Mja, aan de andere kant: jullie halen waarschijnlijk ook 10 punten. Hetzelfde aantal als waarmee Ajax uitgeschakeld kan worden en daarvan wordt gezegd dat het een heel hoog aantal is voor uitschakeling.

45280ec035512578382ca86e7fcbc53b.jpg
 
Mja, aan de andere kant: jullie halen waarschijnlijk ook 10 punten. Hetzelfde aantal als waarmee Ajax uitgeschakeld kan worden en daarvan wordt gezegd dat het een heel hoog aantal is voor uitschakeling.
Maar voor ons helaas geen unicum :(
 
Ach, zie het maar zo. Het geld is leuk, maar Ajax heeft ook dit seizoen al weer genoeg verdiend, dus dat zit wel goed. Ga je naar de EL, heeft Ajax een serieuze kans deze te winnen. Wat dat betreft is er voor Ajax genoeg om positief over te zijn, ongeacht het resultaat vanavond.
 
Ik denk dat het je hem niet begrijpt. Morgen legt ie het wel in jip-en janneke laat uit, en dan zien we dat ie gelijk heeft. Het is immers een harde jongen, en die praat anders.

Ja grappig ja, ik heb het beste met PSV voor, op mijn directe en bijdehande manier ja. Zonder sentimentele bullshit mee te nemen of te blijven hangen in het verleden onzin van iconen en verloren zonen ( Afellay's ) onzin :) Ik heb schijt aan PSV nogmaals, en veel dingen die gebeurt zijn of nu nog spelen, waar jullie braaf alles slikken en het 49 kansen geven omdat het PSV is brand ik het graag dagelijks af allemaal.

Maakt dit mij nu een betere of slechtere fan? geen idee, ik ben zeker anders in me denk en gedrag als fan, ik zie het meer als een modernere variant dan zo'n standaard trouw figuur die alles maar accepteert. En men hier klaagt ook zogenaamd, maar dat is vaak zoooooo netjes en zacht aangekleed dat je het amper als een klacht kan omschrijven. Prima allemaal, ik maak liever 1 harde zin dan het zelfde verhaal in 7 zachte zinnen aankleden.

Ik stoor me aan velen hoe soft ze zijn, en velen storen zich aan mij hoe direct en bijdehand ik kan zijn. Ik zie PSV als een bedrijf, wat moet groeien en niet genoegen moet nemen met afdankertjes als Afellay, andere kunnen daar weer van genieten denkend aan het verleden, ik ga over me nek als ik aan zulke dingen denk nu + voor de toekomst. We gaan het nooit eens worden op zulke punten, jullie mogen mij er op pakken maar ik pak jullie net zo hard terug, hoe jullie je supporters leven ervaren. Geven en nemen :D
 
Ja grappig ja, ik heb het beste met PSV voor, op mijn directe en bijdehande manier ja. Zonder sentimentele bullshit mee te nemen of te blijven hangen in het verleden onzin van iconen en verloren zonen ( Afellay's ) onzin :) Ik heb schijt aan PSV nogmaals, en veel dingen die gebeurt zijn of nu nog spelen, waar jullie braaf alles slikken en het 49 kansen geven omdat het PSV is brand ik het graag dagelijks af allemaal.

Maakt dit mij nu een betere of slechtere fan? geen idee, ik ben zeker anders in me denk en gedrag als fan, ik zie het meer als een modernere variant dan zo'n standaard trouw figuur die alles maar accepteert. En men hier klaagt ook zogenaamd, maar dat is vaak zoooooo netjes en zacht aangekleed dat je het amper als een klacht kan omschrijven. Prima allemaal, ik maak liever 1 harde zin dan het zelfde verhaal in 7 zachte zinnen aankleden.

Ik stoor me aan velen hoe soft ze zijn, en velen storen zich aan mij hoe direct en bijdehand ik kan zijn. Ik zie PSV als een bedrijf, wat moet groeien en niet genoegen moet nemen met afdankertjes als Afellay, andere kunnen daar weer van genieten denkend aan het verleden, ik ga over me nek als ik aan zulke dingen denk nu + voor de toekomst. We gaan het nooit eens worden op zulke punten, jullie mogen mij er op pakken maar ik pak jullie net zo hard terug, hoe jullie je supporters leven ervaren. Geven en nemen :D
Goede eerlijke post. Ik denk in veel hetzelfde negatief, maar als je het zo blijft verwoorden als in deze post komt het wel een stuk fijner over :)
 
Nou, zelf laten liggen dit. Voorsprong uit handen gegeven tegen Chelsea en thuis niet kunnen winnen van Valencia. Bij Van Bommel was het een slecht excuus dat Malen en Bergwijn ontbraken, maar het gemis van Neres en Promes kan ajax blijkbaar ook niet opvangen. Balen.
 
Blijkt maar hoe gigantisch de kloof is tussen de basis 11 en wat daarbuiten zit. Noa Lang en Siem de Jong hebben het niveau niet, zeker niet in de CL. Huntelaar is ook wel klaar nu, die is echt te traag op dit niveau.

Maar ach, uiteindelijk is dit niet zo erg voor ze. Met die winstpartijen in de groepsfase, de coefficientenbonus en alles hebben ze al weer zoveel verdiend. Komende zomer komt daar nog wel veel meer bij als spelers weer verkocht gaan worden en in de EL kan Ajax meer punten pakken voor Nederland.
 
Nou, zelf laten liggen dit. Voorsprong uit handen gegeven tegen Chelsea en thuis niet kunnen winnen van Valencia. Bij Van Bommel was het een slecht excuus dat Malen en Bergwijn ontbraken, maar het gemis van Neres en Promes kan ajax blijkbaar ook niet opvangen. Balen.
Het was ook wel erg matig. Eerste schot op doel pas in de blessuretijd, en ze waren ontzettend makkelijk op te naaien door die walgelijke Spanjolen. Vanaf de 70e minuut waren ze het helemaal kwijt, terwijl die Spanjaarden niet eens meer de bal naar een medespeler kregen.
 
Matig Ajax tegen een nog matiger Valencia. Het leek wel een PSV Europa avondje. Dan zie je inderdaad dat Ajax gewoon ook niet zo'n brede selectie heeft dat het het gemis van Promes en Neres kan opvangen. Ach, in de EL kan Ajax vast ook wel potten breken.

Voor PSV een prima uitslag. Ajax zal minder geld beuren. De Ajax spelers zullen wellicht wat minder waard worden.
 
Zonde, niks van gezien maar van wat ik er over heb gelezen geen hoogstaande wedstrijd. Grappig dat Promes 1 van de onmisbare spelers is geworden, vantevoren nooit gedacht. Als Ajax zich niet herpakt voor de wedstrijd tegen AZ, hebben we dan in Amsterdam ook een mini crisis? :D
 
Frustrerende pot. Alsof ik weer zat te kijken naar Ajax - Willem II. Geen druk, alles over de flanken, makkelijk op te naaien en de juiste spelers met weinig vorm.
 
Ik open het internet vandaag en de UEFA MAFFIA heeft het weer gedaan. Is het dan zo moeilijk om te zeggen dat je het gewoon zelf verprutst hebt (zoals FMFanaat hierboven). Wij worden calimero's genoemd, maar de pot verwijt de ketel
 
Terug
Bovenaan Onderaan