Algemene transfergeruchten

Naar aanleiding van dit filmpje? Wat dacht je van 'naar aanleiding van het fantastische WK dat hij gespeeld heeft'? Snap de vergelijking met Veerman ook niet echt. Deze gast is een balvaste trukendoos met hoge handelingssnelheid, terwijl Veerman het puur van de passing moet hebben :unsure:
En z’n goals. Maar Ounahi is inderdaad veel krachtiger in de duels (ondanks zijn ranke gestalte) en dynamischer. Was een leuke geweest. Helaas.
 
Daarbij ga je ervan uit dat het salaris bij Marseille gelijk zou zijn aan dat bij PSV, en dat de speler liever naar PSV zou gaan dan naar Marseille. Beide durf ik te betwijfelen.
Ik interpreteerde het maar van voor het wk. Toen was hij, denk ik, goedkoper op te pikken en voor een redelijk salaris.

Tegelijk geeft PSV wel aan op de franse markt te willen focussen. Dit was een goed voorbeeld geweest.
 
Isco was haalbaarder dan ik voorheen vermoedde:

BILD meldt dat Isco aanvankelijk een salaris van één miljoen euro bruto per seizoen overeen kwam, naast een tekenpremie van 1,5 miljoen. Voor het tweede seizoen (2023/2024) wilde hij plots nog eens 1,5 miljoen ontvangen, iets dat niet in het voorlopige contract was opgenomen.
 
Isco was haalbaarder dan ik voorheen vermoedde:

BILD meldt dat Isco aanvankelijk een salaris van één miljoen euro bruto per seizoen overeen kwam, naast een tekenpremie van 1,5 miljoen. Voor het tweede seizoen (2023/2024) wilde hij plots nog eens 1,5 miljoen ontvangen, iets dat niet in het voorlopige contract was opgenomen.
Stuur dat even naar Brands svp, kan hij er direct even werk van maken :geek:
 
Isco was haalbaarder dan ik voorheen vermoedde:

BILD meldt dat Isco aanvankelijk een salaris van één miljoen euro bruto per seizoen overeen kwam, naast een tekenpremie van 1,5 miljoen. Voor het tweede seizoen (2023/2024) wilde hij plots nog eens 1,5 miljoen ontvangen, iets dat niet in het voorlopige contract was opgenomen.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het financiële plaatje. Kan mij voorstellen dat je uit bij Volendam of Cambuur ook niet zo ziet zitten als je bij Real hebt gezeten.
 
Contract Marco (Asensio) Willemsen loopt ook af. Laat hem lekker hier in NL ballen bij PSV! Kan ook mooi op zijn shirt hier ‘Willemsen’.
 
Terug
Bovenaan Onderaan