Algemene transfergeruchten

Wel goed beleid daar dan om 20-30 mln te weigeren 🤦🏻‍♂️

Hebben ze nog meer interessante spelers? Die we voor 1/3de van potentiële waarde kunnen kopen?
Ik snap het ergens wel. Ik dacht ook na het wk dat ie echt zo'n 50 a 60 miljoen verkocht zou worden. Kijk maar naar Fernández, speelt een leuk wk en gaat voor 122 miljoen naar Chelsea. Je kunt zeggen Argentinië wereldkampioen maar halve finalist ook niet misselijk. In ieder geval geen verhouding van 122:8
 
Ik snap het ergens wel. Ik dacht ook na het wk dat ie echt zo'n 50 a 60 miljoen verkocht zou worden. Kijk maar naar Fernández, speelt een leuk wk en gaat voor 122 miljoen naar Chelsea. Je kunt zeggen Argentinië wereldkampioen maar halve finalist ook niet misselijk. In ieder geval geen verhouding van 122:8
Is wereldkampioen, andere nationaliteit (zou niet moeten uitmaken maar doet het wel) en van andere ploeg. Vind sowieso over de jaren dat Benfica spelers heel duur kan verkopen, doen ze goed maar waar het altijd op gebaseerd is 🤷🏻‍♂️
 
Is wereldkampioen, andere nationaliteit (zou niet moeten uitmaken maar doet het wel) en van andere ploeg. Vind sowieso over de jaren dat Benfica spelers heel duur kan verkopen, doen ze goed maar waar het altijd op gebaseerd is 🤷🏻‍♂️
Dat klopt ook, vandaar mijn laatste zin. Verschil wel terecht maar absoluut niet in de verhouding 122:8. Eerder 2:1 ofzo.
 
Wel wat raar dat ze hem voor 8 mln verkocht hebben, wel wat weinig toch? Had hij gelimiteerde som in contract? Of nog maar heel kort contract? Of, hadden ze geld nodig of was hij bijv moeilijk en wilde ze van hem af?
Zit selectie te kijken op transfermarkt en speler met hoogste transferwaarde is een senegalese rechtsbuiten van Brighton (7 miljoen), daarna komt de keeper met 5 miljoen. Dat verklaart wel waarom 8 miljoen + 2 miljoen bonussen + 10% doorverkoop voor een club als Angers een megadeal is. Ik snap wel dat Brands de Franse markt interessant vindt. Zo duur zijn die spelers daar niet die niet in (sub)top spelen. In Engeland krijg je al een miljoen als je de bal kunt schieten zonder te struikelen
 
Ik ben meteen maar van baan veranderd. Totaal ander beroep zelfs. Wel in de golfbranche nog steeds. Dat wel.

Ik moest toch wat!
Vd Wallen heeft toch ook een golfbaan en organiseert jaarlijks daar een golf evenement? Kun je niet een keer langs gaan en hem namens ons laten weten dat ie er puinhoop van heeft gemaakt?
 
Marseille staat trouwens 2e met 2 punten achter op psg. Sportief wel een behoorlijke vooruitgang voor Ounahi. Ze hebben ook nog een spits van braga voor 35 miljoen gehaald. Harit en Guendouzi spelen daar ook en Alexis Sanchez. Best leuke ploeg dus. Maar ik verwacht dat ie hierna nog zeker een stap gaat maken. Zou een leuke kunnen zijn voor barca
 
Marseille staat trouwens 2e met 2 punten achter op psg. Sportief wel een behoorlijke vooruitgang voor Ounahi. Ze hebben ook nog een spits van beaga voor 35 miljoen gehaald. Harit en Guendouzi spelen daar ook en Alexis Sanchez. Best leuke ploeg dus
Marseille lekker belangrijk :sneaky:;P
 
Zit selectie te kijken op transfermarkt en speler met hoogste transferwaarde is een senegalese rechtsbuiten van Brighton (7 miljoen), daarna komt de keeper met 5 miljoen. Dat verklaart wel waarom 8 miljoen + 2 miljoen bonussen + 10% doorverkoop voor een club als Angers een megadeal is. Ik snap wel dat Brands de Franse markt interessant vindt. Zo duur zijn die spelers daar niet die niet in (sub)top spelen. In Engeland krijg je al een miljoen als je de bal kunt schieten zonder te struikelen
In Engeland wel ja.. ik moet ook denken aan dat blik wat ze open trokken als versterkingen in Den Haag, toen die Engelse passant trainer er was. Was ook om te janken, had je hier net zo goed bij een lokale club in van de 4de klasse zondag van het veld kunnen trekken….
 
Dat klopt ook, vandaar mijn laatste zin. Verschil wel terecht maar absoluut niet in de verhouding 122:8. Eerder 2:1 ofzo.
Die Fernandes is ook gewoon teveel voor betaald, komt dat ze bij Chelsea helemaal gek zijn. Als ze de poot bij 150 mln stijf hadden gehouden hadden ze hem misschien ook nog wel verkocht.

En die River Plate heeft er ook garen bij gespannen, die krijgen even. 40 mln (30% doorverkoop clausule!)
 
Die Fernandes is ook gewoon teveel voor betaald, komt dat ze bij Chelsea helemaal gek zijn. Als ze de poot bij 150 mln stijf hadden gehouden hadden ze hem misschien ook nog wel verkocht.

En die River Plate heeft er ook garen bij gespannen, die krijgen even. 40 mln (30% doorverkoop clausule!)
Volgens mij hebben ze de clausule gewoon geactiveerd. Bij Chelsea willen de nieuwe eigenaren zich laten gelden. Bungelen ergens in middenmoot dus paniek is hoog en poen hebben ze zat

Aanvulling:

 
Laatst bewerkt:

Bij zijn debuut bij Olympique Marseille. Een van de sterren van het wk. 8 fukkin miljoenen dames en heren. Laat dat op u inwerken. Voor dat bedrag wilde Twente Zerrouki niet laten gaan. En dat een dag nadat Brands zei dat PSV de Franse competitie nauwlettend volgt en interessanter is dan Scandinavië.

Weet niet wanneer ze video afhalen wegens rechten. Wacht tot het einde voor zijn heerlijke goal. Moest even goed kijken maar hij kapt hem dus en poort de verdediger. Wist niet dat ie ook kon scoren
Die hadden wij dus in principe ook kunnen halen. Bizar dat ie voor zo'n laag bedrag gekocht werd, en dan ook niet eens naar een club uit een betere competitie is gegaan.
Nou, kom op jongens. Bij PSV loopt zo’n speler voor 6 mln. Van Heerenveen gekocht.

Dat je nav dit (versneld afgespeelde) filmpje hierin meegaat, valt me een beetje van je tegen, Ongezouten. Dat roze bril-Retro fan is, snap ik nog wel.

De helft van de tijd tijdens dit filmpje vraag ik me af welke richting de spelers op moeten. Ik word er hier op mijn zolderkamertje niet heel warm van wat ik zie.
 
Laatst bewerkt:
Nou, kom op jongens. Bij PSV loopt zo’n speler voor 6 mln. Van Heerenveen gekocht.

Dat je nav dit (versneld afgesspeelde) filmpje hierin meegaat, valt me een beetje van je tegen, Ongezouten.

De helft van de tijd tijdens dit filmpje vraag ik me af welke richting de spelers op moeten.
Dat korte filmpje was van zijn debuut vandaag bij Marseille waarin hij zich meteen laat zien in een wedstrijd tegen Monaco die psv alle hoeken van het geld liet zien maar waar wij wonderwel van wonnen.

Als je meer naar een compilatie op zoek bent moet je hier naar kijken:


Sorry hoor, maar denk jij dat Veerman dit op het wk had laten zien tegen Spanje, België, Kroatië, Portugal en Frankrijk?
 
Vd Wallen heeft toch ook een golfbaan en organiseert jaarlijks daar een golf evenement? Kun je niet een keer langs gaan en hem namens ons laten weten dat ie er puinhoop van heeft gemaakt?
Hink dan op twee gedachten. Hoewel veel te duur, vond ik zijn Duitse focus geweldig.

Ik denk dat indien we elkaar iets langer zouden spreken dan 15 minuten, er sowieso een plekje voor mij ingeruimd gaat worden op de bank van PSV.

Dat er dan hier op het forum eerst gezegd gaat worden: wat is die RvN nou aan het doen? Maar dat al na 1 wedstrijd blijkt dat zijn keuzes zeer zeer logisch zijn. Ook zijn wissels.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Dat korte filmpje was van zijn debuut vandaag bij Marseille waarin hij zich meteen laat zien in een wedstrijd tegen Monaco die psv alle hoeken van het geld liet zien maar waar wij wonderwel van wonnen.

Als je meer naar een compilatie op zoek bent moet je hier naar kijken:


Sorry hoor, maar denk jij dat Veerman dit op het wk had laten zien tegen Spanje, België, Kroatië, Portugal en Frankrijk?
Je 1e filmpje was toch niet veel, of wel?
Ik zie allemaal uit-stand-Veerman-balletjes.
En die laatste kap voor het doelpunt lijkt op grote mazzel.

(Ik zag op het wk zelfs Aboukhlal schitteren……)
 
Laatst bewerkt:
Dat korte filmpje was van zijn debuut vandaag bij Marseille waarin hij zich meteen laat zien in een wedstrijd tegen Monaco die psv alle hoeken van het geld liet zien maar waar wij wonderwel van wonnen.

Als je meer naar een compilatie op zoek bent moet je hier naar kijken:


Sorry hoor, maar denk jij dat Veerman dit op het wk had laten zien tegen Spanje, België, Kroatië, Portugal en Frankrijk?

Krijg jij per post over hem betaald toevallig? ;P
 
Nou, kom op jongens. Bij PSV loopt zo’n speler voor 6 mln. Van Heerenveen gekocht.

Dat je nav dit (versneld afgespeelde) filmpje hierin meegaat, valt me een beetje van je tegen, Ongezouten. Dat roze bril-Retro fan is, snap ik nog wel.

De helft van de tijd tijdens dit filmpje vraag ik me af welke richting de spelers op moeten. Ik word er hier op mijn zolderkamertje niet heel warm van wat ik zie.
Naar aanleiding van dit filmpje? Wat dacht je van 'naar aanleiding van het fantastische WK dat hij gespeeld heeft'? Snap de vergelijking met Veerman ook niet echt. Deze gast is een balvaste trukendoos met hoge handelingssnelheid, terwijl Veerman het puur van de passing moet hebben :unsure:
 
Je 1e filmpje was toch niet veel, of wel?
Ik zie allemaal uit-stand-Veerman-balletjes.
En die laatste kap voor het doelpunt lijkt op grote mazzel.

(Ik zag op het wk zelfs Aboukhlal schitteren……)
Nogmaals 1e filmpje was van zijn debuut waarin hij meteen scoorde. Kijk naar de compilatie uit mijn andere post en kom dan terug met jouw oordeel 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan