Ja tuurlijk. Maar het gaat toch sws meer op het verhaal, de legacy? Net als dat PSV het kampioenschap heeft verspeeld vorig jaar in de uitwedstrijd in Amsterdam. Is ook feitelijk gezien niet waar, maar zo blijft het verhaal wel staan.
Je snapt toch ook dat ik dat verhaal de wereld uit wil helpen? Patrick Kluivert, een opper-Ajacied die PSV aan een titel helpt ten koste van Ajax...

:braak:
 
Grashapjan Stuntelaar heeft zijn contract in Amsterdam verlengd met één jaar. Die kan zijn lol niet op volgend jaar met 3 nieuwe grasvelden
 
Grashapjan Stuntelaar heeft zijn contract in Amsterdam verlengd met één jaar. Die kan zijn lol niet op volgend jaar met 3 nieuwe grasvelden

Boeie.

In veel boeiender Ajax-nieuws: Wesley Sneijdert is bij onze immer intelligente F-side verklaard tot "persona non grata". De jongetjes vinden het niet lief dat Sneijdertje een Skybox bij Utreg neemt en zich profileert als Utreg-supporter.

Nu de one billion dollar question: wie is dommer?
A) De F-side
B) Sneijder
C) Utreg
D) De F-side, Sneijder, Utreg, de F-side en de F-side
 
Boeie.

In veel boeiender Ajax-nieuws: Wesley Sneijdert is bij onze immer intelligente F-side verklaard tot "persona non grata". De jongetjes vinden het niet lief dat Sneijdertje een Skybox bij Utreg neemt en zich profileert als Utreg-supporter.

Nu de one billion dollar question: wie is dommer?
A) De F-side
B) Sneijder
C) Utreg
D) De F-side, Sneijder, Utreg, de F-side en de F-side
Alles behalve Sneijder. Als Wijnaldum een Skybox bij Feyenoord zou nemen lijkt me dat best logisch. Lijkt me ook leuk voor die Rotterdammers. Mag hij nog steeds eregast bij PSV zijn. Van mij dan, he. Wat Oost daarvan vindt....?
 
Boeie.

In veel boeiender Ajax-nieuws: Wesley Sneijdert is bij onze immer intelligente F-side verklaard tot "persona non grata". De jongetjes vinden het niet lief dat Sneijdertje een Skybox bij Utreg neemt en zich profileert als Utreg-supporter.

Nu de one billion dollar question: wie is dommer?
A) De F-side
B) Sneijder
C) Utreg
D) De F-side, Sneijder, Utreg, de F-side en de F-side
A)!
 
Boeie.

In veel boeiender Ajax-nieuws: Wesley Sneijdert is bij onze immer intelligente F-side verklaard tot "persona non grata". De jongetjes vinden het niet lief dat Sneijdertje een Skybox bij Utreg neemt en zich profileert als Utreg-supporter.

Nu de one billion dollar question: wie is dommer?
A) De F-side
B) Sneijder
C) Utreg
D) De F-side, Sneijder, Utreg, de F-side en de F-side

Nou vind ik Sneijder wel een bijzonder geval hoor. 16 jaar bij Ajax gevoetbald, maar sinds hij daar weg is geeft hij er geen fuck meer om lijkt het wel. En dan als klap op de vuurpijl je afscheidswedstrijd spelen De Galgenwaard :lol: Alsof Cocu zijn afscheidswedstrijd in De Kuip zou spelen. En dan ook van die denigrerende opmerkingen en dat filmpje voor Utrecht - Ajax. Vind dat nou niet heel erg respectvol tegenover de club die 16 jaar in je heeft geloofd. Prima dat je fan bent van een andere club, maar hij kont dat toch best op een slimmere manier aanpakken denk ik.

Ik zie hierboven het voorbeeld van Wijnaldum. Daar zouden er niet veel van wakker liggen denk ik, Gini heeft veel te danken aan Feyenoord. Als hij nou een skybox gaat nemen bij Ajax en daar zijn afscheidswedstrijd gaat doen krijgen we een ander verhaal natuurlijk.
 
We moeten ff achterhalen wanneer het Braziliaanse wonderkind komt, kan ik hem ff per ongeluk van de roltrap duwen op Schiphol
 
Boeie.

In veel boeiender Ajax-nieuws: Wesley Sneijdert is bij onze immer intelligente F-side verklaard tot "persona non grata". De jongetjes vinden het niet lief dat Sneijdertje een Skybox bij Utreg neemt en zich profileert als Utreg-supporter.

Nu de one billion dollar question: wie is dommer?
A) De F-side
B) Sneijder
C) Utreg
D) De F-side, Sneijder, Utreg, de F-side en de F-side
Ik wilde hier 'A' op antwoorden, maar 'B' doet nu ook een flinke gooi naar de overwinning.


:FP:
 
Tja, in beide gevallen denk ik: waar maak je je druk om? Gewoon accepteren dat Sneijder geen Ajax fan is, maar daar gewoon voor zijn carrière gespeeld heeft. So be it. Werd Sneijder gezien als echte Ajacied? Zoals Van Bommel bijvoorbeeld PSV-er is?
Hij heeft zichzelf wel altijd bestempeld als Ajacied. Bij zijn afscheid in de Arena zei hij ook nog: "Ik heb een rood-wit hart en dat zal ik ook altijd blijven houden".

Maar misschien bedoelde hij gewoon Utrecht daarmee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan