Aanvallers

Nou ja dat is nu duidelijk hè?
Stewart op de tribune bij Vitesse voor Anis Hadj-Moussa

Dat ie daar maar een dikke streep doorheen zet.
Een blind paard met een trukendoos, blijft een blind paard.

Hij liet zojuist ook zien niet over veel voetbalintelligentie te beschikken. Als Van Ginkel in het veld is gekomen, en de keeper mee naar voren is gekomen, dan geef je een hoge voorzet. Maar Hadj/Moussa bedacht dat een harde lage voorzet in een overvol strafschopgebied een beter idee zou zijn.
Bal kwijt, counter, 3-1 RKC.
 
Dat ie daar maar een dikke streep doorheen zet.
Een blind paard met een trukendoos, blijft een blind paard.

Hij liet zojuist ook zien niet over veel voetbalintelligentie te beschikken. Als Van Ginkel in het veld is gekomen, en de keeper mee naar voren is gekomen, dan geef je een hoge voorzet. Maar Hadj/Moussa bedacht dat een harde lage voorzet in een overvol strafschopgebied een beter idee zou zijn.
Bal kwijt, counter, 3-1 RKC.
Beetje kort door de bocht…
 
Sahraoui van Heerenveen of Driouech van Excelsior leuke spelers weinig rendement met scoren of die ons beter gaan maken betwijfel ik meer spelers voor een AZ.

Als een Bakayoko weg gaat of niet na dit seizoen voor de toekomst haal Crysencio Summerville met de aankomende startgeld CL miljoenen.

PSV heeft zelf vaak gekeken naar Crysencio Summerville speelt op het 2e niveau in Engeland leeds United.
Dat zou wat zijn Noa Lang op linksbuiten en Crysencio Summerville op de rechtsbuiten kan trouwens spelen op beide flanken dat is een pluspunt zijn beide zeer snelle voetballers met een goed schot in de benen, en scorend vermogen heeft er al 16 in het netje liggen.
Ik zeg PSV leg hem snel vast voordat ie niet meer te betalen gaat worden voor ons.

Als back-up voor op de rechterflank begrijp ik niet dat PSV snel handelt en Fey en 020 en de deal kaapt voor Hadj Moussa.
Het is een genot om naar hem te kijken.
Net als Summerville 22 jaar nog jong dus nog veel potentie en doorverkoopwaarde.

Lozano werkt hard cker verdedigend doet ie meer als normaal zijn vorige PSV periode moet qua doelpunten lukt het maar niet.
Hij Flirt zelf met een Mexicaanse club.
Van mij mag hij in principe verkocht worden maar haal dan een scorend vermogen terug als Jesper Karslon als back-up achter Noa lang.
Jesper Karlson vond ik ook een genot om naar te kijken bij AZ

Dan hebben we de beste aanval(s) linie van Nederland.

10 Crysencio Summerville


Crysencio Summerville

I
€18.00m
 
Laatst bewerkt:
Sahraoui van Heerenveen of Driouech van Excelsior leuke spelers weinig rendement met scoren of die ons beter gaan maken betwijfel ik meer spelers voor een AZ.

Als een Bakayoko weg gaat of niet na dit seizoen voor de toekomst haal Crysencio Summerville met de aankomende startgeld CL miljoenen.

PSV heeft zelf vaak gekeken naar Crysencio Summerville speelt op het 2e niveau in Engeland leeds United.
Dat zou wat zijn Noa Lang op linksbuiten en Crysencio Summerville op de rechtsbuiten kan trouwens spelen op beide flanken dat is een pluspunt zijn beide zeer snelle voetballers met een goed schot in de benen, en scorend vermogen heeft er al 16 in het netje liggen.
Ik zeg PSV leg hem snel vast voordat ie niet meer te betalen gaat worden voor ons.

Als back-up voor op de rechterflank begrijp ik niet dat PSV snel handelt en Fey en 020 en de deal kaapt voor Hadj Moussa.
Het is een genot om naar hem te kijken.
Net als Summerville 22 jaar nog jong dus nog veel potentie en doorverkoopwaarde.

Lozano werkt hard cker verdedigend doet ie meer als normaal zijn vorige PSV periode moet qua doelpunten lukt het maar niet.
Hij Flirt zelf met een Mexicaanse club.
Van mij mag hij in principe verkocht worden maar haal dan een scorend vermogen terug als Jesper Karslon als back-up achter Noa lang.
Jesper Karlson vond ik ook een genot om naar te kijken bij AZ

Dan hebben we de beste aanval(s) linie van Nederland.

Summerville is nu al te duur.
Enige mogelijkheid zou zijn als Leeds niet promoveert, en hij een clausule in zn contract heeft dat als er niet wordt gepromoveerd dat hij dan voor een gelimiteerd bedrag weg mag.
 
Summerville is nu al te duur.
Enige mogelijkheid zou zijn als Leeds niet promoveert, en hij een clausule in zn contract heeft dat als er niet wordt gepromoveerd dat hij dan voor een gelimiteerd bedrag weg mag.
En dan nog, dan moeten we concurreren met Engelse clubs, waar hij goed op staat. We zouden hem dan echt moeten overtuigen met het verhaal en CL voetbal, want qua geld kunnen we er nooit tegenop (en dat zouden we ook niet moeten willen imo)
 
Summerville is nu al te duur.
Enige mogelijkheid zou zijn als Leeds niet promoveert, en hij een clausule in zn contract heeft dat als er niet wordt gepromoveerd dat hij dan voor een gelimiteerd bedrag weg mag.
Niks doen en afwachten weet je cker dat er niks komt.

Als je een Bakayoko verkoopt en een Lozano kan je het geld wel missen voor Summervile en Jesper Karlson denk.
daarnaast heb je veel binnengehaald in de CL.
En daar komt het startgeld CL van komend seizoen nog is bovenop.
18 miljoen staat er op die transfersite meteen neerleggen verdient zich dubbel dwars terug
 
Laatst bewerkt:
Niks doen en afwachten weet je cker dat er niks komt.

Als je een Bakayoko verkoopt en een Lozano kan je het geld wel missen voor Summervile en Jesper Karlson denk.
daarnaast heb je veel binnengehaald in de CL.
En daar komt het startgeld CL van komend seizoen nog is bovenop

Heeft die Karlson eigenlijk al een degelijke pot gespeeld in Italië? Ik volgde die jongen hier al nauwelijks laat staan in het buitenland maar ik denk dat we met Noa al genoeg blessuregevoelige aanvallers hebben.
 
Heeft die Karlson eigenlijk al een degelijke pot gespeeld in Italië? Ik volgde die jongen hier al nauwelijks laat staan in het buitenland maar ik denk dat we met Noa al genoeg blessuregevoelige aanvallers hebben.
Maakt niet uit. Als ze geen grote blessuregeschiedenis hebben dan krijgen ze die zodra ze naar PSV komen vanzelf wel...
Karlsson is te licht trouwens, graag niet hierheen halen, en die Anis Hadj-Moussa is ook niks.
 
Niks doen en afwachten weet je cker dat er niks komt.

Als je een Bakayoko verkoopt en een Lozano kan je het geld wel missen voor Summervile en Jesper Karlson denk.
daarnaast heb je veel binnengehaald in de CL.
En daar komt het startgeld CL van komend seizoen nog is bovenop

Informeren moeten ze zeker doen als ze aan hem denken.

Sprak enkel mijn verwachting uit :)
 
Chivas Guadalajara zou inzetten op een terugkeer naar Mexico voor Hirving Lozano. De Mexicaanse club wil ver gaan voor de PSV’er en zou zelfs bereid zijn een 'juweel van de club' in te zetten als ruilmiddel.
Chivas wil Jesús Orozco Chiquete gebruiken als ruilmiddel in de deal met Lozano.

Ik zou het doen !
 
Chivas Guadalajara zou inzetten op een terugkeer naar Mexico voor Hirving Lozano. De Mexicaanse club wil ver gaan voor de PSV’er en zou zelfs bereid zijn een 'juweel van de club' in te zetten als ruilmiddel.
Chivas wil Jesús Orozco Chiquete gebruiken als ruilmiddel in de deal met Lozano.

Ik zou het doen !
Leuk, maar Chiquette is toch een verdediger en geen aanvaller?
 
Sahraoui van Heerenveen of Driouech van Excelsior leuke spelers weinig rendement met scoren of die ons beter gaan maken betwijfel ik meer spelers voor een AZ.

Als een Bakayoko weg gaat of niet na dit seizoen voor de toekomst haal Crysencio Summerville met de aankomende startgeld CL miljoenen.

Sahraoui (MW 8 miljoen) maakte dit seizoen 7 goals en had 8 assists op zijn naam. Dan kom je bij PSV als snel op +10 goals uit. Hij heeft dus prima statistieken.
Bij Driouech met een marktwaarde van 3 miljoen, ligt dat wel lager 4 goals en 5 assists.
 
Terug
Bovenaan Onderaan