Blind terug, Klaassen terug, Van de Beek terug, Tadic terug, Ziyech terug, Tagliafico terug.

Vooruit we doen eens gek, Frenkie de Jong terug, De Ligt terug en het begint zowaar weer ergens op te lijken.
Bij Klaassen en VD Beek heb je 'n kans.
De rest komt niet vanwege (een gebrek aan?) eergevoel. Tadic en Ziyech zijn veel te veel op succes gericht, die zullen niet willen instappen dit jaar en ook niet volgend jaar in de Conference League. Blind heeft 0 redenen om terug te keren, en Frenkie / De Ligt is natuurlijk wensdenken van hier tot tokio. Tagliafico kan ik niet inschatten.
 
Blind terug, Klaassen terug, Van de Beek terug, Tadic terug, Ziyech terug, Tagliafico terug.

Vooruit we doen eens gek, Frenkie de Jong terug, De Ligt terug en het begint zowaar weer ergens op te lijken.
Stel dat je die allemaal kunt binnenhalen, wat doe je dan met al die peperdure miskopen met langlopende contracten die niemand wil hebben?
 
Stel dat je die allemaal kunt binnenhalen, wat doe je dan met al die peperdure miskopen met langlopende contracten die niemand wil hebben?
Er zijn altijd clubs die spelers willen hebben. En misschien is de merknaam Ajax nog steeds sterk genoeg zodat het met de verliezen nog meevalt.
 
Er zijn altijd clubs die spelers willen hebben. En misschien is de merknaam Ajax nog steeds sterk genoeg zodat het met de verliezen nog meevalt.
En niemand buiten Nederland weet dat Ajax op de laatste plaats staat en dat de spelers niet kunnen voetballen. :rolleyes: :lmao:
Spelers raken ze niet kwijt zonder megaverlies.

Merknaam Ajax

a1.jpg
 
En niemand buiten Nederland weet dat Ajax op de laatste plaats staat en dat de spelers niet kunnen voetballen. :rolleyes: :lmao:
Spelers raken ze niet kwijt zonder megaverlies.

Merknaam Ajax

Bekijk bijlage 6104
Ik probeer alleen maar een beetje mee te denken met ajax.
Ik begin het namelijk een beetje zielig voor ze te vinden. Een beetje maar 😁
 
Ik probeer alleen maar een beetje mee te denken met ajax.
Ik begin het namelijk een beetje zielig voor ze te vinden. Een beetje maar 😁
Ik zag gisteren zo‘n filmpje met al die viezerikken: Tadic, Alvarez, Antony, noem ze maar op.
Vind je het opeens niet meer zielig.
 
Nou is het wel jammer dat ze overal helemaal onderaan staan. Natuurlijk hilariteit ten top. Maar feit is wel, dat ze niet meer verder kunnen zakken. :sad:
Vanaf nu zullen berghuis, bergwijn en zo niet meer bergafwaards gaan. Maar het was een unieke ervaring die ik nooit gedacht had mee te mogen maken. :party:
 
Zijn stuk voor stuk geen Nederlandse toptrainers, los van de omstandigheden waar ze mee moesten dealen.
Klopt. Laat de malaise nog maar voortduren. Het zal me benieuwen of Ajax op korte termijn nog een toptrainer kan strikken,.
Het zijn magere jaren in De Bijlmer.
 
Zijn stuk voor stuk geen Nederlandse toptrainers, los van de omstandigheden waar ze mee moesten dealen.
Van 't Schip is nog op dit forum genoemd als opvolger van Schmidt toen. Hele pleidooien gelezen waarom hij moest komen..
Het kan verkeren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan