Érick Gutiérrez (M)

Penalty

Internationale Legende
FZwTCClXgAIgYF6

Mexicaanse krijger Érick Gabriel Gutiérrez Galaviz

Phillip Cocu

Bondscoach
Toch een hele ontwikkeling na zijn Pokemon look in z’n eerste wedstrijd.
Hij ontwikkeld zich goed maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij "nog" geen zekerheidje is.
Misschien kan hij dit al snel worden maar toch moet ik steeds denken aan een aantal wedstrijden.

Tegen Twente zag het er niet goed uit en mocht Van Wolfswinkel zo uit zijn rug weg lopen om te scoren. Tegen Leicester was hij geloof ik bij twee tegengoals betrokken?
Misschien vergeet ik nog wat maar vorige week profiteerde Wissam Ben Yedder van zijn knullige balverlies.
Dat soort momenten moeten er op dit niveau echt uit? Aan de andere kant denk ik dat dit steeds minder vaak voorkomt. Hij lijkt beter in zijn vel te zitten, er zit er een stijgende lijn in de prestaties van Guti, hij scoort in belangrijke wedstrijden, nu ook weer tegen Monaco en hij geeft niet op.

Kira

Aanvoerder
Hij ontwikkeld zich goed maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij "nog" geen zekerheidje is.
Misschien kan hij dit al snel worden maar toch moet ik steeds denken aan een aantal wedstrijden.

Tegen Twente zag het er niet goed uit en mocht Van Wolfswinkel zo uit zijn rug weg lopen om te scoren. Tegen Leicester was hij geloof ik bij twee tegengoals betrokken?
Misschien vergeet ik nog wat maar vorige week profiteerde Wissam Ben Yedder van zijn knullige balverlies.
Dat soort momenten moeten er op dit niveau echt uit? Aan de andere kant denk ik dat dit steeds minder vaak voorkomt. Hij lijkt beter in zijn vel te zitten, er zit er een stijgende lijn in de prestaties van Guti, hij scoort in belangrijke wedstrijden, nu ook weer tegen Monaco en hij geeft niet op.
Tegelijk, vlgms iedere psv'er heeft die knullige foutjes gemaakt. Zelf sangare heeft weleens dom balverlies en Veerman was daar af en toe koning in (dit seizoen al mooie stappen gemaakt mbt dit punt).

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie

Wat is een zekerheid?
Ooit liet van Bommel een Milanese man uit zijn rug lopen.
Daar kijken sommigen hem nu nog op aan terwijl ze blijkbaar vergeten zijn dat we in Milaan twee grote kansen misten die ons eerder ook al een finaleplaats hadden kunnen opleveren.
Ik denk echt dat Guti een topper is al ben ik met je eens dat b.v. op CL niveau geen enkele speler zich foutjes kan permitteren.

Phillip Cocu

Bondscoach
Tegelijk, vlgms iedere psv'er heeft die knullige foutjes gemaakt. Zelf sangare heeft weleens dom balverlies en Veerman was daar af en toe koning in (dit seizoen al mooie stappen gemaakt mbt dit punt).
Sangare heeft ook hard moeten werken om te komen waar hij nu is, mischien is het een verschil dat hij al wat langer op een bepaald niveau is. Soms heeft hij nog zijn momenten zoals bijvoorbeeld het moeten corrigeren van zijn eigen pass. Toch lijkt hij me wat verder dan Guti, verdedigend scherper en zonder bal wat beter? Veerman is ook goed op weg, ik denk dat allemaal het wel klopt wat je zegt.

Mikasa

Internationale Legende
Ik wil toch even benadrukken dat het een Dragonball Z ding was die hij en Lozano samen deden, had niets met Pokémon te maken. Maar als ik de laatste pagina's hier lees dan snap ik de verwarring bij de meeste...:ROFL:
Dat is voor mij een pot nat. Allebei na mijn tijd.

Klopt. Geen topper, maar een nuttige 12e man wat mij betreft.

Phillip Cocu

Bondscoach
Wat is een zekerheid?
Ooit liet van Bommel een Milanese man uit zijn rug lopen.
Daar kijken sommigen hem nu nog op aan terwijl ze blijkbaar vergeten zijn dat we in Milaan twee grote kansen misten die ons eerder ook al een finaleplaats hadden kunnen opleveren.
Ik denk echt dat Guti een topper is al ben ik met je eens dat b.v. op CL niveau geen enkele speler zich foutjes kan permitteren.
Dat was inderdaad nogal een campagne, andere teams waren destijds ook lovend over PSV.

Het gaat me niet om 1 los moment van Mark tegen een absolute wereldmacht.
Bij Guti kijk ik ook niet naar slechts 1 moment, en ik benoem ook de goede punten.

Bovenaan Onderaan