ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
ADO_PSV.jpg

De cijfers uit het verleden, dat we na vandaag maar een winstpercentage van meer dan 50% hebben!
 
0-6. Mo heeft met Schmidt gepraat waarom de trainer hem niet goed vond en er is iets gaan klikken bij ons nog altijd piepjong talent. Speelt de sterren van de hemel, maakt 2 goals zelf en geeft 4 assists op Malen, Zahavi, Van Ginkel en Dumfries.
Mo zit gewoon op de bank vandaag.
 
Hopelijk totdat we fit zijn voorin terugschakelen naar 433.

Mauro, Malen en Zahavi voorin, daarachter Sangare Ihattaren en Fein of Van Ginkel zolang Gotze en Gakpo er nog niet zijn.

Als we iedereen aan boord hebben voorin ben je sterk genoeg om weer terug te gaan naar 4222
 
0-6. Mo heeft met Schmidt gepraat waarom de trainer hem niet goed vond en er is iets gaan klikken bij ons nog altijd piepjong talent. Speelt de sterren van de hemel, maakt 2 goals zelf en geeft 4 assists op Malen, Zahavi, Van Ginkel en Dumfries.

Om er vervolgens, net als de rest van het team, niks van te bakken als we straks weer tegen daadwerkelijk competente tegenstanders moeten spelen? Winst tegen ADO vandaag zegt niks, dat weten we inmiddels helaas ook wel. Tot PSV weer eens wat laat zien in wedstrijden tegen sterkere tegenstanders doen dit soort potjes weinig om mij hoop te geven, of je ze nou moeizaam met 1-2 wint of eenvoudig met 0-5.
 
Om er vervolgens, net als de rest van het team, niks van te bakken als we straks weer tegen daadwerkelijk competente tegenstanders moeten spelen? Winst tegen ADO vandaag zegt niks, dat weten we inmiddels helaas ook wel. Tot PSV weer eens wat laat zien in wedstrijden tegen sterkere tegenstanders doen dit soort potjes weinig om mij hoop te geven, of je ze nou moeizaam met 1-2 wint of eenvoudig met 0-5.
Een wedstrijd nu met 5 doelpunten verschil winnen geeft uiteindelijk ook het elftal vertrouwen. Wat dat betreft maakt t wel uit of je 1-2 of 0-5 wint.
 
Om er vervolgens, net als de rest van het team, niks van te bakken als we straks weer tegen daadwerkelijk competente tegenstanders moeten spelen? Winst tegen ADO vandaag zegt niks, dat weten we inmiddels helaas ook wel. Tot PSV weer eens wat laat zien in wedstrijden tegen sterkere tegenstanders doen dit soort potjes weinig om mij hoop te geven, of je ze nou moeizaam met 1-2 wint of eenvoudig met 0-5.
Ah oké. We gaan vandaag verliezen.

Voel je je beter bij deze voorspelling?
 
Ah oké. We gaan vandaag verliezen.

Voel je je beter bij deze voorspelling?

Nee, je had slechts aan je voorspelling hoeven toe te voegen dat de spelers het vertrouwen dat ze putten uit het oprollen van een zwakke tegenstander omzetten naar een resultaat waar je ook echt trost op kunt zijn tegen een sterke tegenstander.

Ik weet het, ik klink erg pessimistisch/negatief. Echter, dat valt wel mee. Ik geloof namelijk dat dit team gewoon sterk genoeg is om dat ook te bereiken. Malen, Gakpo, Götze, Ihattaren, Madueke zijn fantastische spelers/talenten en ook spelers als Max, Zahavi en Sangare hebben laten zien dat ze echt wel wat in zich hebben. Vorig seizoen kon ik mij veel beter neerleggen bij nederlagen in topduels, omdat het team toen gewoon veel minder was met de langdurige blessures, slecht bezette posities enzovoorts. Nu voelt het echter constant alsof PSV zichzelf gewoon zwaar tekort doet en niet in de buurt komt van het potentieel dat het heeft. Alleen in de Europa League kwam dat er op het juiste moment even uit. Voor de rest zien we het gewoon niet terug. En ja, dan zucht ik bij het idee dat we na een overwinning vandaag weer positieve teksten kunnen uitkramen over dat we PSV zien zoals we dat verwachten. Zoek het lijstje erbij met onze wedstrijden tegen de andere topclubs van de Eredivisie van de laatste twee jaar en je schaamt je kapot. We gaan ook al weer hard richting 3 jaar zonder prijs. De beker is inmiddels weg, de EL winnen is een schier onmogelijke opgave en voor de titel is een klein wonder nodig.
 
PSV speelt zo in Den Haag met de volgende XI:

Mvogo - Dumfries Teze Boscagli Max - Rosario Sangaré - Thomas Vertessen - Zahavi Malen

Aldus Rik, Mo dus op de bank.

EDIT, Hij heeft de tweet aangepast:

PSV speelt zo in Den Haag met de volgende XI.

Mvogo - Teze Baumgartl Boscagli Max - Rosario Sangaré - Thomas Vertessen - Zahavi Malen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan