Alex Schalk (A) - Gehuurd van NAC Breda

Ik kan me links of rechtsom ook moeilijk voorstellen dat Kalezic een trainer is die Schalk toch maar in de basis zet omdat hij een nieuwe aankoop is. Misschien heeft hij er wel een goede tactische reden voor, of is Rayhi lichtgeblesseerd.
 
Ik kan me links of rechtsom ook moeilijk voorstellen dat Kalezic een trainer is die Schalk toch maar in de basis zet omdat hij een nieuwe aankoop is. Misschien heeft hij er wel een goede tactische reden voor, of is Rayhi lichtgeblesseerd.

Rayhi is ook niet ingevallen. Dus er zal vast iets anders aan de hand zijn.
 
Misschien moeten we Schalk maar eens in Psv 1 proberen, die gasten die er nu staan maken in elk geval geen goals dus slechter zullen we er niet van worden.
Ik zeg woensdag gewoon uitproberen.
 
Hoe zit met Schalk met oog op volgend seizoen? Gaan ze hem proberen te kopen of is er een constructie oid afgesproken?
 
Volgens mij is hij 21 jaar stond in de stem. Vind hem een talentvolle speler die Iig makkelijk scoort. Hij maakt een volwassen indruk met zijn spel alsook het commentaar op zijn spel en dat van zijn team.
 
Wat ik niet begrijp is waarom hij mee is naar Azië... PSV zou niet met hem verder gaan volgend seizoen. Had dan een ander talent meegenomen.
 
Hij scoort er anders goed op los nu in Korea

Ja dat klopt. Maar ja, we hebben er niks aan... Hij speelt volgens mij de hele wedstrijd en verlaat PSV, terwijl Rayhi maar een paar minuten mee doet. Had dan met Boljevic in de spits gespeeld en Rayhi op een gegeven moment voor Bakkali gewisseld. Maar ja... het is PSV. :)
 
Ja dat klopt. Maar ja, we hebben er niks aan... Hij speelt volgens mij de hele wedstrijd en verlaat PSV, terwijl Rayhi maar een paar minuten mee doet. Had dan met Boljevic in de spits gespeeld en Rayhi op een gegeven moment voor Bakkali gewisseld. Maar ja... het is PSV. :)

Dus wat hebben we er aan gehad? Niets dus, behalve dat hij speeltijd heeft afgenomen van PSV-spelers. Was weer een klasse investering!
 
Wat ik niet begrijp is waarom hij mee is naar Azië... PSV zou niet met hem verder gaan volgend seizoen. Had dan een ander talent meegenomen.

Misschien mag hij mee om de trainingsgroep aan te vullen of om zich te bewijzen en op die manier een contract af te dwingen. Deze jongen heeft echt een neusje voor de goal en heeft ook een goede instelling ( al beweren sommige hier van niet). Hij heeft zijn contract verlengt in breda en er werden hem gouden bergen beloofd als hij zou blijven. Vrijwel direct na zijn contract verlenging ontstond er onrust in de selectie en werd hij van eerste spits door gudelj op de tribune gezet. Als je goed naar de wedstrijden van Nac keek lag het niet zo zeer aan schalk maar aan het type voetbal dat NAC speelde. Hierbij kwam alex op een eiland te staan voorin. Schalk is nu eenmaal een klein mannetje en niet bepaald een aanspeelpunt. Wel een hele goede afmaker! die leuk de dieptes in kan lopen. Hij scoort vrij makkelijk. Niet voor niets dat hij al jaren bij jong Oranje meeliep en de topclubs uit de premierleague regelmatig naar hem kwamen informeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan