Dit gaat sowieso om de situatie onder de huidige (Corona) omstandigheden, spelen zonder publiek, etc. Zelfs dan slaat het nergens op. Rekent ook niet rond wanneer je de begroting van Ajax erbij pakt. Vermoed dat dit vooral een praatje naar buiten toe is met het oog op een of twee transfers die ze nog willen doen. Als iedereen ervan uitgaat dat de kluis in Amsterdam permanent vol zit, zullen clubs ook sneller woekerprijzen vragen.

Hij zei verder ook dat Suarez geen prio is, aangezien Donny net weg is. Maw, ze kijken nog naar het middenveld en evt. verdediging.

Hè ... Jammer dat Luckassen weer naar Anderlecht is. :rolleyes: ;)
 
Die nichten uit Amsterdam maken overal drama van neem alleen al nummer 34 zo veel nieuwsberichten over niks. Lara van Ruijven die is overleden krijgt niet eens zoveel nieuwsberichten als #34 die het kwam lichaamsbouw toch nooit in de top had gered. Dus iedereen weer down to earth en door met het leven.

Nou, welkom...

Hoop dat dat oplucht! Ga je weer een jaar doen over zo’n zinvolle bijdrage?
 
Misschien dat de ajax-kenners hier even hun licht over kunnen laten schijnen? Want een beetje pech en dan is het riante vermogen wel weg.

Nu snap je ook opeens dat ajax heel graag met de competitie wilde stoppen.

We hebben het over een bericht op voetbalprimeur.nl...
 
We hebben het over een bericht op voetbalprimeur.nl...
Hoor je het van flappie zelf.
P.s. Hij heeft het ook over “ons stadion”. Over gemeentesteun gesproken...
 
Misschien dat de ajax-kenners hier even hun licht over kunnen laten schijnen? Want een beetje pech en dan is het riante vermogen wel weg.

Nu snap je ook opeens dat ajax heel graag met de competitie wilde stoppen.
Waarom heeft PSV die miljoenen kosten niet, komt dat omdat we eigendom van het stadion zijn?
 
4caf05701fbce71ed32ed725c4471027.png
 
Blind doorstaat alle medische testen en hervat gewoon weer volle bak de training bij Ajax...

Ik snap dat hij de testen goed door komt en dat zal allemaal wel, maar het klinkt mij als medisch leek toch een enorm risico om weer op topniveau te gaan ballen alsof er niets aan de hand is. Zou hij het los daarvan zelf niet mentaal moeilijk krijgen wanneer je met zo'n aandoening moet spelen en maar moet hopen dat alles OK blijft?

Maar goed, nogmaals: het is verre van mijn expertise.
 
Blind doorstaat alle medische testen en hervat gewoon weer volle bak de training bij Ajax...

Ik snap dat hij de testen goed door komt en dat zal allemaal wel, maar het klinkt mij als medisch leek toch een enorm risico om weer op topniveau te gaan ballen alsof er niets aan de hand is. Zou hij het los daarvan zelf niet mentaal moeilijk krijgen wanneer je met zo'n aandoening moet spelen en maar moet hopen dat alles OK blijft?

Maar goed, nogmaals: het is verre van mijn expertise.
Betekent wel dat Daley nooit meer weggaat bij Ajax. Kan me niet voorstellen dat een andere club nu gaat investeren in hem.
 
Betekent wel dat Daley nooit meer weggaat bij Ajax. Kan me niet voorstellen dat een andere club nu gaat investeren in hem.

Ik denk niet dat Daley Blind daar tot zijn dood blijft. :rolleyes: Althans dat mag ik hopen voor hem van niet. :cautious: Hij zal wel een keer stoppen bij Ajax en weggaan. ;)
 
Blind doorstaat alle medische testen en hervat gewoon weer volle bak de training bij Ajax...

Ik snap dat hij de testen goed door komt en dat zal allemaal wel, maar het klinkt mij als medisch leek toch een enorm risico om weer op topniveau te gaan ballen alsof er niets aan de hand is. Zou hij het los daarvan zelf niet mentaal moeilijk krijgen wanneer je met zo'n aandoening moet spelen en maar moet hopen dat alles OK blijft?

Maar goed, nogmaals: het is verre van mijn expertise.
Vind ik ook. Ik erger me een beetje aan alle reacties op Voetbalzone in alle artikels over Blind. Ik zie dat mensen een mening hebben en dan komen er meteen tien Ajax logotjes/accounts die diegenen amateur cardiologen noemen of zeggen dat ze "geen arts zijn" Ze leggen iedereen daarmee het zwijgen op. Alsof alleen de mening van de arts er toe doet en een autodidact of de gewone burger niet met inzichten kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan