Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
Van 'n pilleke staan je ogen wel anders hoorOverigens, op basis van de gezichtsuitdrukking had ik het logischer gevonden als Neres aan de pillen zat dan Onana...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Van 'n pilleke staan je ogen wel anders hoorOverigens, op basis van de gezichtsuitdrukking had ik het logischer gevonden als Neres aan de pillen zat dan Onana...
SlaapmiddelOverigens, op basis van de gezichtsuitdrukking had ik het logischer gevonden als Neres aan de pillen zat dan Onana...
Gij ken het wete!Van 'n pilleke staan je ogen wel anders hoor![]()
Ken je dat, als een kat een muis heeft gevangen dat die er nog ff mee speelt. Dat is meer t gevoel wat ik hier bij heb.Laten we wel wezen, Ajax laat ook een aardig terugzakmoment zien deze wedstrijd.
Die zit op de zetpillen.Overigens, op basis van de gezichtsuitdrukking had ik het logischer gevonden als Neres aan de pillen zat dan Onana...
Nou, de frustratie die Ajax er nu in goot...Ken je dat, als een kat een muis heeft gevangen dat die er nog ff mee speelt. Dat is meer t gevoel wat ik hier bij heb.
Op wat leuke voorzetjes na is het tot zover sowieso nog niet veel geweest met Max. Positioneel (aanvallend en verdedigend) gewoon slechtMax is naar een erg bedenkelijk niveau gezakt na de 'winterstop'![]()
De kaakschaatser.Overigens, op basis van de gezichtsuitdrukking had ik het logischer gevonden als Neres aan de pillen zat dan Onana...
Deze wedstrijd maakt weer duidelijk waarom ik zo'n spuughekel aan ajaks heb. Niet omdat ze beter zijn....Maha, die schijtTadic met z'n handsclaim...
Ach, ik kan me nog een middenveld met Van Bommel en Toivonen herinneren.![]()
Atlético Bijlmer
Malen, dumfries, max en al jaren Rosario halen na de winterstop hun niveau nietSerieus, Malen bakt er vandaag helemaal niets van....komt zijn mannetje geen enkele keer voorbij,...