Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
Ga eens een keer op tijd slapen jongen!
Ga eens een keer op tijd slapen jongen!
Dat ismet
vergelijken. Ajax directeur is louter bezig met het belang van Ajax. KNVB directeur in het belang van de Eredivisie. Dan helpt het niet om met zulke uitspraken te komen.
En dat is prima te begrijpen, daar moeten wij Ajacieden op ons beurt ook weer niet te moeilijk over doen.Ik begrijp overigens dat Ajax en de supporters dit niet een gepaste manier van praten vinden over hun spelers. Elk andere ajax td had ik waarschijnlijk het gelijk gegeven (met tegenzin, na uren discussiëren). Maar met overmars sluipt er bij mij een gevoel van hypocrisie binnen na de bergwijn soap.
Want bij Ajax krijgt ie niet genoeg speeltijd?Belang van het NLse voetbal. Dan kan Brobbey beter ergens naar toe gaan waar ie speelt en ontwikkelt ipv bij jullie op de bank te zitten. Zo komt ie nl nooit in Oranje.
Ik ben het met je eens, maar welkom in de huidige tijd. Het gras lijkt tegenwoordig altijd groener bij de buren. Ik zou ook niet weten waarom Brobbey of Ihattaren niet gewoon bij hun club kunnen verlengen en zich daar ontwikkelen. Genoeg speeltijd, denk ik ook.Want bij Ajax krijgt ie niet genoeg speeltijd?
Volgens mij stond ie vorige week nog te ballen in de 16e finale vd Europa league.
Ajax speelt volgend jaar ook weer rond de 50 wedstrijden en dan kun je niet leunen op alleen Haller. Gaat echt wel 10 x basis staan en keer of 20-25 invallen. Vergeet niet dat ie nog maar 19 is. Dan hoef je echt nog geen 1e spits te zijn als je maar met regelmaat je minuten pakt en anders kun je als Brobbey zijnde ook aangeven een jaar verhuurd te willen worden ipv meteen via de achterdeur te vertrekken.
Hij heeft ook genoeg aan Ajax te danken omdat ie de hele jeugd opleiding hier heeft genoten. Zou mij echt vies tegenvallen als ie daadwerkelijk vertrekt.
Het is niet voor niets dat hij vertrekt, heb al eerder aangegeven dat de balans tussen een goed CL-elftal met ervaring en je talenten vasthouden heel lastig is. Daarbij is het halen van Haller mogelijk door Brobbey gezien als (te) weinig kans krijgen.Want bij Ajax krijgt ie niet genoeg speeltijd?
Volgens mij stond ie vorige week nog te ballen in de 16e finale vd Europa league.
Ajax speelt volgend jaar ook weer rond de 50 wedstrijden en dan kun je niet leunen op alleen Haller. Gaat echt wel 10 x basis staan en keer of 20-25 invallen. Vergeet niet dat ie nog maar 19 is. Dan hoef je echt nog geen 1e spits te zijn als je maar met regelmaat je minuten pakt en anders kun je als Brobbey zijnde ook aangeven een jaar verhuurd te willen worden ipv meteen via de achterdeur te vertrekken.
Hij heeft ook genoeg aan Ajax te danken omdat ie de hele jeugd opleiding hier heeft genoten. Zou mij echt vies tegenvallen als ie daadwerkelijk vertrekt.
Dat krijg je als je bij Ajax speelt, dat je dan graag de achterdeur neemtWant bij Ajax krijgt ie niet genoeg speeltijd?
Geven ze daarom Haller rust in de EL?Want bij Ajax krijgt ie niet genoeg speeltijd?
Dus als Hoogma het advies aan Madueke geeft om naar Ajax te gaan omdat daar een goede trainer loopt is het geen probleem?Dus iemand van de KNVB mag absoluut! geen 'adviesje' geven aan een speler van ajax, maar als ajax directeur mag je wel spelers van andere clubs het hoofd op hol brengen?
Als Madueke reeds heeft aangegeven aan het eind van het seizoen te vertrekken heb ik daar geen probleem mee. Kwaad is dan immers al geschied dat ie niet bij wilde tekenen.Dus als Hoogma het advies aan Madueke geeft om naar Ajax te gaan omdat daar een goede trainer loopt is het geen probleem?
Denk dat dat een goed idee is, dan zou hij direct op worden genomen in het gesticht. En opnieuw bananen met mandarijnen vergelijken. Of was het ander fruit?Dus als Hoogma het advies aan Madueke geeft om naar Ajax te gaan omdat daar een goede trainer loopt is het geen probleem?
Dus als Hoogma het advies aan Madueke geeft om naar Ajax te gaan omdat daar een goede trainer loopt is het geen probleem?
En zover ik weet ligt Leipzig niet in Nederland en is het geen concurrent van Ajax..Waarom is dat een goede vergelijking?
Naast wat Der Jaufe al aangeeft dat situatie Brobbey en Madueke compleet anders zijn, is het ook ridicuul te zeggen dat Hoogma direct advies geeft aan Brobbey. Ik zie t iig niet terug in dat artikel.
Ik zei al eerder dat ik het van ajax en de supporters begrijp, en dat ik alleen de reactie van overmars een beetje hypocriet vind overkomen. Verder vind ik dat persoonlijk net iets anders, omdat het een soort van partijdigheid lijkt in een strijd tussen 2 clubs die beiden horen tot de eredivisie. Maar ik zie dat er weer een paar forumleden mij voor zijn..Dus als Hoogma het advies aan Madueke geeft om naar Ajax te gaan omdat daar een goede trainer loopt is het geen probleem?
Ik denk zo'n 10 tot 20 duizend.Hoeveel mensen zouden er in Nederland dwarsfluit spelen eigenlijk? Wat schatten jullie?
Ik probeer even n interesanter onderwerp aan te snijden..![]()
Hoeveel Friezen zijn er? Die zijn nogal van dwars...Hoeveel mensen zouden er in Nederland dwarsfluit spelen eigenlijk? Wat schatten jullie?
Ik probeer even n interesanter onderwerp aan te snijden..![]()
Dubbel en dwars meer dan je denkt vermoed ik.Hoeveel Friezen zijn er? Die zijn nogal van dwars...
Nee, hij zegt dat Nagelsmann een interessante trainer is. Hij geeft Brobbey helemaal geen gelijk, maar hij keurt het ook niet specifiek af. Hij laat het bij de speler, precies waar het wezen moet.Wat hij verkeerd doet? Z’n eigen mening verkondigen terwijl hij het belang van de eredivisie moet verkondigen.
Zijn mening is dat hij Brobbey groot gelijk geeft om naar Leipzig te gaan omdat zijn zoontje onder hem gevoetbald heeft en daardoor vind dat de trainer zo goed is.
tuurlijk hou je het niet tegen als een talent echt weg wil. Ajax doet er alsnog alles aan hem te overtuigen te blijven met een zeer lucratief voorstel en speelminuten.
Dan helpen deze woorden niet. Kan het laatste zetje zijn en daarmee schaadt hij Ajax haar belang.
En ja ik vind ook niet dat Ten Hag moet ingaan op vragen over Mo. Ten Hag geeft weliswaar aan dat het een speler is van PSV en dat de vraag daarom niet relevant is maar niet voor hij wel ‘flirt’ door te zeggen dat hij een hele goede speler is.