Afrikacup 2024

Marokko heel matig bij de Afrika cup maar dat ben ik wel gewend. Marokko is niet opgewassen tegen Afrikanen. Spelen liever tegen Europese tegenstanders. Inderdaad wel blij dat Saibari terug is, al hoop ik dat ie meer laat zien dan bij Marokko
 
Als je het hele toernooi een verkapt 4-5-1 speelt tegen teams van het niveau afrikaans hotseknots voetbal dan verdien je de uitschakeling. Laf gespeeld en geteerd op het succes van het wk. Met de leeuwenstaart tussen de benen terug naar huis.
 
Marokko heel matig bij de Afrika cup maar dat ben ik wel gewend. Marokko is niet opgewassen tegen Afrikanen. Spelen liever tegen Europese tegenstanders. Inderdaad wel blij dat Saibari terug is, al hoop ik dat ie meer laat zien dan bij Marokko
Niet heel moeilijk. Bij PSV is hij basisspeler. Volgens mij heeft hij bij Marokko niet zo heel veel minuten gemaakt.
 
Marokko heel matig bij de Afrika cup maar dat ben ik wel gewend. Marokko is niet opgewassen tegen Afrikanen. Spelen liever tegen Europese tegenstanders. Inderdaad wel blij dat Saibari terug is, al hoop ik dat ie meer laat zien dan bij Marokko
Tegen Ajax is Saibari op zijn best. :biceps:
 
Niet heel moeilijk. Bij PSV is hij basisspeler. Volgens mij heeft hij bij Marokko niet zo heel veel minuten gemaakt.
Derde groepswedstrijd stond ie basis en nu kwam ie al 55e minuut erin. Bij psv is hij juist heel sterk als ie invalt. Maar kan ook het weer zijn daar. Hoge luchtvochtigheid en 30 graden. Kan niet iedereen tegen
 
Derde groepswedstrijd stond ie basis en nu kwam ie al 55e minuut erin. Bij psv is hij juist heel sterk als ie invalt. Maar kan ook het weer zijn daar. Hoge luchtvochtigheid en 30 graden. Kan niet iedereen tegen
Het klinkt gek, maar het zou oprecht nog wel mee kunnen spelen. Het gros van die Marokkaanse spelers is geboren in Europa, in gematigde klimaten. Ik zag dat bijna het hele basiselftal van Zuid Afrika bij 1 Zuid Afrikaanse club speelt. Die zullen dat meer gewend zijn.
 
Jammer voor Saibari en Marokko, die had ik het wel gegund. Voor ons natuurlijk wel bijzonder prettig, want nu zouden we in dezelfde opstelling als de tweede helft van de thuiswedstrijd tegen Ajax kunnen spelen. Toen werden Veerman en Tillman - nu allebei geblesseerd - immers gewisseld voor Til en Saibari. En de rest is geschiedenis.
 
Bosz hangt al aan de telefoon. "Ismael.. privéjet staat al klaar. Douchen kan je in die kist. 9:00 op de herdgang vriend."
 
Ik ben benieuwd of hij zaterdag bij de selectie zit. Ik vraag het me af. Moet nog terugreizen enzo.
 
Ik ben benieuwd of hij zaterdag bij de selectie zit. Ik vraag het me af. Moet nog terugreizen enzo.

Natuurlijk? Makkelijk. Morgen in Nederland landen. Overmorgen en anders vrijdag trainen, en zaterdag bij de selectie.

Inaki Williams van Bilbao, kwam een dag later aan in Spanje, begon op dezelfe dag direct op de bank tegen Barcelona in de Copa del Rey, kwam na een uur het veld op, en scoorde de 3-2 in de verlenging.

Die is er echt wel bij.
 
Ivoorkust stelt toch wel teleur dit seizoen, ik had echt meer van hen verwacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan