Die kregen dan rood en 4 wedstrijden schorsing voor minder. En die Taggliafico doet dit vaker. Maat schorsen, ho maar.Ach, ik kan me nog een middenveld met Van Bommel en Toivonen herinneren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die kregen dan rood en 4 wedstrijden schorsing voor minder. En die Taggliafico doet dit vaker. Maat schorsen, ho maar.Ach, ik kan me nog een middenveld met Van Bommel en Toivonen herinneren.
Niet als het op een verlenging uitdraait. Dan heb je weer zo'n kat in de zak.Maar dat is toch het minste wat je moet kunnen verwachten bij een pot zoals ajax uit?
Ja, maar na die 1e helft met de achterstand zo naar buiten komen is geen automatismeMaar dat is toch het minste wat je moet kunnen verwachten bij een pot zoals ajax uit?
Waar zou dat aan liggen?Toch altijd jammer dat het niet meteen vanaf het begin zo gaat.
Legt het totaal af tegen Timber ... HelaasMalen trouwens nog niet gezien de hele wedstrijd
Ik al meerdere malen.Malen trouwens nog niet gezien de hele wedstrijd
Instelling en mentaliteit.Waar zou dat aan liggen?
Je begint een beetje te malenIk al meerdere malen.
Extra irritantZijn ze altijd geweest
Ik hoop niet dat 'ie zn sleutelbeen heeft gebrokenWie jinxed ff...
Zahavi trouwens ook helemaal niet gezien in bijna 80 minuten...Malen trouwens nog niet gezien de hele wedstrijd
Ik hoop niet dat 'ie zn sleutelbeen heeft gebroken