Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mijn schoonvader wordt 81 en presteert het natuurlijk weer om zijn verjaardag te vieren op het moment dat Ajax-PSV wordt gespeeld. De man is werkelijk een grootmeester in het kiezen van de verkeerde momenten voor feestjes. Maar het meest trieste van allemaal: De PSV supporters in de familie zijn er dit keer wel blij mee.
Het is wel een contrast tussen 2 weekends. De ene week zit je in de skybox van FC Groningen met een biertje, de volgende week met een kopje lauwe thee in de gemeenschappelijke ruimte van huize Avondrood.
Thanks, ik zie het weer helemaal zitten.Ach, je klaagde ook over die wedstrijd in Groningen.
Wie weet wordt dit een memorabele avond in huize Avondrood. De AED maakt overuren ivm blijdschap bij PSV-ers en ajakasers die over de rooie gaan. De advocaat vloeit rijkelijk. Tijdens het schelden valt menig gebit uit en als toetje komt net die ene zuster die zo reclame zou kunnen maken voor het halloweenpakje "slutty nurse" even regelmatig bij opa kijken, bukt zich om te vragen hoe het gaat waarbij haar weelderig decolleté een mooie afleiding is van het voetbal.
Ach, je klaagde ook over die wedstrijd in Groningen.
Wie weet wordt dit een memorabele avond in huize Avondrood. De AED maakt overuren ivm blijdschap bij PSV-ers en ajakasers die over de rooie gaan. De advocaat vloeit rijkelijk. Tijdens het schelden valt menig gebit uit en als toetje komt net die ene zuster die zo reclame zou kunnen maken voor het halloweenpakje "slutty nurse" even regelmatig bij opa kijken, bukt zich om te vragen hoe het gaat waarbij haar weelderig decolleté een mooie afleiding is van het voetbal.
Alle ballen op Hendrix!Ik hoop in ieder geval gif te zien. Er zit vast nog wel een beetje in die beker, dus niet opdrinken maar uitstralen.
Schop ze onder het gras.
Ik hoop in ieder geval gif te zien. Er zit vast nog wel een beetje in die beker, dus niet opdrinken maar uitstralen.
Schop ze onder het gras.
Dat doet Bruma toch elke week? Of telt het niet als het zijn eigen voeten zijn?
Telt niet bij voeten, alleen bij neuzen.
Geen Bergwijn, geen Malen, geen Preiro maar wel de sterke aankopen als Bruma en Mitro voorin en Baumgartl achterin. Het lijkt dan meer op Ajax tegen Heerenveen dan Ajax-PSV.
Geen Bergwijn, geen Malen, geen Preiro maar wel de sterke aankopen als Bruma en Mitro voorin en Baumgartl achterin. Het lijkt dan meer op Ajax tegen Heerenveen dan Ajax-PSV.