Afrikacup 2024

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Met de aanwezigheid van Sangare en onze eigen Saibari misschien leuk om de Afrikacup eens een eigen topic te gunnen.

Egypte heeft zich vanmiddag verslikt in Mozambique en heeft 2 punten laten liggen. Na bijna een halve wedstrijd kijkt Ghana tegen een 0-1 achterstand tegen Kaapverdië aan.
 
Met de aanwezigheid van Sangare en onze eigen Saibari misschien leuk om de Afrikacup eens een eigen topic te gunnen.

Egypte heeft zich vanmiddag verslikt in Mozambique en heeft 2 punten laten liggen. Na bijna een halve wedstrijd kijkt Ghana tegen een 0-1 achterstand tegen Kaapverdië aan.
Der Muzikant in shambles
 
Marrokko moet woensdag tegen Tanzania om zes uur. Ben benieuwd of het ergens te zien is. Weer een doelpunt of assist van Saibari zou leuk zijn.

Ivoorkust ook om die tijd, een dag later tegen Nigeria
 
Marrokko moet woensdag tegen Tanzania om zes uur. Ben benieuwd of het ergens te zien is. Weer een doelpunt of assist van Saibari zou leuk zijn.

Ivoorkust ook om die tijd, een dag later tegen Nigeria
Saibari snel terug in Eindhoven zou leuker zijn.
Helaas is uitschakeling in de groepsfase nauwelijks mogelijk, dus mist hij waarschijnlijk ook het duel in de Arena.
Tegen de club waar hij onlangs leerde goals tegen te scoren. ;)
 
Marrokko moet woensdag tegen Tanzania om zes uur. Ben benieuwd of het ergens te zien is. Weer een doelpunt of assist van Saibari zou leuk zijn.

Ivoorkust ook om die tijd, een dag later tegen Nigeria
Niet teveel Saibari. Laat ze maar lekker snel klaar zijn zodat ie snel weer bij psv kan spelen
 
Vanavond/vanmiddag dus Marokko. Ik heb geprobeerd wat verslagen van oefenwedstrijden te vinden, maar die waren niet heel compleet. Zou een van de fanatieke Marokko volgers (Nep Scout , Retro , el berber ) iets kunnen zeggen over de vermoedelijke opstelling - en dan vooral de positie van Saibari daarin?
Ik denk eerlijk gezegd dat Saibari geen basisplek gaat krijgen. Ik denk dat de coach voor ounahi, amrabat en Amallah gaat kiezen op het middenveld. Voorin zijn Ziyech, En Nesiry en Boufal een zekerheidje als basisspelers.
 
Matige pot tot nu toe. Tanzania schopt naar alles wat een rood shirt heeft. Ziyech ver onder de maat en slordig. Geen diepgang. Veel te afwachtend allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan