ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hopelijk wordt er rust gegeven aan Sangaré, want dat heeft hij wel even nodig denk ik. Sinds de winterstop eigenlijk niet op zijn niveau gekomen. Dan kunnen we met Fein beginnen en dan later van Ginkel minuten geven. Maar Schmidt zal waarschijnlijk weer voor de defensieve blok kiezen :cry:

Hopelijk zal Ihattaren zijn vorm doorzetten van de laatste 2 wedstrijden en pakt Dumfries ook even wat rust, dan zouden we dus moeten beginnen met:
Mvogo
Teze-Baumgartl-Boscagli-Max
Fein/van Ginkel - Rosario
Ihattaren/Götze? - Gakpo?/Mauro
Malen - Zahavi

Zou goed moeten komen en hopelijk komen we vroeg op een 0-3 voorsprong zodat we ook bijv Malen kunnen sparen voor Olympiacos.

Dit moeten we met 1-4 kunnen winnen
 
Deze winnen ze easy, om vol zelfvertrouwen te verliezen of gelijk te spelen tegen de grieken donderdag. 1 stap vooruit 2 achteruit 🤣
 
Hopelijk wordt er rust gegeven aan Sangaré, want dat heeft hij wel even nodig denk ik. Sinds de winterstop eigenlijk niet op zijn niveau gekomen. Dan kunnen we met Fein beginnen en dan later van Ginkel minuten geven. Maar Schmidt zal waarschijnlijk weer voor de defensieve blok kiezen :cry:

Hopelijk zal Ihattaren zijn vorm doorzetten van de laatste 2 wedstrijden en pakt Dumfries ook even wat rust, dan zouden we dus moeten beginnen met:
Mvogo
Teze-Baumgartl-Boscagli-Max
Fein/van Ginkel - Rosario
Ihattaren/Götze? - Gakpo?/Mauro
Malen - Zahavi

Zou goed moeten komen en hopelijk komen we vroeg op een 0-3 voorsprong zodat we ook bijv Malen kunnen sparen voor Olympiacos.

Dit moeten we met 1-4 kunnen winnen
Ik vrees, tenminste van wat ik zie, dat Van Ginkel nog niet langer dan 30 min kan spelen.

Verder wel eens. Ik zie graag Sangaré tegen ADO rust pakken of dat voor Fein, Guti, Thomas of iemand anders is maakt me weinig uit.

Hopelijk is Gakpo en/of Götze eindelijk beschikbaar. Al is het maar als invaller.
 
Hopelijk wordt er rust gegeven aan Sangaré, want dat heeft hij wel even nodig denk ik. Sinds de winterstop eigenlijk niet op zijn niveau gekomen. Dan kunnen we met Fein beginnen en dan later van Ginkel minuten geven. Maar Schmidt zal waarschijnlijk weer voor de defensieve blok kiezen :cry:

Hopelijk zal Ihattaren zijn vorm doorzetten van de laatste 2 wedstrijden en pakt Dumfries ook even wat rust, dan zouden we dus moeten beginnen met:
Mvogo
Teze-Baumgartl-Boscagli-Max
Fein/van Ginkel - Rosario
Ihattaren/Götze? - Gakpo?/Mauro
Malen - Zahavi

Zou goed moeten komen en hopelijk komen we vroeg op een 0-3 voorsprong zodat we ook bijv Malen kunnen sparen voor Olympiacos.

Dit moeten we met 1-4 kunnen winnen

Ik vrees, tenminste van wat ik zie, dat Van Ginkel nog niet langer dan 30 min kan spelen.

Verder wel eens. Ik zie graag Sangaré tegen ADO rust pakken of dat voor Fein, Guti, Thomas of iemand anders is maakt me weinig uit.

Hopelijk is Gakpo en/of Götze eindelijk beschikbaar. Al is het maar als invaller.
2x eens. Tegen ADO hoeft het echt niet zo verdedigend en kunnen er best een paar spelers gespaard worden. Het zou zeker mooi zijn, als we onze geblesseerde toppers terug op het veld zien voor een goed kwartier of zo.
 
Als ik pessimistisch doe is het de bedoeling dat jullie optimistisch terug doen he, leven met valse hoop gaat velen hier goed af dus ik wil er ook van profiteren :ROFL:
Vlieg op met je pessimistische posts, Derksen fanboy... PSV gaat met nul zes winnuh en hierna worden we kampioen en winnen we de Europa league.

zo iets?😀
 
Hopelijk wordt er rust gegeven aan Sangaré, want dat heeft hij wel even nodig denk ik. Sinds de winterstop eigenlijk niet op zijn niveau gekomen. Dan kunnen we met Fein beginnen en dan later van Ginkel minuten geven. Maar Schmidt zal waarschijnlijk weer voor de defensieve blok kiezen :cry:

Hopelijk zal Ihattaren zijn vorm doorzetten van de laatste 2 wedstrijden en pakt Dumfries ook even wat rust, dan zouden we dus moeten beginnen met:
Mvogo
Teze-Baumgartl-Boscagli-Max
Fein/van Ginkel - Rosario
Ihattaren/Götze? - Gakpo?/Mauro
Malen - Zahavi

Zou goed moeten komen en hopelijk komen we vroeg op een 0-3 voorsprong zodat we ook bijv Malen kunnen sparen voor Olympiacos.

Dit moeten we met 1-4 kunnen winnen

Niet te geloven dat je de slechtse PSV-er Rosario laat staan
 
Deze winnen ze easy, om vol zelfvertrouwen te verliezen of gelijk te spelen tegen de grieken donderdag. 1 stap vooruit 2 achteruit 🤣
Gelijkspelen in griekenland(met goals) is een prima resultaat hoor! Waar mag ik tekenen? Ik verwacht een moeizame wedstrijd die uiteindelijk toch gewonnen wordt, eigenlijk zoals elke overwinning dit seizoen😂
 
0-6. Mo heeft met Schmidt gepraat waarom de trainer hem niet goed vond en er is iets gaan klikken bij ons nog altijd piepjong talent. Speelt de sterren van de hemel, maakt 2 goals zelf en geeft 4 assists op Malen, Zahavi, Van Ginkel en Dumfries.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan