Afrikacup 2024

Marokko geeft ondertussen een 1-0 voorsprong uit handen tegen Congo, dat verdiend op gelijke hoogte komt. Saibari blijft op de bank zitten.
 
Altijd lastig die Congolezen. Op het wk kon Marokko natuurlijk leunen op 1 tactiek, namelijk tegen betere tegenstanders achterover leunen en via de omschakeling of een dood spelmoment scoren. Eenmaal op achterstand was er geen plan B. Nu ze zelf het spel moeten maken tegen mindere landen wordt het al een stuk lastiger voor ze.
 
Altijd lastig die Congolezen. Op het wk kon Marokko natuurlijk leunen op 1 tactiek, namelijk tegen betere tegenstanders achterover leunen en via de omschakeling of een dood spelmoment scoren. Eenmaal op achterstand was er geen plan B. Nu ze zelf het spel moeten maken tegen mindere landen wordt het al een stuk lastiger voor ze.
Denk dat de hitte hen ook parten heeft gespeeld.
 
Ghana stond met 2-0 voor tegen Mozambique en zou doorgaan naar de volgende ronde.
In de 91e minuut scoort Mozambique uit een Penalty 2-1.
In de 94e minuut raakt de keeper heel onnodig nog een bal aan die achter zou gaan en Mozambique krijgt nog een corner en scoort 2-2.
Hierdoor is Ghana uitgeschakeld en Mozambique was al uitgeschakeld.
:maniac:
 
Ghana stond met 2-0 voor tegen Mozambique en zou doorgaan naar de volgende ronde.
In de 91e minuut scoort Mozambique uit een Penalty 2-1.
In de 94e minuut raakt de keeper heel onnodig nog een bal aan die achter zou gaan en Mozambique krijgt nog een corner en scoort 2-2.
Hierdoor is Ghana uitgeschakeld en Mozambique was al uitgeschakeld.
:maniac:
Stond Eric Addo er nog in? Kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
 
Stond Eric Addo er nog in? Kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
Nee die is 45 jaar. :lmao:
Erik Addo heeft zijn laatste interland gespeeld in 2010 en zijn laatste wedstrijd in 2012 bij FC Eindhoven. Op 28 maart 2012 vertrok hij bij FC Eindhoven waar hij 4 wedstrijden speelde op amateurbasis. :D
 
Nee die is 45 jaar. :lmao:
Erik Addo heeft zijn laatste interland gespeeld in 2010 en zijn laatste wedstrijd in 2012 bij FC Eindhoven. Op 28 maart 2012 vertrok hij bij FC Eindhoven waar hij 4 wedstrijden speelde op amateurbasis. :D
Met zijn kwaliteiten kan hij nog makkelijk 10 jaar in de basis bij Ghana 😉 ik was denk ik een emoticon vergeten te plaatsen bij het bericht. Je pakt hem lekker serieus op😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan