Ajax - PSV | Zondag 10 december 2017 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gebrands gaat het niet redden om op tijd in de Arena te zijn... Vrees dat de uitfans ook te laat gaan komen :(
 
Een verkapte 5-3-2 opstelling tegen een 3-4-3 opstelling, interessant.

Een flexibele opstelling.
:unsure:Zou ook zomaar kunnen zijn dat Luckassen doorschuift naar het middenveld en Pereiro naar voren. Met opkomende Arias en Brenet op de flanken wordt Ajax onder de voet gelopen. :re:
 
Onze verdediging is toch echt om te huilen gewoon,als je die namen ziet. En als je dan bedenkt dat je met dat gewoon 10 punten voorsprong hebt op de andere dan weet je niet of je moet gaan huilen of lachen. Isimat en Schwaab gaan ons vandaag veel ellende bezorgen, let maar op. Ik kan me niet voorstellen dat die 2 op de been blijven tegen een ajaks wat op hol geslagen is en straks alles of niks gaat doen tegen het einde.


 
Ten eerste, volstrekt belachelijk dat de wedstrijd doorgaat. Ik heb geen last van sneeuw en dat koue weer in Nederland, want ik zit in een lekkere warme klimaat waar ik natuurlijk PSV ga aanmoedigen, maar dit is wel vreselijk voor de supporters. De andere 2 wedstrijden om half zijn wel afgelast. Aan de andere kant, is het misschien wel beter dat je Ajax nu treft dan een paar dagen of weken later (denk ik) ik zie dat Ajax met 3 achterop gaat spelen. Die gaan dus vol voor de aanval. Cocu met een 532 opstelling en dus Luckassen op Ziyech. Voor niemand was dit een verrassing. Lozano, Van Ginkel, Arias en Brenet moeten dus iedere keer eroverheen gaan. Hopelijk staat Pereiro nu ook op.
 
Het kan van alles worden. 5-3-2, 4-4-2 met Luckassen doorgeschoven en Pereiro achter de spitsen, of 'gewoon' 4-3-3 met Luckassen én Pereiro doorgeschoven. Ben erg benieuwd!
 
Ach genoeg neusjes die het ook niet op Blom hebben... We gaan zien of hij gewoon slecht of vóór q van de clubs fluit. Of misschien verrast hij ons en fluit ie goed.

Blom die goed fluit? Onmogelijk. Maar het is volgens mij niet een partijdige scheids, maar wel heel erg slecht.
 
Vuurwerk met het dak dicht. :ai: :p En dan mensen verbieden dat ze een sigaret roken. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan