geldt voor de trainer zijn presteren dat hij ook afhankelijk is van de selectie en omgeving. Maar waar zie je mij een glazen bol 'gebruiken'? Ik geef enkel aan dat het afwachten is voor we echt een oordeel kunnen vellen over Stewart.
Volgens jou kunnen we na aankomende transferwindow een goed oordeel vellen over Stewart. Ik geef onderbouwd met voorbeelden dat het vaak genuanceerd ligt bij aankopen. Wat ik aangaf bij een JDJ of Brands dat ze als TD als specifieke expertise inbrachten. Bij JDJ door ervaring als scout en Brands na lange loopbaan naam opgebouwd van onderhandelaar en ook goede contacten onderhield met Raiola. Zo'n specifiek voordeel zie ik niet bij Stewart. Ook niet na afloop van komende transferwindow. Wil niet zeggen dat komende transferwindow niet kam slagen en Stewart daar zijn aandeel in heeft gehad. Hoop dat je nu beter begrijpt wat ik bedoel
Weet ik niet. Wie hebben ze nu weer gekocht dan?
Nkunku en een of andere Uruguayaan. En ze kochten afgelopen winter al flink wat in en heb het idee dat ze ermee doorgaan. Interessant om in de gaten te houden welke talenten daardoor niet aan bod gaan komen.
 
Volgens jou kunnen we na aankomende transferwindow een goed oordeel vellen over Stewart. Ik geef onderbouwd met voorbeelden dat het vaak genuanceerd ligt bij aankopen. Wat ik aangaf bij een JDJ of Brands dat ze als TD als specifieke expertise inbrachten. Bij JDJ door ervaring als scout en Brands na lange loopbaan naam opgebouwd van onderhandelaar en ook goede contacten onderhield met Raiola. Zo'n specifiek voordeel zie ik niet bij Stewart. Ook niet na afloop van komende transferwindow. Wil niet zeggen dat komende transferwindow niet kam slagen en Stewart daar zijn aandeel in heeft gehad. Hoop dat je nu beter begrijpt wat ik bedoel
Maar waarom schrijf je Stewart dan in je eerdere posts al af obv zijn prestaties bij een failliet AZ en KKD ploeg NAC?
 
John de Jong had na Brands nooit aangesteld moeten worden. Psv had toen alle gelegenheid om Arnesen aan te stellen. Psv heeft dure opleiding John betaald en uitgerekend op moment dat ie het een beetje in de vingers leek te krijgen stuur je hem weg. Begrijp me niet verkeerd. Als we beters konden krijgen dan zag ik hem graag vertrekken maar als ik moet kiezen tussen Stewart en John zou ik altijd voor John gaan

Je moet toch wel verdomde hard je best doen om 25 miljoen voor Baumgartl en Bruma te overtreffen
 
Sterker nog, MOET!! Als je dit jaar geen CL haalt en je wordt derde dan ben je de eerst volgende jaren de aansluiting kwijt.
Dat wordt toch wel erg lastig met Ajax en Feyenoord in competitie. Laten we nu eerst maar echte verdedigers halen en zorgen dat er een stabiele organisatie staat en we goed mee kunnen komen in de Europa League.
 
Sambo en Van Aanholt als backs kan ik wel mee leven met Mauro die beide backs naar de bank kan verbannen bij topvorm van voor zijn blessure. En Mwene als back up ook prima. Ik heb liever dat psv inzet op slechts een paar high profile aankopen. Dan zie ik liever Branthwaite en Ramalho als grootverdieners vertrekken. Teze, Obispo en Boscagli als back up. En dan twee top cv's halen.

Middenveld Spierings voor Guti. Sangaré gewoon blijven. Simons vast op 10. Til heel gauw wegwezen. En dan zou ik nog een kwalitatieve versterking toejuichen a la Ounahi. Zoals we weten kan veerman ook vormden hebben.

Aanval El Ghazi en Luuk out. Voor de voorhoede zou ik graag drie nieuwe basisspelers willen zien. Dat zijn opgeteld 6 nieuwe (potentiële) basisspelers. Dat gaat veel geld kosten. Dan hebben de backposities minder prioriteit.

Met Sambo als RB het seizoen in? Ewijk is makkelijk te halen maar lees niets je kan helaas zomaar gelijk krijgen weer armoede.
 
John de Jong had na Brands nooit aangesteld moeten worden. Psv had toen alle gelegenheid om Arnesen aan te stellen. Psv heeft dure opleiding John betaald en uitgerekend op moment dat ie het een beetje in de vingers leek te krijgen stuur je hem weg. Begrijp me niet verkeerd. Als we beters konden krijgen dan zag ik hem graag vertrekken maar als ik moet kiezen tussen Stewart en John zou ik altijd voor John gaan

Zelfs een kind van drie doet het beter dan JDJ deze man is grotendeels verantwoordelijk voor de huidige puinzooi.
 
Van Aanholt links en Van Ewijk rechts met backups Mauro en Sambo zou top zijn

Gerrit (helaas onbaalbaar) Obispo en Ramalho weg. 2 nieuwe echt goede cv's met Boscagli en Teze als backups
Ramalho moet 100% weg, in grote ruimtes verzaakt hij altijd en die grote ruimtes zullen heel vaak ontstaan met het spel dat Bosz speelt. Bosz had in zijn tijd met Ajax Davinson Sanchez en die was daar heel goed in, hopelijk kan Earnie ook zo'n verdediger vinden.
 
Maar waarom schrijf je Stewart dan in je eerdere posts al af obv zijn prestaties bij een failliet AZ en KKD ploeg NAC?
Juist bij clubs met minder budget kan een TD laten zien hoe vindingrijk die is. Ted van Leeuwen liet dat zien bij Almere, Twente en NEC die er financieel slechter voor stonden wel mogelijk is. Vindingrijk kunnen we dus afstrepen bij Stewart. Hij zal dus erg leunen op de organisatie. Bij az en nac waren die destijds niet denderend en dat zag je terug in de aankopen. Wie weet worden we verrast dat we wel een goede organisatie bezitten maar door voorganger niet goed benut. Dat zou een meerwaarde kunnen zijn van Stewart en dat sluit ik niet helemaal uit. Of dat Stewart een goede TD maakt heb ik mijn twijfels over
 
Terug
Bovenaan Onderaan