Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Amsterdammer de Amsterdammer: 0-4 Een echte Amsterdammer is voor PSV
Amsterdammer de PSVer in: 4-0
Amsterdammer de Hottenspur: Lekker weekendje weg
 
Verwacht nou niet teveel van Ajax zonder zijn twee sterkhouders.... Een afdroging gaat echt niet gebeuren.

2-0 ofzo.
 
Mijn schoonvader wordt 81 en presteert het natuurlijk weer om zijn verjaardag te vieren op het moment dat Ajax-PSV wordt gespeeld. De man is werkelijk een grootmeester in het kiezen van de verkeerde momenten voor feestjes. Maar het meest trieste van allemaal: De PSV supporters in de familie zijn er dit keer wel blij mee.

Het is wel een contrast tussen 2 weekends. De ene week zit je in de skybox van FC Groningen met een biertje, de volgende week met een kopje lauwe thee in de gemeenschappelijke ruimte van huize Avondrood.

Ach, je klaagde ook over die wedstrijd in Groningen.

Wie weet wordt dit een memorabele avond in huize Avondrood. De AED maakt overuren ivm blijdschap bij PSV-ers en ajakasers die over de rooie gaan. De advocaat vloeit rijkelijk. Tijdens het schelden valt menig gebit uit en als toetje komt net die ene zuster die zo reclame zou kunnen maken voor het halloweenpakje "slutty nurse" even regelmatig bij opa kijken, bukt zich om te vragen hoe het gaat waarbij haar weelderig decolleté een mooie afleiding is van het voetbal.
 
Ach, je klaagde ook over die wedstrijd in Groningen.

Wie weet wordt dit een memorabele avond in huize Avondrood. De AED maakt overuren ivm blijdschap bij PSV-ers en ajakasers die over de rooie gaan. De advocaat vloeit rijkelijk. Tijdens het schelden valt menig gebit uit en als toetje komt net die ene zuster die zo reclame zou kunnen maken voor het halloweenpakje "slutty nurse" even regelmatig bij opa kijken, bukt zich om te vragen hoe het gaat waarbij haar weelderig decolleté een mooie afleiding is van het voetbal.
Thanks, ik zie het weer helemaal zitten. ;)
 
Ach, je klaagde ook over die wedstrijd in Groningen.

Wie weet wordt dit een memorabele avond in huize Avondrood. De AED maakt overuren ivm blijdschap bij PSV-ers en ajakasers die over de rooie gaan. De advocaat vloeit rijkelijk. Tijdens het schelden valt menig gebit uit en als toetje komt net die ene zuster die zo reclame zou kunnen maken voor het halloweenpakje "slutty nurse" even regelmatig bij opa kijken, bukt zich om te vragen hoe het gaat waarbij haar weelderig decolleté een mooie afleiding is van het voetbal.

en de bedompte lucht van de door opwinding volgeplaste seniorenluiers ruikt ineens als de geur van versgebakken natte cake, naar grootmoeders recept.
 
Geen Bergwijn, geen Malen, geen Preiro maar wel de sterke aankopen als Bruma en Mitro voorin en Baumgartl achterin. Het lijkt dan meer op Ajax tegen Heerenveen dan Ajax-PSV.
 
Ik denk serieus dat Ajax het lastig gaat krijgen. De doelpunten maken wij ook niet meer makkelijk. En dan gaat het knagen, krijgt PSV enigszins iets van vertrouwen. Al met al denk ik maar een 2-1.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan