Algemene transfergeruchten

In het begin als in toen hij in de jeugd zat of toen hij bij het eerste elftal kwam? Staat mij iig niets van bij dat hij voor problemen zorgde
Toen werd dat ook niet zo breed uitgemeten in de pers, maar Depay was echt niet de makkelijkste. Heb wel eens wat oud klasgenoten van hem erover gesproken. Die vinden eigenlijk dat het een wonder is dat ie toch het eerste van PSV heeft gehaald. Maar dat komt om dat hij destijds met PSV begeleiding 180 graden de andere kant heeft moeten draaien.
 
In het begin als in toen hij in de jeugd zat of toen hij bij het eerste elftal kwam? Staat mij iig niets van bij dat hij voor problemen zorgde
In de jeugd een probleem, daarna goed opgepakt en in het eerste een absolute prof die er alles aan deed om te groeien.

Het zal me worst wezen of een speler in zijn vrije tijd een hoedje draagt of in een roze Maserati rijdt. Als hij goed traint, voor zichzelf zorgt en alles geeft in een wedstrijd voor het team dan is hij welkom.
Nogal wat interviews van Lang zorgen er bij mij voor dat mijn eten terug naar boven wil komen. Iemand die zichzelf graag boven het team plaatst en zichzelf nog al eens overschat.
Lang-De Jong-Bakayoko in de voorhoede met Simons en Veerman daar achter is wel weer heel leuk.
 
Depay een lastig mannetje? Die heb ik toch nooit al kankerend door de gangen zien lopen
Nee ik vond zijn manieren in het veld wel bloedirritant. Dat schieten vanaf 50 meter en dribbels veel te lang uitvoeren, Panenka penalties op de lat schieten. Ik denk dat Noa Lang daar ook wel aan mee doet. Depay was zo'n speler waar ik me 89 minuten lang aan stoorde en die dan vaak ook nog de winnende maakte.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iedereen daar wel voor is.

Maar de vraag is: wil je liever Lang, of een verassing die heel mischien Balasz is, maar veel waarschijnlijker een El Ghazi, of zelfs een Mitroglu?
En dan was ook Balasz geen geweldenaar. Niet slecht, maar ook niet dat je zegt van, wow.
 
Toch hoor je over Lang in België zelden dat ie slecht in de groep zou liggen. Roept wel eens rare dingen, maar kan absoluut goed voetballen. Was trouwens echt wel goed voor Brugge in de CL hoor. Ik herinner mij o.a. hele sterke potten tegen PSG, Leipzig en Benfica.

Kwa uitstraling genoeg twijfels, maar is wat voetbal betreft een enorme aanwinst met een over mijn lijk mentaliteit.
 
Dus liever iemand die goed vrije trappen kan nemen en verder in alles matig tot middelmatig is.
Nou, daar vind ik toch dat je onze Hongaarse vriend tekort mee doet. 44 doelpunten in 114 wedstrijden vind ik een behoorlijk moyenne in een tijdperk dat gekenmerkt werd door een elftal dat 10x slechter was dan nu, met namen als Isaksson, Derijck, Marcelo, Berg, Hutchinson om er maar een paar te noemen.
 
Nee ik vond zijn manieren in het veld wel bloedirritant. Dat schieten vanaf 50 meter en dribbels veel te lang uitvoeren, Panenka penalties op de lat schieten. Ik denk dat Noa Lang daar ook wel aan mee doet. Depay was zo'n speler waar ik me 89 minuten lang aan stoorde en die dan vaak ook nog de winnende maakte.
Grappig hoe anders je dat kunt beleven terwijl je toch voor dezelfde club staat (gewoon een constatering, geen oordeel). Ik vond Memphis namelijk geweldig en is een van mijn meest favoriete PSV'ers die ik heb meegemaakt. Ik vond hem ook altijd dreigend en als je hem ruimte gaf was de kans groot dat hij 'm van waar dan ook binnen jankte. Heerlijk
 
Nou, daar vind ik toch dat je onze Hongaarse vriend tekort mee doet. 44 doelpunten in 114 wedstrijden vind ik een behoorlijk moyenne in een tijdperk dat gekenmerkt werd door een elftal dat 10x slechter was dan nu, met namen als Isaksson, Derijck, Marcelo, Berg, Hutchinson om er maar een paar te noemen.
Ik ben opgegroeid met Romario, Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooij en Robben. Sorry dat ik niet zo onder de indruk ben.
 
Ik ben opgegroeid met Romario, Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooij en Robben. Sorry dat ik niet zo onder de indruk ben.
Haha, wilde het net posten dat het waarschijnlijk van grote invloed is of je opgegroeid bent met spelers die jij opnoemt of als je (net als ik) in bijvoorbeeld de jaren 90 bent geboren. Ik vond Balazs namelijk ook een erg fijne speler om te zien. Mijn vraag aan jou (/anderen die Ronaldo etc heeft meegemaakt): Hoe staat een Cody tov die grote namen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan