Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Veel werk aan de winkel dan voor de technische staf die de spelers zelfs voor een wedstrijd tegen Ajax niet kan prepareren om als een team te spelen.
De technische staf gaat over een jaartje gewoon weer elders miljoenen harken. Geven geen moer om PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik snap nu hoe velen zich voelden wanneer Rosario weer wat doms deed. Ik krijg die gevoelens nu bij Dumfries.

:poop::poop:
 
Ok hij werd eerder ook niet gebruikt inderdaad. Draaide veruit de beste voorbereiding trouwens met Gakpo, en mocht toen op de bank plaatsnemen. Logica..
Maar zorgde alsnog voor dreiging+ wat goals en assists. En dan had je Gakpo en Gotze gewoon nog die een balletje konden trappen. Nu moet je het Mauro doen en Ihattaren die dan wel weer fit is.
 
Nou, wie nog kijkt, succes ermee. Ik ga nog wat werken.. die beker interesseert me sowieso geen zak.. het is al heel wat dat ik het tot zover heb gekeken..
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ajax is ook gewoon een stuk slimmer. Wanneer zij de bal niet kwijt kunnen lokken ze met succes een overtreding uit. Wij geven de bal dan doodleuk weg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan