Snap de Xavi Simons hype wel hoor, maar laat hem eerst maar over een langere periode presteren voordat we hem gaan bekronen tot beste speler van de eredivisie. Tadic speelde zijn beste wedstrijd uit tegen Real Madrid in het Bernabeu, Simons voorlopig thuis tegen Volendam.

Dan neem ik aan dat jij dezelfde mening hebt als er weer eens een speler oranje wordt ingepraat die 5 eredivisiewedstrijden voor Ajax heeft gespeeld.
 
Dan neem ik aan dat jij dezelfde mening hebt als er weer eens een speler oranje wordt ingepraat die 5 eredivisiewedstrijden voor Ajax heeft gespeeld.
Als zij zich enkel onderscheiden tegen het rechter rijtje van de eredivisie? Ja, dan heb ik dezelfde mening.

Wie is volgens jou dan die speler die nu na 5 wedstrijden oranje in wordt gepraat?
 
Taylor in Oranje!!! 🤣
Ik zie niet wat daar vreemd aan is. Gezien de middenvelders in de huidige selectie bij Oranje kan Taylor moeiteloos mee. En waarom Xavi Simons idd niet ook al selecteren? Ik zie veel liever Taylor en Xavi geselecteerd worden ipv een Donny die al tig jaar niet speelt of een Klaassen die kwalitatief simpelweg vele malen minder is. Zo'n Klaassen wordt bij zowel Ajax als Oranje nog puur minuten gegund/geselecteerd omdat hij een bepaalde "status" zou hebben, maar het is voetballend al tijden verschrikkelijk matig.
 
Ik zie niet wat daar vreemd aan is. Gezien de middenvelders in de huidige selectie bij Oranje kan Taylor moeiteloos mee. En waarom Xavi Simons idd niet ook al selecteren? Ik zie veel liever Taylor en Xavi geselecteerd worden ipv een Donny die al tig jaar niet speelt of een Klaassen die kwalitatief simpelweg vele malen minder is. Zo'n Klaassen wordt bij zowel Ajax als Oranje nog puur minuten gegund/geselecteerd omdat hij een bepaalde "status" zou hebben, maar het is voetballend al tijden verschrikkelijk matig.
Mooi talent, die Taylor. Toch weer een parel uit de jeugdopleiding daar. Tweebenig, technisch prima, kan een goal maken. Van mij mag ie mee met Oranje. Al die ''ervaren'', maar middelmatige spelers geloof ik wel. Als ik Louis was zou ik wat risico nemen en wat van die jonge, maar grote talenten meenemen.

Lijkt me trouwens niet dat we Van de Beek binnenkort in Oranje zien. Die loopt zijn carrière echt hard te vergooien bij United. Had gewoon lekker naar een Bundesliga middenmotor moeten gaan, daar past zijn loopactie + scoren spel veel beter.
 
Je kun toch niet als het uitkomt ineens uitgaan van de hypothese? Wie zegt dat AZ in dat jaar waarin ze juist op het einde heel goed waren, geen kampioen waren geworden als de competitie wel uitgespeeld was? Ajax was in die fase juist in mindere doen en het was helemaal niet zeker dat de resterende wedstrijden zouden winnen. En bij het boxen is bij het boxen. We hebben het nu over voetbal.. Dat Ajax nu erg veel voorsprong heeft tov de rest zal ik niet ontkennen. Maar dat was in het jaar 2019 nog helemaal niet zo. Dat ze zomaar tientallen miljoenen in de schoot geworpen hebben gekregen, heeft ze alleen maar verder geholpen al wil ik niets af doen van het geweldige werk van mr dickpic en de RvC van Ajax.
Ajax was toen behoorlijk matig. Ze hadden het seizoen ervoor finale CL op een haar gemist. Speelden toen matige spelers als Ziyech, Martinez en Mazraoui waar ze nu eindelijk vanaf zijn. Ze waren kansloos voor het kampioenschap 😜

En wat is het nu. Kreeg Ajax tientallen miljoenen in de schoot geworpen of voeren ze goed beleid? Denk dat je er nog niet helemaal uit bent.

Strikt genomen heb je wel gelijk. Het is geen officiële kampioenschap. Maar duidelijk was wel dat Ajax met 7 punten voorsprong op psv boven psv zou eindigen. Geen zin om het uit te zoeken maar zal ook een unicum zijn
 
Ajax was toen behoorlijk matig. Ze hadden het seizoen ervoor finale CL op een haar gemist. Speelden toen matige spelers als Ziyech, Martinez en Mazraoui waar ze nu eindelijk vanaf zijn. Ze waren kansloos voor het kampioenschap 😜

En wat is het nu. Kreeg Ajax tientallen miljoenen in de schoot geworpen of voeren ze goed beleid? Denk dat je er nog niet helemaal uit bent.

Strikt genomen heb je wel gelijk. Het is geen officiële kampioenschap. Maar duidelijk was wel dat Ajax met 7 punten voorsprong op psv boven psv zou eindigen. Geen zin om het uit te zoeken maar zal ook een unicum zijn
Dat Ajax dat seizoen boven PSV zou eindigen lijkt mij logisch, maar ze hadden het momentum niet mee aangaande de strijd met AZ.
 
Dat Ajax dat seizoen boven PSV zou eindigen lijkt mij logisch, maar ze hadden het momentum niet mee aangaande de strijd met AZ.
Als Ajax voor de 5e keer achterelkaar boven psv eindigt dit jaar en het zou een unicum zijn dan blijft mijn punt staan, want gaat erom dat het behoorlijk afsteekt tegen uitspraken John.

Maar goed. Het is heel verleidelijk om te doemdenken als het jaar in, jaar uit hetzelfde liedje is. In juli/augustus optimistisch om in september/oktober illusies armer te zijn. Maar wie weet dat Mauro, Madueke en Boscagli wonderen gaan verrichten
 
Als Ajax voor de 5e keer achterelkaar boven psv eindigt dit jaar en het zou een unicum zijn dan blijft mijn punt staan, want gaat erom dat het behoorlijk afsteekt tegen uitspraken John.
Volledig eens
Maar goed. Het is heel verleidelijk om te doemdenken als het jaar in, jaar uit hetzelfde liedje is. In juli/augustus optimistisch om in september/oktober illusies armer te zijn. Maar wie weet dat Mauro, Madueke en Boscagli wonderen gaan verrichten
Schade beperkt houden tot die er bij zijn lijkt het devies :nocheer:
 
Als Ajax voor de 5e keer achterelkaar boven psv eindigt dit jaar en het zou een unicum zijn dan blijft mijn punt staan, want gaat erom dat het behoorlijk afsteekt tegen uitspraken John.

Maar goed. Het is heel verleidelijk om te doemdenken als het jaar in, jaar uit hetzelfde liedje is. In juli/augustus optimistisch om in september/oktober illusies armer te zijn. Maar wie weet dat Mauro, Madueke en Boscagli wonderen gaan verrichten
Dus overleven tot de winterstop. Eerder zijn ze niet terug..
 
Dus overleven tot de winterstop. Eerder zijn ze niet terug..
En dan nog. Zit Feyenoord te kijken en vraag me af waarom dat team met 14 nieuwe spelers ingespeelder oogt als psv. Ik ben bang dat het niet slim is om ruud na 1 jaar jpsv al meteen in het diepe te gooien.
 
Donderdag zag het er bij fn anders aardig dramatisch uit.
Die wedstrijd niet gezien. Ben nu Feyenoord aan het kijken tegen Sparta en zie meer automismen dan bij psv. Dat worden 16 punten uit 6 wedstrijden terwijl ze nog amper ingespeeld zijn
 
Bij ons ook, maar het gaat dan om de reactie in de wedstrijd erna. Slecht spelen hoort erbij, volgende pot ga je weer volle bak en dwing je de goals af. Ik zie feyenoord wel met die intentie spelen itt PSV.
Probleem van psv is wat er vandaag afgedwongen werd kwam op de lat..
 
Terug
Bovenaan Onderaan