Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niemand zegt hier dat Unnerstall "zoveel beter" is. Het argument is dat het lood om oud ijzer is, en dat het voetballende gedeelte van Mvogo ook niks voorstelt, en het heeft sowieso niks met de tactiek te maken. Aangezien ze allebei van gelijkwaardig niveau zijn, vind ik iig dat je dan beter je eigen keeper de voorkeur kunt geven i.p.v. voor een andere club 2 jaar lang een huurling warm te houden en je eigen doelman te laten rotten op de bank. Dat was het argument.
Maar ja Mvogo is nou eenmaal gehaald, dus dat die er dan staat lijkt me niet zo onlogisch. En we zijn het dan toch eens dat het niet uitmaakt?
Je zou inderdaad de vraag kunnen stellen waarom Mvogo überhaupt is gehaald.

Wel bedankt voor mijn eerste Zum Kotzen!-reactie ;)
 
Natuurlijk heeft Ajax alle ruimte op het middenveld. En dat kan aan de tactiek liggen, of de instructies onduidelijk. Maar ook de persoonlijke duels worden redelijk slap aangegaan. Tot de 2-0. En dan gaan we achter de feiten aan strijden. De tactiek om van achteruit op te bouwen is met de (ontbrekende) kwaliteiten van Teze, Dumfries, Sangare en Rosario erg risicovol. Heb het idee dat Schmidt zijn stijl niet aanpast aan het materiaal wat hij heeft. Dit werkt wellicht met Gakpo en Gotze, maar niet met de koekenbakkers die we nu hebben staan.
Hopen dat Malen heel blijft en binnen een half uur scoort...is wel beker he.
 
Onzin. MvB had een kutteam vergeleken hiermee, Schmidt heeft veruit het beste materiaal sinds guardado/Gini/Memphis.

Hij heeft een linksback die niet kan verdedigen, een spits die niet kan voetballen en een middenvelder die niet kan voetballen. Deze spelers komen niet in de buurt van Guardado/Gini/Memphis.
 
Onzin. MvB had een kutteam vergeleken hiermee, Schmidt heeft veruit het beste materiaal sinds guardado/Gini/Memphis.
Precies. Hij heeft veel beter materiaal, maar tactisch is het echt zo slecht.
Maar ja Mvogo is nou eenmaal gehaald, dus dat die er dan staat lijkt me niet zo onlogisch. En we zijn het dan toch eens dat het niet uitmaakt?
Je zou inderdaad de vraag kunnen stellen waarom Mvogo überhaupt is gehaald.

Wel bedankt voor mijn eerste Zum Kotzen!-reactie ;)
Ja ik wou een thumbs down geven, maar die zat er niet bij, dus dan maar die :maniac:
 
Duidelijk voorbeeld van selectiebeleid tussen Ajax en PSV: Overmars haalt Klaassen als oudgediende van Ajax, die beslist wat toevoegt en direct inzetbaar is. JDJ haalt daarentegen Van Ginkel als oudgediende van PSV, die misschien wel wat zou kunnen toevoegen, maar die na ruim een halfjaar nog geen volledige wedstrijd gespeeld heeft voor PSV....dit lijkt me een duidelijk voorbeeld van de visie en het inzicht van Overmars aan de ene kant en JDJ aan de andere kant.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan